Vjerovati radosti...

nedjelja, 15.11.2015.

Vodi me

Vodi me
Gospodine, učini od mene što hoćeš!
Ne tražim unaprijed znati tvoje planove sa mnom,
hoću ono što ti hoćeš za mene.
Ne kažem:
"Kamo god pođeš, ići ću za tobom!"
jer sam slab,
sebe tebi darivam da me ti vodiš.
Hoću te slijediti u mraku,
molim te samo potrebnu snagu.
O Gospodine, daj da svaku stvar stavim pred tebe,
i tražim ono što se tebi sviđa u svakoj svojoj odluci
i blagoslov za sve moje čine.
Kao što sunčanik ne pokazuje uru ako nema sunca,
tako ja želim da me ti usmjeriš.
ti me vodi i posluži se mnome.
Tako neka bude, Gospodine Isuse!
Vodi me, ti blago Svjetlo,
vodi me putem.
Noć je mračna,
i ja sam daleko od zavičaja.
Vodi me putem!
Upravljaj mojom nogom.
I ako i ne vidim dalje:
Ako vidim samo svaki korak.
Do sada si me vodio.
Ti ćeš me sigurno i dalje voditi:
kroz močvaru i blato,
kroz valove i gudure
sve dok ne prođe noć
i anđeo jutra me pozdravi.

https://www.facebook.com/SvetaFilomena

- 15:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #