< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

nes malo o meni

Odazivam se na kara-mustafa....
....godina mi je 13....
....volim - rinu
-dura
-misela
-maru
-doru
-lindu
-anu
-mesa
-teu
- tulavu sestricnu
i ostale frendove

zatim... volim svog psa...
...svoje 2 gitare na kojim ucim svirat....
....svoje buduce bubnjeve...



nemogu podnjet:

-umisljene ljude
-bahate ljude
-svoj razred previse
-svoj izgled
al se ne zalim previse
-fejkere
-ljude koji su
stalno nadrkani
-kad se znojim
-skrte ljude
-skinse
-ljude koji nemaju
svoj zivot
-ljudove koji
se preseravaju
-šmelere i fufice
-špinat
-čelave ljude
-boy bendove
-skolu
-predrasude i tracanje








a href="http://www.mastercounter.com/stats.php?u=1156371941">Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter












ZAJEBANCIJA:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljudove koje znam

marina(jako dobra frendica,dala bi dusu za nirvanu,ko i ja

best friend

misel..znam ga od ljeta

linda(luda metalka...ok sam s njom)

dora(metalka(uvjek spremna na zajebanciju.....istao tako looda)

(fix....obozava punk..znham ga)

tea(iz rijeke...nisam imao mogucnost je upoznat)

mozete saznat sve o desavanjima u baski tokom ljeta

nastavit ce se..-.-

MOJ msn kara-raka@hotmail.com

div style="width: 180px; height: 210px; text-align:center; background-color: #64783B">Provided By MetroLyrics

ponedjeljak, 13.11.2006.

zas me tako malo ljudi razumije...i will die..

Hello...
..ugl..
Da konacno razjesimo to pitanje zasto sam u bedu..hmm..
Pa zbog puno stvari...
Pa krenimo..nedavno sam doznao da se mozda preselim u njemacku
jer mojim starcima nejde ovdje posao bas najbolje...
Kad sam to rekao frendovima(rini,marini,heleni) oni su se ubedirali..
Da se nisu toliko ubedirali mozda nebi ni ja..
Zbog tog razloga sam popustio u skoli i potuko se spar likova koji su mi srali..
Jednostavno nemogu podnjet cinjenicu da necu svoje frendove vidit par godina..
Nemogu vise razmisljat niocemu drugom...
Al jebiga nemam izbora..sad sam zasro u skoli a neznam kako da to kazem starcima...
Oni bi poludili i rekli da se na to samo izvlacim...
Jer ja nikad ne pokazujem kad sam u bedu jer ne zeli opterecivat druge frendove i ljude..
Neznam sta da radim...osjecam se tako usrano...tako bespomocno i jadno..
Ovo sam nedavno napisao...al moram opet ponovit...jedini frendovi za koje ja milslm da me razumiju su...mara,rina i moj besr friend s kojim pokusavam razgovarat sto vise mogu...ti je dzuro...
Ja kad razgovaram s tim osobama jednostavno osjecam se ko da ih znam od rodzenja...
Ma...kog uopce boli kurac za moje probleme..ae da vas vise ne davim,kad nnemozete shvatit
u kakvom sam ja kurcu...ae veliki pozdrav svima...



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.