Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

owaj blog ce bit o meni i mojem drustwu, izlascima i tak... ono... swe kaj se dogada meni i mojoj ekipi bit ce napisano bas owdje....

Image Hosted by ImageShack.us


ej! zowem se Silwio-SILWEK i roden sam 27. 12. 1990. i po horoskopu sam jarac.... žiwim u ljepom malom gradu koji se zowe Zapresic... idem u elektrostrojarsku obrtnicku skolu,selska 83... dobra stara i luda skola s dobrom ekipicom... da da da...
WOLIM:
- IZLAZIT (MOGU BEZ TOGA)
- SWOJU EKIPU...I SWOJU CURU...
- DOBRE LJEPE NABRIJANE AUTE...
-WISIT NA NETU...
-MUZIKU!! (CAJKE I STRANO)
-DOPISIWAT SE S FRNDOWIMA/FRENDICAMA....
-JEST BRZU HRANU....
-I JOS PUNO PUNO TOGA ALI MI SE NEDA PISAT...

NE WOLIM:
- ICI U SKOLU!!
- NA PRAKSU (ZIWCANI MAJSTORI)
- DWOLICNE OSOBE..
- LJUDI KOJI LAZU (A LAZU SAMI SEBI)
- NEPRAWDU!!
- METAL I METALCE!!!
- I JOS PUNO PUNO TOGA ALI MI SE NEDA PISAT...
i ljudi to bi wam bilo nekaj u kratko o mni.... ako was jos nekaj tak jako zanima samo pitajte...... pozdraw!!!!!!!!!

Tina:

Nic

Rajter

sara

sarini prejebeni dizajnowi

zajebancija,pogledajte


Wec

Danac

dorotea

Mea!!

Tommek

Giuli@

subota, 21.04.2007.

bok ljudi... ewo me opet... he he... neznam ni sam po koji put sam naprawio nowi blog... onaj sam zbriso zbog nekih osobnih problema tak da.....a jbg... kaj se moze... da... sad imam nowi blog.... a neznam zakaj sam ga opet naprawio... a kad swi imaju moram i ja... he he ... a kaj se moze, nije ni meni lako.... kaj se moze.... da.... ewo sad cu naprawit nastawak od onog posta... da... ewo... (ne sjecam se bas swega al...) da.... ja sam se poswado s curom to je prwo... da.... a ono... zato sam i zbriso blog... uwjek nade nekaj kaj mi digne ziwce... a dobro... pomirili smo se ali znam da ju nekaj jebe samo kaj nece rec.... nemogu wjerowat!!! dala mi je da se idem nac s frendicom jednom... widlo se poslje da je malo u kurcu, tj da joj nije swejedno, ali neg mi da do znanja da mi wjeruje... da da da... ja i dora smo samo pricali, i tak... nije bilo nista... al moras mi dokazat da mi wjerujes... i tak... danas bi rajter i ja se trebali ic nekam napit bez cura al nismo se jos nikaj dogoworili pa... a walda budemo... kaj ja znam... da.... i nemrem wjerowat da se meni nije dalo ic 2 dana wan... neznam... a zna meni nekaj puhnut u glawu...a da.. kaj se moze.. joooj.... da... moram se zahwalit swim onima koji su mi komentirali i od kojih sam skupio 200 komentara... ja bi tak i na owome, al ne... bit cu malo blazi... ispod 150 com nema nowog posta... pozz!!

|OCU PUUUUUNO COMENTARA 151| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.