subota, 13.10.2007.

Evo meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.................

Evo i mene opet u punom sjaju…hahahah….Reko nisam dugo pisala pa sam se sad natjerala…Ma ima tolko tog za ispričat, neke stvari ne smijem iznjet u javnost jer bi neki dotični ljudi mogli to pročitat pa…Ali nešt cu vam iznjet…Subota je ja sjedim sama za kompom, gledala sam utakmicu posto je i stari mi gledao…Jutros sam isla u Bizovac na poljoprivredni sajam…Koma…Ajd da je bilo likova, ali nito…Ma koma…Ma uglavnom da sam se razočarana u muski spol…Neki lik ufuran do bola…Oank stane…Nest pricat i odjednom čuješ njega: ''u čem da se kupam''? U trenerki…Jao pa dragi moj kaže se trenerci to ti osnovini dio…Boze…Stvarno me ljudi razočaraju…Ili kako neki kažu nogi umjesto nozi…Ma neću vam sad držat sate…Bizovac ja bio koma…Stvarno sam se razočarala, prošle godine je bio bolji…Napokon sam dobila mobitel…Nisam ga imala mjesec dana, ponosim se koliko sam izdržala….Svaka čast menithumbup….Što se tiče škole, sve je ok…Zajebencija i tak…Nemože biti bolje…A joj neda mi se vise pisat…Zato vas ostavljam...

Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz…..

Voji vas libido…

Pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

- 22:31 - komentari (7) - print - Evo meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................. -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.