ponedjeljak, 27.12.2004.

neki novi klinci :))

njutn, bora, marlena, sofija, roki, packe, kečina, bojanče, džoni, fića, dada, aušvic i tako dalje...
gledate li i vi neke nove klince??? oni koji imaju obn. jeste li?? e pa ja jesam hehe.
zaista su super... i preslatki...joooj :)), meni se osobno najviše sviđaju packe i fića. ttttooootalno su kjut.
fora su pričaju o nekim stvarima koje su mi bliske, a sem toga, srbi imaju odličan smisao za humor. previjam se od smijeha kad gledam hahahahaha. tako su mi bliski, ne znam, meni su se uvukli ispod kože, preskačem aerobik ponedjeljkom samo da njih navečer mogu gledati. serija je snimana prije 2 i pol godine, ova prva sezona, a na njihovoj službenoj stranici www.komuna.co.yu/tv/klinci, kažu da će se uskoro snimati i nova sezona. valjda bi trebali i brzo stići na male ekrane.
cool su nema što! :))

još uvijek ne znam gdje ću za novu. no ne sekiram se. iovako znam da ću riješiti to već nekako. ljubim vas sve u čelo!

- 22:43 - reci? (22) - samo daj, dapače - čuj krik zaboravljenog posta i spasaj ga iz tame!!

<< Arhiva >>