< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog je zanimljiv, zato što je moj!
Image Hosted by ImageShack.us

koliko vas je bilothumbup
Counter
Get a Counter



website counter

Image Hosted by ImageShack.us

E da...thumbup

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV


Pravos.hr
moj faksić

google.hr
ako nešto tražite, klikajte

Image Hosted by ImageShack.us


ja bi ovakav...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

al to će sam ostati na "ja bi"cry



sretanthumbupbeljwavesretanbeljthumbupwinknaughty

kako vam se svida moj blog?
dobar je
ma shit
super je
buuuuuuuuuuuu.....
svida mi se jako
ok je
  
pollcode.com free polls

sretanbeljnutnaughtythumbuproflwavenutbelj



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



November Rain

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sleeping Sun

The sun is sleeping quietly
Once upon a century
Wistful oceans calm and red
Ardent caresses laid to rest

For my dreams I hold my life
For wishes I behold my night
The truth at the end of time
Losing faith makes a crime

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you

Sorrow has a human heart
From my god it will depart
I'd sail before a thousand moons
Never finding where to go

Two hundred twenty-two days of light
Will be desired by a night
A moment for the poet's play
Until there's nothing left to say

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Needles

I cannot disguise,
all the stomach pains
and the walking of the canes
when you, do come out
and you whisper up to me
in your life of tragedy

But I cannot grow
till you eat the last of me
oh when will I be free
and you, a parasite
just find another host
just another fool to roast
cause you!
My tapeworm tells me what to do
You!
My tapeworm tells me where to go

Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY

I cannot deny
all the evil traits
and the filling of the crates
when you, do come out
and you slither up to me
in your pimpin majesty

But I cannot grow
till you eat the last of me
oh when will I be free
and you, a parasite
just find another host
just another stool to post
cause you, my tapeworm tells me what to do
you!
my tapeworm tells me where to go

Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of me...

I'm sitting in my room
with a needle in my hand
waiting for the tomb
of some old dying man
sitting in my room
with a needle in my hand
waiting for the tomb
of some old dying man

You!
My tapeworm tells me what to do
You!
My tapeworm tells me where to go

Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
Pull the tapeworm out of your ass, HEY
HEY, HEY, HEY, HEY


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

















































































srijeda, 05.12.2007.

RASTANAK

Svjetlo još polako tinja, moja staza,staza života polako postaje samo slijepa ulica. Tapkam u mraku, puštam suzu za suzom, i nemam snage za još jedan dan. Krenula sam krivim putem, postala sam žrtva BIJELOGA LOVCA. Dana sam krala i pretvarala ih u noći, bila sam samo običan lopov svoga života. Prijatelje sam zamjenila špricom, sreću tugom, a osmijeh suzom. Postala sam ono što nisam htijela, postala sam narkoman. Sada je već kasno da se isprave greške, jer još uvijek moje tijelo ne može bez pakla moga života, ne može bez DROGE! Mislila sam da se narkomanom ne postaje tako lako, da je potrebno jedno određeno vrijeme da te tako ljudi počnu zvati. Da potrebno je vrijeme koje ni jedan narkoman nema da sam sebi prizna da je još jedna žrtva u nizu. Da svoju dušu i tijelo prodaje za jednosmjernu kartu za pakao. Za mene je diler bio "Bog" u paklu. Nisam shvaćala da je njemu jedino u cilju svoje carstvo izgraditi na tuđim životima. Da, i ja sam postala samo jedna cigla toga carstva. Moje ime neće izblijediti nikada, biti će zauvijek uklesano u mramor, a slika u suznim očima roditelja! Sve moje greške, svi postupci biti će samo karte za slijedećega narkomana. Da, znam da se vrijeme ne može vratiti, da se učinjena šteta ne može ispraviti, a tko zna da li bi i onda imala snage reći Ne! Naizgled sam bila jaka, nisam dopustila da ljudi vide moje suze, bol i nemir duše, pretvarala sam se najbolje što sam znala, možda je narkoman plod tog pretvaranja?! Polako se gasi svjetlo života, to je znak da sam na kraju svoga puta. Mogla sam još koji osmijeh vam dati, koju riječ od srca reći, ali ovaj pakao je takav "ubere" te dok si još pupoljak. Imam dovoljno vremena da vam kažem posljednje zbogom, da vas zamolim da mi oprostite, da ne plačete zbog mene jer nisam vaših suza vrijedna. Samo jednu želju imam, a ona glasi: POMOZITE SVAKOME TKO KRENE MOJIM PUTEM, POSUDITE MU I SVOJE SVJETLO ŽIVOTA, A ZAUZVRAT DOBIT ĆETE KRASAN "CVIJET" KOJI JE SADA SAMO OBIČAN PUPOLJAK BEZ SPOZNAJE VRIJEDNOSTI ŽIVOTA!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovaj nazovimo to sastav je napisala jedna moja legica još dok smo bile u srednjoj... jučer sam ga našla pa sam vam prepisala, meni je jako lijep, nadam se da će i vas tako zainteresirati, pa da ćete možda razmisliti o tome...

Image Hosted by ImageShack.us09:55 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (47)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.