< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog je zanimljiv, zato što je moj!
Image Hosted by ImageShack.us

koliko vas je bilothumbup
Counter
Get a Counter



website counter

Image Hosted by ImageShack.us

E da...thumbup

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV


Pravos.hr
moj faksić

google.hr
ako nešto tražite, klikajte

Image Hosted by ImageShack.us


ja bi ovakav...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

al to će sam ostati na "ja bi"cry



sretanthumbupbeljwavesretanbeljthumbupwinknaughty

kako vam se svida moj blog?
dobar je
ma shit
super je
buuuuuuuuuuuu.....
svida mi se jako
ok je
  
pollcode.com free polls

sretanbeljnutnaughtythumbuproflwavenutbelj



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



November Rain

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sleeping Sun

The sun is sleeping quietly
Once upon a century
Wistful oceans calm and red
Ardent caresses laid to rest

For my dreams I hold my life
For wishes I behold my night
The truth at the end of time
Losing faith makes a crime

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you

Sorrow has a human heart
From my god it will depart
I'd sail before a thousand moons
Never finding where to go

Two hundred twenty-two days of light
Will be desired by a night
A moment for the poet's play
Until there's nothing left to say

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Needles

I cannot disguise,
all the stomach pains
and the walking of the canes
when you, do come out
and you whisper up to me
in your life of tragedy

But I cannot grow
till you eat the last of me
oh when will I be free
and you, a parasite
just find another host
just another fool to roast
cause you!
My tapeworm tells me what to do
You!
My tapeworm tells me where to go

Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY

I cannot deny
all the evil traits
and the filling of the crates
when you, do come out
and you slither up to me
in your pimpin majesty

But I cannot grow
till you eat the last of me
oh when will I be free
and you, a parasite
just find another host
just another stool to post
cause you, my tapeworm tells me what to do
you!
my tapeworm tells me where to go

Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of me...

I'm sitting in my room
with a needle in my hand
waiting for the tomb
of some old dying man
sitting in my room
with a needle in my hand
waiting for the tomb
of some old dying man

You!
My tapeworm tells me what to do
You!
My tapeworm tells me where to go

Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
HEY, HEY, HEY, HEY


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

















































































ponedjeljak, 28.01.2008.

Što je to smisao života? Živjet ili priživjet. Ponekad se pitam tko to nama daje mogućnost da živimo onako kako mi to hoćemo? Jeli to možda Bog, ili je to svtar ljudskog razuma, koji te vodi putevima sudbine. No što je to sudbina i jeli dokazano da ona postoji. Mnogi ljudi, meni poznati i nepoznati, vjeruju i nevjeruju u sudbinu, isto tako oni koji ne vjeruju u sudbinu imaju razmišljanje koje se temelji na sudbini. Pa mi je tako jedan jako dobar prijatelj, koji ne vjeruje u sudbinu rekao: AKO JE DVOJE LJUDI SUĐENO, ZA PAR GODINA ĆE SE SRESTI. Ponekad sama sebe uhvatim u razmišljanju tko sam ja. Zašto živim i zašto ću umrijeti jednog dana? Jeli i to dio sudbine ovog svijeta, sudbine koja čeka svoje vrijeme, svoj dan i sat, ili je to opet dio činjenice povezane sa sudbinom. Često se pitam dali je smisao imati nekog pored sebe ili je to samo ono što nam društvo nameče? Od početka svijeta postoje prijatelj i prijateljica, djevojka i dečko, žena i muž, pa mi onda to zaigra po mislima da i ja trebam nekoga imati jer svi imaju nekoga. Mislim da se upravo zbog toga događaju stvari poput: DJEVOJKA SE POKUŠALA UBIT JER JE DEČKO OSTAVIO ZBOG DRUGE, ili DVOJE MLADIH SE UBILO ZBOG ZABRANJENE LJUBAVI (nemislim na seriju sretan). Zato mislim da su to očita nametanja durštva. Upravo zbog razmišljanja, ja neam a oni imaju... Da se razumijemo neželim ja postavit neka svoja načela svijetu, ali to su čisto neke misli koje mi skaču po glavi! Pa mi zbog toga dođe pitanje što je to LJUBAV? Mislim da bi taj osječaj trebalo definirat kao nekakvu povezanost između ljudi, kao osječaj povjerenjstva, znanje da će ti tvoja voljena osoba uvijek pomoći, podržati, da će ti pružiti nekakvu sigurnost i utočište kada ti se čini da te cijeli svijet odbacio. No opet postoji toliko svađe, u ljubavi, toliko nasilja, ljubomore, toliko zabrana, pa se onda ja pitam dali je Ljubav potrebna. Svaki dan bi trebala zahvaljivati Bogu, što ja nisam osjetila tamnu stranu ljubavi, ali se ipak pitam zašto neki to moraju osjetit?? Isto tako uhvati me pitanje ŠTO JE TO SREĆA? Dali je sreća, samo kada ti se dogode lijepe stvari, ili je sreća također sreća kada je vidiš na nekom drugom? Dali se sreća može prijenjet ili ona jednostavno dođe sama od sebe? Mislim da sam do sada u svom životu upoznala sve osječaje koje čovjek, kao živo biće može osjetit, ili se možda i varam. Neznam, ali jedno sigurno znam a to je da smo svi mi stvoreni s nekom svrhom, s osječajima koji trebamo ostvarit i doživjet. I mislim daćemo svi ma karju svoga puta, shvatiti razliku između,ŽIVJETI ŽIVOT ILI PROŽIVJETI ŽIVOT!!

