nedjelja, 01.07.2007.

VECER PROPADANJA


Sinoc sam tako ludila...trebala sam biti kod kewe u 8 h, pa bi isli na koncert od hladnog piva...ali nisam posto sam morala nesto staroj pomoc...zato sam ja rekla da cu doci kasnije...i onda me jos sestra nazivcira i uzme mi kajis koji sam ja htjela stavit...kakva krava...kad sam posla i pitala starce doklem smijem biti rekli su do 12, a ja u plac...za popizdit...tada mi je stari reko da idem i da se uopce ne moram vratit kuci.,...a ja ko sretna izletila van i osla...nepokon dodem u grad i cekam ove glupace 15 min. da dodu...ludila samheadbangburninmad... kewa se je trebala nici sam Igorom u deset...ali je povela sestru pa je ona bila sa mnom...posto ona to slusa navalila je da idem s njom, ja reko ajd...mi usle u tu guzvu ona se baca, a ja samo prevrcem ocima i vicem JA BIH NA CAJKU.puknucu..strasno...nju sam ostavila samu da plese i osla van...vani sam sijedila nekih 15 min. tek josip zove...hahahahaha...a ja sva happy...uglavno malo smo se setali i gledali vatromet posto se slavilo pola nove godine...bili smo malo u parku pricali o svemu i svacemu...dali si koju pusu i to je tokiss...mali je simpacerek...cijelo vrijeme me je gledo nije pusto pogleda sa mene...bas slatako, ali mi je na kraju postalo neugodno..ali nema veze...oko 1 smo se razisli i dogovorili se da cemo se vidjet jos preko tjedna i tako...e onda sam isla u potragu za kewo i nasla sam ju...pa smo se ja i Ivana prosetali do galerije...i ja se zaputila kucimah...na spavanje...blabla


SAD CEKAM BURAZA DA DODE PA DA VIDIM DALI CEMO ICI U ORAHOVICU NA KUPANJE....thumbup




ETO DA VAM KAZEM DA STE SVI POZVANI 6 i 7.7.2007....NA COLONIJU I
SEVERINU...PA KO HOCE...SLOBODNO...njamipuknucu


DO IDUCEG PUTA...KISSSSSSSSSSSSSSSSS


I EVO JEDNE PJESME KOJU SU SVI VEC ZABORAVILI...PA DA VAS MALO PODSJETIM...


ZA SVE KOJI SU USAMLJENI....rolleyesBACKSTREET BOYS



- 12:13 - komentari (2) - print - VECER PROPADANJA -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.