viribus unitis zelene beretke

nedjelja, 21.01.2007.

Dobro...loše.....???

Kako me već duže vrijeme nije bilo na blogu za početak da se osvrnem na prošle školske praznike i posjetu rodnom Zagrebu a samim time i prilikom za susret sa blogerima.Zaista je fascinantno kako susret sa do jučer nepoznatim ljudima može proteći u ugodnoj atmosferi, započeti i pričati kao da se poznamo godinama, bez ikakvih uvijanja, skrivanja misli i osjećaja.Zaista predivno uz naglasak da to nisam ispio postići niti sa ljudima sa kojima se viđam svakodnevno ili malo rjeđe a smatramo se prijateljima ( gdje tu nastane kuršlus zaista mi nije jasno ).Neke bloger sam obišao sa ženom a neke je ona obišla sama jer sam imao neke preglede tako da je nisam stigao pratiti.
Prvi susret mi je bio sa Ledenom i njezinim zakonitim Goranom u Bjelovaru .I ovom prilikom ja im se od srca zahvaljujem na gostoprimstvu.za one koji ju ne poznaju moram reći da je sve samo ne ledena nego jedna zaista topla i pristupačna osoba, a njezin zakoniti ne zaostaje za njom dapače po mom skromnom mišljenju izuzetno dobar i plemenit čovjek, dječica predivna.Sama činjenica da smo kod njih proveli 90% više vremena nego kod ženine rodbine govori dosta sama za sebe.Zaista mi je drago da su se dobro proveli na skijačini ,da su klinci savladali sve osnove i da jedva čekaju ponovni susret na stazama.
Drugi bloger sa kojim smo se našli bio je Franc.Također izuzetno srdačan i otvoren čovjek, ista stvar pričaš kao da se znaš godinama, i šteta što je imao obaveza pa je susret trajao kratko no biti će opet prilike, a štet da i gajo nije mogao doći.
Treći susret imali smo sa meni najdražom Aries.Također izuzetno topla i pristupačna žena sa milijun svojih problema, a opet spremna u svakom trenutku pomoći. S obzirom na probleme koje je prolazila i koje još uvijek prolazi, te na moje stanje i uzajamno razumijevanje, spoznaje stanja koja se prolaze, baš zbog toga susret sa njom mi je bio najdraži.I kada ne govori kao da nešto struji u zraku, poruka , savjet što i kako dalje.Od srca joj se zahvaljujem na savjetima.I njezin pesek je priča za sebe.Iako je to samo životinja, za razliku od nekih ljudi zrači ljubavi , zahvalnosti , vjernosti, iskrenošću.Možda će neki pomislit pa ovaj je totalno otišao , no teško je to opisati, no susret sa tim živim bićem ( koje je Aries uzela iz azila ) i sve bi vam bilo jasno.No dobro ja zaista volim životinje pa sam možda malo subjektivan no opet.....
Velika hvala svim blogerima sa kojima smo se sastali i koji su odvojili trenutak vremena za nas, ako vas put nanese kroz Knin ( to važi i za sve blogere ) vrata su vam uvijek otvorena u bilo koje doba dana , noći i radujem se susretu.

Sada da se malo dotaknem naslova posta.Kako sam u zadnje vrijeme psihički dosta potonuo, dapače dotakao dno, ponovno su me htjeli smjestiti u bolnicu no i ovaj puta sam odbio.Nešto iz inata prema nazovimo ih doktorima, nešto zbog rješavanja tekućih problema koji me jebu maksimalno.Prvo dobijem poziv od Mirovinskog zavoda da im dostavim rješenje o nastavku statusa HRVI.Na stranu što sam ja sve odradio i predao papire, pisao puste žalbe i požurnice, što je greška u tijelima koja to donose odnosno bolje rečeno ne donose na vrijeme( živjela Kososrica...vrag joj m..... j.... pa to je njezino ministarstvo) i sada gamad iz mirovinskog ima zakonsko pravo da mi umanji mirovinu, odnosno crkavicu od mirovine za taj koeficijent HRVI, pa kada dobiješ rješenje o statusu onda dobiješ zaostatke.A kaj da velim klincima i kak da im objasnim od danas nema ovo nema ono.....Vrag mater i državi , ovo nam je naša borba dala.....

Pripremio sam i papire za stan, žalbe , požurnice i sada treba sastaviti tužbu, tužiti državu i čekati tko zna koliko godina...Opet vrag mater i državi....

Da li može gore ? Ma može uvijek gore.Kada sam se kao počeo malo oporavljati odem kod interniste na kontrolu.Po krvnim i urološkim nalazima već sam vidio povišene jetrene vrijednosti , šatro liječiš PTSP ode jetra( opet vrag mater i doktorima...).Također povišene vrijednosti masnoća , triglicerida i ostalih sranja no još nije kritično pa nekak bude...Ali eto ti vraga.Internista me prepipao ( nije bilo seksualnog mobinga ) i napipao da nešto nije u redu.Crijeva , žučnjak ? više ni ja nemam pojma.Uglavnom moram napraviti gastroskopiju ( po 15. put ), UZV abdomena, CT abdomena i na kraju šećer za kraj pun ku.... markera na tumore.Ukratko sa moje strane za popizdit ( trebat će bar par mjeseci da saznam na čemu sam, nisam neki paničar ali opet nije mi svejedno-pital me moj doktor jel mi netko u familiji liječnik, ja onako zabezaknuto, nije , a on meni preveć znaš o medicini).

I za kraj u vezi meme:
- izuzetno sam osjećajan ( vjerojatno i preveć ) i ne volim nepravdu
- spreman sam svakome pomoći
- mrzim dvoličnost i neiskrenost
- u zadnje vrijeme lako planem, ponekad i bez razloga
- zadnjih par godina imam pre malo tolerancije za ženu i klince, iako bih istovremeno sve
napravio za njih
- zamjerili su mi se i majka i punica -blago rečeno( o tome mogu cijeli post )
- sve više mi se gadi država ( odnosno ono koji ju vode ) , to nije ono za što smo se borili
...to je onak na brzinu ako se sjetim još nečeg napišem....
Za kraj sve vas iskreno pozdravljam i nadam se da ste bar vi koliko toliko dobro.

21.01.2007. u 13:29 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters





pomoć hrvatskim braniteljima.......
malo ćemo obrađivati problematiku sa kojom se susreću branitelji pri ostvarenju svojih zakonskih prava te lažima i obmanama pojedinih institucija,kako udruga tako i same vlade



Bit će mi drago ako se javite na:
zelena-beretka@net.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
katrida
aries
atlantida
borgman
ribarnica
gajo
anicakninđa
Manga
opaljena
Pegica
zgbaba
ledena
angie
blue angel