Image Hosted by ImageShack.us19:51 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (73)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


subota, 19.01.2008.

Dobra večer, narode! eto ja samo vas zelim pozdrawiti i zahvaliti svima na komentarima! Nemojte mislit da sam vas zaboravila i da vam više ne želim komati, ali jednostavno ne mogu od kuće. Jako teško mi se otvaraju vaši blogovi pa mi je to problem. Kada budem došla u Osijek, budem vam svima komentirala s faksa, i to puno komića.
No dobro sad, ajd da nešt napišem...

Evo ovako stvari stoje, a to je da ja jako nevolim nezahvalne osobe, znam da neke osobe samo u određenim trenucima znaju biti nezahvalne i onda poslije slijedi ispričavanje, a to me jako živcira. Eto meni se to dogodilo danas, i to od strane jako dobre legice. Mislim nismo se mi posvađale, nego je ona ispala jako nezahvalna na što sam ja popizdila i lagano se okrenila i otišla. Naravno kasnije se ispričala, i pošto sam ja osoba koj zana praštat, sve je dobro ispalo. Mislim da nije u redu nekome tako nešto napravit, ne sad samo što se ovo mene ticalo, nego mislim da to STVARNO nije u redu. Također nevolim ljue koji lažu, a usput neznaju lagat.bangbangheadbangheadbang Bože dragi, ako nešto kažeš onda se toga i drži ko pijan plotapartyheadbangheadbangheadbangheadbang, a ne onda se nekako izvlačit. Mislim, ja jako nevolim lagat, ali nemogu reći da nisam nikada lagala, kako se kaže svatko laže, a ja lažem po potrebi,belj kada mi zatreba, ali nikada toliko da bi povrijedila nekog, i to još do koga mi je kak to oni lijepo kažu "jako stalo". De ajd molim te....headbangheadbangheadbangheadbangpuknucupuknucubang:
bangbangbang:bang.

Uf, eto malo frustracija... Joj moram vam reći da me trenutno puno osoba živcira, među kojima i moj dragi jer je već pola 10 subota navečer, a njega još nema, da idemo van... mislim je malo rano, ja kad sam s curama neidem van prije pola12, 12, ali se barem zabavljamo, cugamo i tako... Uh, trebam, pomovit koju žensku subotu... beljbeljbeljbelj

eto narode, toliko od mene, veliki pozdraw svima i ljubim vas....wavewavewavewavewavewavewave kisskisskisswavewavewavewavewave

POZDRAW

Image Hosted by ImageShack.us21:07 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (97)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


ponedjeljak, 07.01.2008.

............

hej narode,wave evo ja vam pišem s faksa, jer nakon onog napokon posta, komp mi ponovo u banani,headbangheadbangheadbang sada se više neće ni upolit...cry joj popizdit ću s njim...puknucu
Al, ok. Ovako došlo mi u lgavu pisati vam o nečem što ja jako volim...sretan ja vam jako volim povijest, neke mitove, legende i činjenice koje se mogu objasnit a koje baš i ne...belj Evo kada smo kod toga, danas sam odlučila pisati o meni najljepšim mitskim životinjama, a to je Jednorog!sretan
pa ovako...

Jednorog

Jednorozi su jedna od najljepših i najmističnijih bića u mitologijama cijeloga svijeta. Legende o njima pričaju se već više od 3000 godina od Istočnih do Zapadnih civilizacija.

