srijeda, 04.07.2007.

SVE SU STVARI MOGUCE, OSIM SKIJANJA KROZ ROTIRAJUCA VRATA...

Ali kako poceti sta reci??? odgovor je jednostavan...Svatko iznosi svoje misljanje sto cu i ja napraviti veceras...Ako u obzir uzmemo to da sada pada kisa...Onda sam opravdao svoje raspolozenje...Nocas ne osjecam glad, nocas ne osjecam zed, nocas sam hladan ko led, nocas je na meni red...Inspiriran stanjem u Zemlji, te provociranim niskim placama, visokim porezima, zakonsikm pljackama, pisem ovaj post, ako netko vise radi vise i ima, tako je bilo davno, danas ako imas cistu paru da si uplatis neke sigurne investicije, te poplacas vecere guzonja u saboru i sire, mozes reci da si nesto steko, ostalo sve je prolazno, visece..tj. presipanje iz supljeg u hladno...
Al kako da covjek normalono funkiconira kada mora razmisljat...Toliko o stanju u zemlji...hrvatska

Pricajmo o ljubavi..Isto kao da pricam o stanju u Zemlji, ako imas kapitala, super si, ako ne ko te JEBE...Danas naci osobu koja ne gleda prvo tvoj kapital, a tek onda na sta ti licis je tesko ne kazem da ih nema, ima ali jako malo...Ljubav se ne moze kupt novcem, ali ti daje veliku prednost..To i je istina na neki nacin..Nije sve u novcu..nesto je i u zlatu, srebru, dijamntima...Ljudi ne razmisljajuci ulaze u probleme, a svjesni su da ih ne mogu rijesit...Na kraju to sve ispadne tragicno ili za nijh ili za druge osobe...Ako si sam sebi zakuho onda se i izvuci...To su ljudska ne razmisljanja...Naprave sranje i onda ocekuju da ce dobiti pomoc...HOCE DA...

E sad i napokon to objesnjenje naslova...SVE JE MOGUCE, OSIM SKIJANJA KROZ ROTIRAJUCA VRATA...;;
Ono sto covjek sebi zacrta u nije bitno kolkom malom mozgu to moze napravit, ako samo na tren pomisli; ja to ne mogu ili kako cu ja to? ili nece napraviti ili ce se napatiti dok to ne napravi..jedino se nemojte uvjeriti da mozete skijati kroz rotirajuca vrata..Pokuso sam i ne ide...To je znanstveno dokazano...

Evo sad da ne duljim...Vec ste sigurno pomislili...Ali kako mogu jako puno pricat, a nista ne reci...Jedna pjesma koja me se dojmila...

Dan bez svijetla
Zora bez pijetla
Noc bez zvijzda
Ptica bez gnjezda
Niti se neba plave
Niti mirisu trave
Šta to tamo rade nase lude glave?
Sve sto zelim reci da kucnuo je poslijednji cas
Viza kriza
Dum-dum
Kopemhag
Berlin
Beč
Malme
Vupertag
Sve sto zelim reci da kucnio je poslijednji cas
Mi smo samo krvava mrlja na bijelom svijetskom ekranu
Oni koji treba da u tisini ostanu
Sta njim znace nasi zivoti
Sto to oni znaju o ljepoti
Neka zauvijek u vari lazi ostanu
Jednom kad sve ovo bude jucer
Kad zora svane, a svanut ce
Nemoj da ti bol u gudi srže
Što nisi bio tu kad je bilo najteze
Daj mi dan u kom si sretan
Daj mi samo mrvu toplog ljeta
Daj mi snove koji nocna mora ne postanu
Jednom kad sve ovo bude jucer,kad zora svane, a svanut ce
Stavit ces na krilo unuče...
thumbup

POST BY.IVAN S.B
















- 22:30 - komentari (3) - print - SVE SU STVARI MOGUCE, OSIM SKIJANJA KROZ ROTIRAJUCA VRATA... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.