Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 11.09.2005.

hello......

A kako sam umoran......jedva gledam a ja mulac idem pisat post.!!
A ovako sad sam doso iz grada,noge me bole za umret znate pao sam sa skeita pa sam razmrdo zglob a sad od tolikog skakanja užas...........
Većeras ili sinoć kako hočete bilo je odlično!!!
Znate prošlu sam subotu sam zakasnio sat vremena i stari mi popizdio i reko mi da nema danas van i dok je došla današnja/jučerašnja subota on je zaboravio i tako da sam svejedno izašo i ludo se zabavio.Nisam baš puno popio zbog ženske jer ako se napijem onda nisam sposoban maziti se sa njom pa umjereno pijem.A fuj sav smrdim po pivu jedna prijateljica nas je zalila pivom i znate kako to onda poslije smrdi,a nema veze ženska je simpa pa joj i nisam zamjerio.I to je to sad slušam Sistem Of a Down-Mezmerize
Image Hosted by ImageShack.us
- 02:20 - Coment me (13) - Epson -

<< Arhiva >>