Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 13.09.2005.

ajde dobro........

Image Hosted by ImageShack.us
Zdravo vjerojatno se pitate zašto takav naslov e pa objasnit ču vam.
Kao sto svi znate pao sam sa skeita i sjebo gležanj.E pazi sad ovo.....odem ja kod doktora užasna gužva je bila pa reko predat ču ja knjižicu i otić i tako ja odem kod jednog skatera bez namjere skeitanja kod njega smo se malo zajebavali onda je reko da je naučio kickflip kad sam tu riječ čuo nisam mogo odolit ma koliko me noga bolila ja ču se malo provozat i divljat.Poslije divljanja noga me je užasno bolila i onda sam se uputio doktoru da vidim jeli se rulja povukla,dobro je bilo je nekoliko ljudi brzo sam došo na red.I tako mene doktor prozove ja mu kažem šta je bilo i da sam došo po uputnicu za slikanje noge,on mi kaže da skinem patike da on to vidi.Njegova reakcija je bila "ti imaš spuštena stopala zato kad malo krivo padneš zglob ti nateče i boli te"i dao mi je uputnicu za ortopeda da mi da uloške za stopala(ne želim glupe komentare nosiš uloške ili šta ti ja znam....)i kad sam odlazio on mi kaže i nesmiješ više skeitat......a ja sav zbunjen pomislim "ajd dobro....da mi je i to vidjet"i odem sad se moram naručit kod ortopeda ma to ču sutra a jebote daj da mi više to prođe pa da mogu normalno skeitat jer ču popizdit.
Image Hosted by ImageShack.us
- 21:27 - Coment me (18) - Epson -

<< Arhiva >>