četvrtak, 16.08.2007.

NEMA NASSLOVA....

Jao ubit ce me ova dosada...u utorak sam bila u cerni selo udaljeno 45 min...od dakova...uglavnom popizdila sam dok smo

dosli isla sam sa frendom nas dvoje sami...bilo je dosadno pa sam mu ja rekla da me vozi natrag kuci lik je zamracio...a

jebg...barem je dobio pusu od mene...sinoc sam bila vani bila je neka tamburijada na korzu i nismo imali gdje cugu popit trazili

smo jebenih pol sata birc da sjednemo, ali nam se na kraju posrecilo...danas je satnicki kirvaj ...naravno da idem, idemo kewa,

mateo i ja...pozvana sam u svatve u subotu u brod, ali necu ici...ma neda mi se ici sta cu ja sama u s likom u

svatovima...ne........nije to za mene....a jebg imam vremena...


za sve koji ne znaju mateo je lik s kojim trenutno brijem....simpa je jako i skoro svaku vecer je u dakovu samo zbog mene, a inace je iz sela blizu broda i ima 24 god...pa ocito mu se svidam...cerek


kissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy




vojim vasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssspartypartybangthumbupcerek:rofl<

- 13:32 - komentari (5) - print - NEMA NASSLOVA.... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.