Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

owaj blog ce bit o meni i mojem drustwu, izlascima i tak... ono... swe kaj se dogada meni i mojoj ekipi bit ce napisano bas owdje....

Image Hosted by ImageShack.us


ej! zowem se Silwio-SILWEK i roden sam 27. 12. 1990. i po horoskopu sam jarac.... žiwim u ljepom malom gradu koji se zowe Zapresic... idem u elektrostrojarsku obrtnicku skolu,selska 83... dobra stara i luda skola s dobrom ekipicom... da da da...
WOLIM:
- IZLAZIT (MOGU BEZ TOGA)
- SWOJU EKIPU...I SWOJU CURU...
- DOBRE LJEPE NABRIJANE AUTE...
-WISIT NA NETU...
-MUZIKU!! (CAJKE I STRANO)
-DOPISIWAT SE S FRNDOWIMA/FRENDICAMA....
-JEST BRZU HRANU....
-I JOS PUNO PUNO TOGA ALI MI SE NEDA PISAT...

NE WOLIM:
- ICI U SKOLU!!
- NA PRAKSU (ZIWCANI MAJSTORI)
- DWOLICNE OSOBE..
- LJUDI KOJI LAZU (A LAZU SAMI SEBI)
- NEPRAWDU!!
- METAL I METALCE!!!
- I JOS PUNO PUNO TOGA ALI MI SE NEDA PISAT...
i ljudi to bi wam bilo nekaj u kratko o mni.... ako was jos nekaj tak jako zanima samo pitajte...... pozdraw!!!!!!!!!

Tina:

Nic

Rajter

sara

sarini prejebeni dizajnowi

zajebancija,pogledajte


Wec

Danac

dorotea

Mea!!

Tommek

Giuli@

utorak, 24.04.2007.

olle!! bok ljudi..pa de ste, kaj ima... ewo i mene.. reko sam ispod 150 komentara nista... i ewo... nije mi se nista ljepo i znatno dogodilo od wremena kad sam objawo prwi post... samo neke swade i nerewiranja i ziwciranja... a jbg... kaj se moze... tj. bilomi je jedan dan dobro... kad smo bili kod garaza i igrali "rukomet"... narawno babe protiw deckiju... he he... bilo je o.. nijedna baba mi nije mogla uzet loptu niti nista... dok nisu popizdile i pocele se zaletawat na mene owo ono i onda smo se tukli... skoro sam frendicu hitio u kontejner... al sam joj se smilowo. a kaj cu... da.. jadna uzunka... poslje sam se tuko s curom i s uzunkom... uzunka mi je zabila prst u oko, a onda me tina ogrebla po wratu... ljepa crtica ima oko 10, 15 cm... a i dosta je duboka... al ok... posle smo se jos tukli swadali al ok... nebi ja nikaj reko da mi buraz u nedjelju nije imo pricest... obuko sam kosulju i imala je kragnu ali swi su widjeli... jbg.. prwo me moj jedan jedini neponowljiwi kum poceo zajebawat ko i uwjek, onda sestricne, pa baka, pa tak dok se swi gosti nisu izredali... a da... doso je tommek i bili smo malo u zlatnom jezeru i onda smo isli do mene... gledali smo film... onda smo isli s wladekom i sarom na kawu... doso sam do garaza na 5 min i iso sam se nac s doroteom jer smo neakaj trebali rjesit... iso sam se nac sa starom i onda sam iso tam do garaza... tam sam swasta cuo.. kak njen dobar frend prica ljepe stwari o njoj... da.. dobar frend... fakat sam popizdio i iso sam a tog njezinog frenda upoznat.... malo je malog stislo ali ok... nisam ga ni taknuo jer je klinac... al sam ga natjero da mi weli jel u se walentina swida... nakon par puta kaj sam ga to pito reko je da... onda sam mu reko u redu... sad odi tam do nje i pitaj ju... weli on meni necu.. malo sam powisio ton i reko sam mu nek ide do nje i nek ju pita...... nije htjeo.. e onda sam reko da mu jo to zadnja sansa da cu se dignut i da cu ga ja do tam odslepat.. onda je reko da dobro da ide.... ljepo je doso do walentine i pito ju je... owa ga je odjebala... onda mi je doso i reko da mu je rekla ne... onda sam ga pito jel jos kaj oce i reko je da ne... ok... walentina je stajala 5 metara od mene sa sswojim frendicama (martinom i kikom) i nije se udostojila doc do mene... nakon 10 min sam se digo i reko tomeku hadaru i nicu da idsemo... mi smo krenuli do srednje i ona je dosla do mene ja sam joj reko samo odjebi.... poslje je bilo swega.. pun kurac smo se swadali i swe al to nemora swako znat... da.... da wam ne zaborawim rec... tommek i ja smo se farbali... ha ha ha.... tomek wm je onak zuti i pofarbo se u bjelo, a ja sam se u blue night(crna kosa s plawim odsjajem)... jebeno meni izgleda a i tommeku jebeno izgleda.... sad ga swi zajebawaju beli al ok... on se ne ljuti... danas me malo boli glawa ai ok... pozdrawljam swe moje komentatore i sljedeci post takoder necete dobt ispod 150 com.... pozz ljudi...!!!!!!!

|OCU PUUUUUNO COMENTARA 251| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.