Prema mitologiji, jednorog je bijeli konj sa rogom na čelu, čijim tijelom teče srebrna krv. Snažnog tijela, vitak i hitar ipak je plah i nepovjerljiv i nemoguće mu je prići. Ipak njegova boja se mijenja ovisno o legendi i iako plah često je na slikama prikazan u društvu s djevicama – simbolima nevinosti. Biće tako ponosno kao što je jednorog nitko ne može držati u svojem zatočeništvu, a kreću se tako tiho i spretno da uvijek iznenade svoje progonitelje. Prema legendama, iako besmrtni, imaju svoje neprijatelje i mogu biti ubijeni. Zmajevi, harpije i himere su bića koja žele njihovu smrt. Rog, krv i dlaka jednoroga imaju snažne čarobne sposobnosti. Vjeruje se da onaj tko ubije to veličanstveno biće i pije njegovu krv, bit će zauvijek proklet. Osim toga, vjeruje se da njegova krv spašava čovjeka na samrti, ali spašena osoba je tada osuđena na prokletstvo poluživota. Prah napravljen od njegovog roga smatra se čudotvornim lijekom za sve bolesti.

Simbolizam jednoroga
U bilo kojoj legendi u kojoj susretnemo jednoroga njegova simbolika je izuzetno jaka. U Kini je tako više sličniji zmaju nego konju te je čvrsto vezan uz azijsko prijestolje. Njegova prisutnost je znak proročanstva. Zato mu je Istok posvetio i praznik sredinom jeseni jer se smatra da je jednorog simbol kiše i plodnosti. U starim muslimanskim manuskriptima jednorog je povezan s Lotosom, simbolom čistoće. S početkom kršćanstava na Zapadu, rog jednoroga je simbolizirao Božiji mač, božansku penetraciju u osobu. Shodno tome i križari su u njemu vidjeli simbol hrabrosti, svetost, nevinosti i odanosti. Zbog istog razloga srednjovjekovni vitezovi i plemići često su imali jednoroga za simbol na svojim grbovima, dok je za alkemičare jednorog bio simbol hermafroditizma. U nordijskoj mitologiji sam Odin jahao je na jednorogu, a to je predstavljalo njegovu božansku veličinu i integritet.

Vrste jednoroga

Šumski jednorog

Bijele dlake i kopita tvrdih poput dijamant, bijele i duge grive, a očiju u nijansama plave od najsvjetlije do duboko plave brine se o prirodi koja ga okružuju. Cijeli svoj život živi samo s jednim partnerom kojem ostaje vjeran do kraja života. Šumski jednorog može postati nevidljiv, a često se nalazi iza ili ispred nas skriven, čekajući da nas kazni ako ne poštujemo prirodu i životinje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ali jednorog

Ovaj jednorog je sličan šumskom, ali ima spiralni rog svijetlo smeđe boje. On se skriva u prastarim šumama.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jednorog cilas

Svjetlosmeđe dlake s tamnosmeđim očima i grivom, ovaj jednorog živi u najsušim pustinjama. Putuje u krdima. Ima moć telepatije s kojom može blokirati spoznaju ostalih krda da je u blizini.

Kromatski jednorog
Ovaj jednorog prekriven je raznobojnim točkama, a živi u ravnicama s toplijom klimom. Tokom cijelog života ima samo jednog partnera i zauvijek ostaje u porodici. Može stvarati iluzije, a iz svoga roga izbacivati paralizirajuće zrake koje mogu oslijepiti. Miroljubiv je, čuva prirodu i svoje potomke

Jednorog iz bajke

O jednorogu iz bajke se najmanje zna jer njegova zelena dlaka mu omogućuje da se stopi s prirodom i ostane potpuno nezamijećen. Iako kao i šumski jednorog brani prirodu njegova je uloga čuvara naroda iz bajki. On je najmanji jednorog i svakih 100 godina gubi svoj rog koji mu onda ponovno izraste.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Morski jednorog

Morski jednorog prekriven je krljuštima i ima delfinov rep. Živi u vrlo slanim morima na dubinama od oko 50 metara. Legenda kaže da je on uzeo izgled današnjeg nilskog konja.

Zebra jednorog

U ekvatorijalnim savanama obitava zebra jednorog koji je sličan zebri, ali mnogo nježnije građe. Rog mu je crnobijel kao i dlaka. Živi u nomadskim krdima koje predvodi jedan pastuh.

