...viskovohooligans...

utorak, 12.06.2007.

evo,došao je i taj dan da se ja istračam...

..dan ko dan..šugav i jadan...jedva čekam kraj škole..kao i svi...
danas 6 sati u školi za popizdit..bila sam ujutro kod frendice..koja je seksualno ugrožena..majo nemoj se ljutit..šala..
pozz mom spaljenom razredu,a pogotovo..katarini,maji,kelavi,marini..i mojoj nadražoj ani..moja ljubav..hehe..kate legenda si..
...e ja i ana smo se danas u parku "napušile"hehe..lude smo...
neki tip nam je dao skoro pa punu kutiju pl.waltera..he..zakon..
pozz.hrvoju,mikiju,radočaju,i renci i pogotovo francetiću...
ajde ljudi čujemo se sutra!!!!
ivane..pozzz........
samanta:::
- 20:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.