nedjelja, 12.08.2007.

moja dosada...


jedva sam se natjerala da vam nest napisem...posto je bilo vrijeme...uglavnom sinoc sam bila u gradu bilo je ludo...pa

naravno kad je moj best frendica (kewa) imala rodendan...na pocetku je bilo dosadno, ali kasnije smo pokupile neke decke i

onda s njima na cugu u Galeriju i Tom tom...

Čudila sam se Što me je mama pustila van pošto sam u prošlu subotu došla u 2 h... a dobro...

jos malo pa mi stize jedan mali iz italije jedva cekam...dolazi 18....danas sam bila na misi i odlucila sam da idem na hodocasce u

Dragotin...malo pokret za mene...ali nakon toga stize cetvrtak i Satnicki kirvaj...kewa i ja samo vec odustale od toga posto

nismo znale ko ce nas vozit...ali na kraju sam ja naslia prijevoz od jednog lika iz broda kojeg sam upoznala u subotu u

gradu..

dakle on ce doci po nas i bit ce s nama...pa sta...htjeo je veceras doci, ali sam ja rekla da ne dolazi pošo jos nije krenio za

Đakovo

reko je da mu falim i da sam luda ko siba...a nisam ni bila s njim ...ajd dobro...ma sve je to za ljude...


ajde ljudi uzivajte....


pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....voji vas libido..........



- 20:26 - komentari (1) - print - moja dosada... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.