petak, 17.12.2004.

Post nubila Phoebus!!!! ... da da da nisu bili glupi ti latini!!!

ehem, ehem, khkh... zagrc zagrc.
kaj buljiš??? prošla sam matematiku!!!!!!!!!!!!!! aha... i to ne samo prošla... kao ono, da ne padne... već mi je tri zaključila!!!! pazi T-R-I!!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
how shall i begin??? ma od početka ću, ako vas zanima, a ako ne, pa preskočite koji poveći dio mog današnjeg posta...
kao prvo molim lijepo: to me. i za moju prof koja mi drži instr i za moju mamu koja je cijelo vrijeme vjerovala u mene i ružila me da učim i naravno mojoj profi iz matematike. imamo najbolju profu iz matematike u gimnazii, ma garantiram vam!!!!
evo kako već znate, zadnja dva tjedna, ja sam bila na rubu sloma živaca. pa i nije baš lako kad dođeš iz osnovnjaka s peticama (samo je matiša bila 4) i kad započneš gimnaziju s 15 petica i jednom dvojkom. i kad ono pukne te pubertet (hm, zaista sada ne bih o tome, uglavnom, mislim da mi se sve ovo dešavalo zbog jednog tipa... ali sam fakat u stanju nirvane čovječe, da bih si to sad sve zaribala) i ocjene počnu letati... dolje.
da se razumijemo, na mojoj bodovnoj listi i dalje najviše imam petica, ali sam u svakom predmetu skupila po još koju glupu ocjenu. da... što ćeš. i sve to okay, krasno bajno, sve dok jednog dana, plafoooka nije dobila 1 iz mat. bilo je fakat grozno, al kontaš, nema veze. ispravit ćeš. kad ono omakne ti se druga jedinica i to iz zadaćnice. i ti sad stvarno pomisliš: "pa gle, ja bih fakat mogla pasti matematiku!" i uhvati te trta, dva tjedna ne spavaš, više nije važno koja je ocjena zaključna u kojem predmetu, samo je važno da je dvica. i nadam se sam, da me razumije što manji broj vas, jer mi je ovo životna škola...
u svakom slučaju, približio se i ovaj tjedan, i u ponedjeljak dobijem tu nesretnu jedinicu iz mat i ja ljudi moji sva razočarana dođem kući, mama govori izvlači se kako god znaš i umiješ. i u dogovorim za srijedu instrukcije i odradim ih, ali se i taj isti dan razbolim, gripa me ćopila bila sam isto ništa i tako dva dana, ali sam otišla na instr i vježbala do besvijesti, onako bolesna itd. i ja danas odam u školu odgovarati... i sve sam znala... i dobijem 4. i kaže znala si za 5, ali dat ću ti 4, ali zaključiti 3! hej, 3! a trebalo mi je dva hehehehe... evo što možete izvući iz ovoga, ja sam jedno krme, lijeno i sve mi se ovo nije trebalo nikada ni desiti okay okay. naružila sam samu sebe već 100 puta, ali ljudi trud se isplati. nenormalno se isplati. i sad mogu surfat do mile volje, a možda probam i sama srediti izgled bloga. eto, ne znam , večeras nejdem vanka, jer sam ipak bubana, ali zato sutra ujutro idem na intervju. da još jedna novost. mene su jedinu od prvih razreda gimnazije izabrali za intervju, ono, idemo u ameriku na tri tjedna, neki njihov projekt, zapravo projekt američke ambasade. zapravo trebam ih impresionirati sutra, zato mi držte fige, aj nek me i ta amerika pogodi. ljubim vas vse... ps. hvala na komentarima, trudila sam se odgovarati, a to ću i nastaviti!!! :)))

- 19:12 - reci? (11) - samo daj, dapače - čuj krik zaboravljenog posta i spasaj ga iz tame!!

<< Arhiva >>