treptaj ljubavi

srijeda, 02.03.2011.

Ostavi mjesta za mene
ostavi mjesta za naše duše
od iste satkane
ostavi mjesta na kraju
da budem u tebi
i u zadnji tren
sve koje sam voljela
i koje budem
sa mnom u meni
doći će u drugi život
kao i ovoga
ne nebih te srela
da nisam trebala

- 20:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • Ana becho'ach,
    g'dulat yemincha,
    tatir tz'rura

    Kabel rinat amcha sagveinu,
    tahareinu nora

    Na gibor dorshei yichudcha,

    k'vavat shamrem

    Barchem taharem, rachamei tzidkatcha
    Tamid gamlem, chasin kadosh
    Berov tuvcha,
    nahel adatecha

    Yachid ge'eh le'amcha p'neh,
    zochrei k'dushatecha

    Shavateinu kabel ushma tza'akateinu,
    yode'a ta'alumot

    (Baruch shem k'vod malchuto
    le'olam va'ed)

  • Kad se sve čini s ljubavlju, onda iza toga stoji sila Stvoritelja.
    Ukoliko nisi siguran upitaj se:
    "Da li ja djelujem u skladu sa mojim najvišim integritetom?
    Da li ja djelujem s ljubavlju? Da li je ljubav ono što ustupam Zemlji, životinjama, svim ljudima koje srećem i svim stvarima koje radim?