VISA

srijeda, 23.01.2008.

Prijatelji, često mislim na vas.....

Pozdrav svima, a posebno novim i starim VISA-inim članovima.
Već me jako dugo nije bilo na dragom nam blogu, a bome niti u Čk-u. Puno toga se je promijenilo. Ja se svakodnevno zabavljam s trideset prvačića s kojima je ponekad tako divno raditi da mi nakon nastave treba više od sat vremena da dojdem k sebi. Nemrete si zamisliti koja je to uživancija dok im dva sata objašnjavate kak se piše koje slovo ili kad pola razreda mora ostati na DOP-u vježbati matematiku. Ponekad mi dođe da plačem ...... od sreće, naravno. Lako se je vama zajeb...., no i vas to čeka. Pogotovo VISA-ine starosjedioce koji još samo što nisu gotovi. Zato uživajte dok još možete i regrutirajte što više pravih studenata kako bi imao tko pronositi naše pravedne ideale i kako bi nam VISA živila još mnogo, mnogo ljeta.
Zdravi mi i pijani bili;
~ MAX ~

23.01.2008. u 14:17 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

...vokalno-instrumentalno-
scenski-ansambl...

...anegdote s naših turneja,
audicija, gaža i ostalih
prostim okom običnih dana....


Volite li VISA-u?



V.I.S.A. tražilica