Crni jednorog

Najstrašniji i najopasniji od svih jednoroga potpuno je crn, a kopita su mu usijana. Ima dva reda oštrih zuba i mesožder je. Rog mu je otrovan i jednim udarcem njime može ubiti. Živi u okamenjenim šumama isključivo noću i ne podnosi svjetlost dana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vatreni jednorog

Vatreni jednorog je jedna od tri zle vrste jednoroga. Tamnocrvene je dlake, svjetlocrvenih iskričavih očiju, a njegova griva podsjeća na plamenove vatre. Može ispuštati tanak dug plamen i njime spržiti sve oko sebe. Živi u podzemnim pećinama i hodnicima

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ledeni jednorog

Ledeni jednorog je posljednji od zlih vrsta jednoroga i živi u antarktičkim predjelima. Bijele je boje s grivom koja liči na gomilu ledenih kockica i rogom koji izgleda kao stalaktit. Jede sve što pronađe ili ubija. Svatko tko se nađe u njegovoj blizini bit će napadnut. Žrtvino lice može unakaziti gomilom ledenih kockica koje bljuje. Samo jedan dan u životu provodi s partnerom jer je vječni usamljenik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Unisus

Unisus je krilati jednorog. On je spoj šumskog jednoroga i pegasusa (krilatog konja). Jede samo travu, a jednom u 10 godina leže jaja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Legenda:
U srednjem vijeku nastala je legenda o čarobnom svojstvu jednorogova roga. Jedne večeri sve životinje skupile su se oko jezera čija je voda bila otrovana i one je nisu mogle piti. Tada se pojavio jednorog i samo zaronio svoj rog u vodu te je ona isti čast postala čista. Zbog te legende smatralo se da prah samljevenog roga može služiti kao protuotrov i lijek za mnoge zarazne bolesti, a kada bi se cijeli rog približio nekoj zatrovanoj hrani iz njega bi kapala krv. Smatralo se da i sama slika jednoroga donosi sreću, pa su bogataši toga doba naručivali velike prelijepo oslikane tepihe sa slikama jednoroga.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

„Snažan i ponosan, prekrasne bijele dlake i duge grive koja je dopuštala vjetru da je prebire, s čarobnim spiralnim rogom između krupnih crnih, nevinih očiju stajao je jednorog i promatrao svijet...“

eto toliko od mene, sad moram gibat... čitamo se kiss svimawavewavebelj







Image Hosted by ImageShack.us13:12 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (188)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


petak, 04.01.2008.

Napokon...

hej, narode dragi... waveevo naslov ovog posta je napokon jer NAPOKONthumbup pišem sa svog kompa, ravno iz moje sobice... sretanMa šogi tj. od šogija brat, tak da i njega ja zovem šogi beljje danas došao do mene pa mi sredio komp. Hvala Boguthumbup i sada sve šljaka. Je da je malo sporo, headbangbudući da mi je natovario hrpu novih programa, al glavno da radi, da ja mogu pisati postove!! I malo poraditi na izgledu svoga blogića... Nemam baš sad puno inspiracije, pa neću puno filozofirati... E da, kupila sam si jučer jednu odličnu igru zove se : kris kros(još nešt)headbang pa smo se mi danas igrali(sestra, šogi, dečko moj i ja) i baš nam je bilo zabavno, ali jebigabang nisam ja pobjedila, a ja jako nevolim gubit!cry Mislim, dali postoji netko tko voli??headbang
evo upravo mi sada sestra čita nešt, kažu da će do 2050 godine sex s robotima biti normalna stvarheadbangheadbangheadbangpuknucupuknucuheadbang
SVAŠTA...
....................................................................................................................
......................................................................................................................
.............................................................................................. NESTALO INSPIRACIJE.......................................................

E da, točno za 25 dana, 1 sat i 11 min mi je 20 rođoš... beljthumbup
e da evo jedna pjesmica koju sam ja napisala za moju ljubav, pazite to je čist moje djelo... nemogu vjerovat da sam ja to napisala, jer inače ja neznam pisati pjesme, jednostavno mi to ne ide... ali evo ga...


Želim ti reći…

Evo prošle su već dvije godine
Kako tvoje srce kroz svijet vodi me
I zato ti anđele, želi reći
Da si ti najveći razlog mojoj sreći.

Evo i sada mnogi nam ljudi zavide
Ali ti dalje za ruku držiš me
I ne daš im da nas razdvoje;
I zato ti anđele, želi reći
Da si ti najveći razlog mojoj sreći.

Sjećam se dana kada postao si
Moj ostvareni san,
I mojih riječi da nikad
Nećeš biti sam.

Od tada prošle su već dvije godine
I još si tu, stojiš uz mene
I zato ti anđele želim reći…
ZAUVIJEK…VOLIM TE…

Image Hosted by ImageShack.us


eto... to je ta pjesma...
šta kažete?????sretan

to bi narode moj veseli bilo to budući da mi se jako zijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev, jer sam se budila u 7:30 danas, a i sutra ću...headbangheadbang

Sve vas pozdrawljam...


PUSA do skorog čitanja, a to je obečavam stvarno skoro!!!wavewavewavewave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us22:18 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (93)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.