kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Storytellers Creed

I belive that imagination is stronger than knowledge.

That myth is more potent than history.

That dreams are more powerful than facts.

That hope always triumphs over experience.

That laughter is the only cure for grief.

And I belive that love is stronger than death.

adopt your own virtual pet!

Linkovi

26.08.2005., petak


Skupim svu hrabrost,ili bolje rečeno,ono malo hrabrosti šta mi je vermut dao omogućilo mi je da odlučim nazvat frendicu(vidi prošli post).Utipkam njen broj mobitela u telefon,kad se sjetim da joj na mobitelu mikrofon ne radi,u k****!Dobro nazvat ću je doma,jedva nađem njen kućni broj...zvoni...popijem gutljaj vermuta...javila mi se njena stara

JA:Dobar dan mogu dobit P.?
Njezina stara:P. uči!

i samo tako mi žena poklopi slušalicu.Ja ništa ne shvaćam.Koji k**** sad uči,pa popravni joj je bio jučer.I dobro ja sva zbunjena,popijem još malo vermuta i krenem na turnir(hokej na travi) kad ono zove me otuđena frendica.

otuđena frendica:Si čula za P.?
JA:(drhtavim glasom)Što sa P.?
otuđena frendica:Nije prošla popravni,al profa će joj dat dva ak se ispiše iz škole!

hvala bogu na boci vermuta u mojoj torbi...