†...mOrtaL lady...†

01.04.2007., nedjelja

†...just shut me, okeey???!!!...†

Image Hosted by ImageShack.us

Cura na slici ima istu boju kose ko ja!

Večeras su svi bili pijani! uključujući i mene. Prvo, park, našla se s arminom i tad je adel donio 2 litra vina crnog .... pili .... i pili .... onda otišla ja s arminom u fis pa smo se tamo zajebavali i opet pili... i ispričam mu nešt što nisam smjela .... ali otom-potom .... oprosti mi on.... nakon toga odem s mašom do drugog parka .... tamo nina i raja piju bambus .... zadržimo se tu ... i opet se vratimo u prvi park ... tamo tona raje i moja renata plače i baca sve oko sebe ... pijana bila .... poslao joj momak-bivši poruku: svi ovdje samo ti nisi .... i haj tješila ja nju .. kad eto ti denisa i nek on nas vodi u treći park gdje je bio njen momak i haj nas četvero(maja, renata, denis i ja) tako pijani do kene(renatinog bivšeg, ustvari momka, jer su se ubrzo pomirili) i haj ostavimo njih da se grle i vratimo se u prvi park. onda sretnem armina i tako pijana raskinem s njim ... glupača! on ode kući pijan isto tako .... i poslije mi javlja da se otrijeznio čim sam mu rekla te glupe nepotrebne rečenice ... ostala sa adelom i majom i krenuli mi kući. i haj ok sve ...i upravo ovog trena se otrijeznim i skontam kakve sam gluposti uradila .... prvo podijelila sam svoj broj nekakoj trojici koji su tražili a to je ono baš što nisam htjela .... i skontala da sam dogovorila 3 kafe sutra na koje neću otić ... naravno .... i raskinula sa momkom do kojeg mo je stalo!!
......

I da stvar bude još gora( jer kod mene kad krene, onda baš krene ...)armin mi je upravo napisao preko messengera da me voli ... OMG .... a jeb'!!! evo:
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
ja tebi nastojim bit i prijatelj i momak i podrska i rame za plakaanje ak treba sam da provedem mal vremena s tobom
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
ak barem osjecas nesto
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
et ak sam toliko imao utjecaja
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
volio bih da mi das priliku da ti dokazem
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
jer onaj ja .. tebe volim jeb ga vise .. mislio sam rec u fisu al si bila zamisljena
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
izgovorio sam .. kanim ti rec ima 3,4 dana al nisam dobio prilike
....


i na kraju se desi ovo:
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
ne to nece ic
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:ja sam s trudio
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:ak ne ide ne ide
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
gotovo
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
volim te jeb ga svak na svijetu jebenom .............................. al desit se mora sta se desit mora
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
ovo sad
Kontakt Hristus...Ne diraj me...... kaže:
je da odustajem

................
ma mene vrijedi ubit!!!! ne znam koji sam kurac to uradila ... nikad to ne radim!! ma ... damn! idem mu napisat mejl ...
So i walk on the earth, behind the curtains, hiDDen from everyone, until i find a new life to RUN again!!...
PoZzz vas

- 03:33 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

naaajbolji blog na svijetu! :D .....
..... a dobro, bar je bolji od nekih ono na ono ...
Ma haaajdeee ...svi smo mi jedinstveni, jer svi imamo različite sudbine ...jer ako težiš ka tome da si drukčiji-nisi svoj! eh, toliko za one koji silom i pod svaku cijenu žele biti drukčiji


Posvećeno nikome i onim ostalima ...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


emergency information:

velvet_rain_drops90@hotmail.com


JA U KRATKIM CRTAMA

Za početak evo moje slike :



Ime : Ena ; što znači "svjetlucava" na hebrejskom nastalo od Helena
Prezime: ništa vam ne znači i onako je komplikovano ...
- 10.02. 1990. ; Vodolija /Lav- podznak ( za konfuzne :D )
-III. raz., gim opće/realne KŠC U glavnom gradu BiH


Ne volim: posesivnost, umjetnost(glumatanje), napadne, ograničene, povodljive, tvdoglave ljude, dosadne, dvolične, ženkare,
one koje misle da su bog i batina,Bojanu koja uvijek misli da je u pravu, matea koji uvijek misli da je u pravu, ma nee, u globalu ne volim ljude koji uvijek misle da su u pravu, tersove, fejkere, frikove, furere(POZERE), ne volim kad me probude, glupane, lažove, školu, naciste,licemjerje, monotoniju, naređenja od bilo koga( ne ispunjavam ih), ljude koji misle da su face ako se nacugaju ili nadrogiraju,depresiju, dečke za "jednokratnu upotrebu"



Mrzim: KEMIČARKU!!!! papanku iz Fojnice, drocu koja kaže da me bolje poznaje od same sebe ... ufff kako duhovito!!! lol ha, ha

Volim: sve ostalo( zajebavat Moniku koja je glupa do daske,zajebavat inače ljude, imitirati ljude, odgovarat kemičarki na svaku, muziku, sva alkoholna pića , svoj život, crtati, sebe kao ličnost :D, svog pseta, volim ljude i sve što vam padne još na pamet ...) i noć ...

Najčešća uzrećica: Ma haaajde ha, ha ...

Najčešća rečenica: Ne pokušavaj mijenjat me!

U prijateljstvu tražim:
(Prijateljstvo za Vodolije je prva riječ u rječniku- da! ta sam!)
-iskrenost i izravnost
-bez predrasuda i suda, molim
-poštovanje
-bez biranja riječi, ne bili nešto pogrešno rekao/-la toga u prijateljstvu nema





.... a u biti ja sam jedna recimo normalna(nisam psihički otišla) osoba koja mnogo vjeruje ovim današnjim ljudima i misli da se sve dešava s razlogom, osoba koja ne može biti u kući, a da nema muzike, osoba koja se ne brine oko bespotrebnih sitnica, ali ujedno uživa u malim stvarima,osoba kod koje su karte uvijek na pokazu (direkt u facu kažem sve što mislim) osoba koja ima previše prijatelja od kojih je 4% pravih.




slušam:
goth, black melodic, death & thrash metal( ima i izuzetaka, uvijek ih ima ... kao npr. punk, r'n'r, heavy metal -ne postavljam sebi zid...)