Twinsisters in the States

ponedjeljak, 05.10.2009.

MIAMI BEACH AND THE CITY OF MIAMI... HELL YEAH!! :)

I tak smo trebale krenuti za Miami beach iz Fort Lauderdale, rekla nam je Severina (zove se cura Severine ali ja je zovem severina) nasa kuda da idemo pa su nas Diego I Bruno prebacili autom do bus station, kissy kissy pa goodbye I oDosmo mi!! dakle, oni socijalni busevi kakvi jesu, uzeli smo prvo bus 1 za Aventura mall a onda smo od tamo uzeli bus S I do Miami beach-a….bilo nam je zabavno nema sta, 2 ili 3 puta smo morale mijenjati bus jer su se kvarili, nesto nije stimalo s kocnicama ili tako nesto, pa hajde ti onda vucaraj opet te kofere koji su prokleto teski bili, pa vuci ih u drugi bus, pa se bus opet pokvari, pa opet ista shtorija…ajooooooooooooooojjjjjjjheadbangheadbangheadbang, jedva smo cekale da dodemo do odredista, dosta nam je bilo. Inace, to sve s prtljagom je uvijek jedina I najveca tlaka sto se tice tih friggin’ putovanja, ali nismo se dale I tako dosle mi do naseg sljedeceg couchsurfera Earl-a u Miami beach, OOOEEEEEEEEEE veseljaaaaaaaaaaaaa!!! zujoA trebalo nam je dosta do tamo, nekih 2 sata smo putovale, dobrih!! I nista, dosao mali po nas s bembarom, (a neki bmw cabriolet-kaze da ce uskoro kupiti porche, a mislim si ja, daj si kupi neki auto di ti actually stane neka prtljaga man ) a ono jedva da su stali svi nasi koferi tako da je Linda samo isla preko nekog mosta gdje joj je Earl objasnio gdje treba ici, a ja sam s njim isla u auto pa krenuli doma. Odmah nam je naPravio neka picenca, neke margarite ili nesto…I tako malo smo pricali I onda mi je bilo smijesno jer dok pricas s njim on te neki put kao da ne slusa, jer totalno se zagleda u nekom drugom smjeru…ah, whatever.. Htio nas je odvesti negdje van, da vidimo kako je to subotom vani u Miami beach-u, ali Linda je vec zaspala na kaucu dok si rekao sex, pardon, keks a bOgami sam I ja bila umorna pa nis od toga…za sljedeci dan je na repertoaru bilo Seaquarium, I dogovor je bio da se dignemo u 8 ujutro pa da nas oni vodi negdje na dorucak (jer je htio) I onda da nas pelja tamo a onda je on imao neki meeting u 10h …medutim, on se nije dignuo pa sam ga ja isla proBUDit u 9 tako da se spremi I onda nas je vozio do Seaquarium-a pa smo seka I ja solirale I imale fun prvo smo pitale tamo negdje ako nam mogu chargat bateriju jer smo mi zaboravile stavit punit noc prijebangbang,a morale smo slikati I snimati delfine I sve, tako da smo to trebale prvo rijesiti, a onda smo mogle dalje.isle smo prvo na neki show s delfinicima, preslatki su bili, a onda je doslo vrijeme za Lindino hranjenje, plivanje I sto vec, s delfinima….ooouuuu yeah.. Dosle smo tamo, check in napravile I sto je sve trebalo, a onda je Linda imala kao neku predorjentaciju u nekoj ucionici sto se tice delfina, a ja sam je cekala vani I malo imala svoj private moment s mojim delfinima..naime, ja nisam htjela dat $200 da ih hranim I druzim se, po pravo, s njima, meni je bilo dovoljno samo da ih vidim I to je to… a ja kao observer sam morala platiti $49-a neka im bude… e, a htjela sam reci da dok je Linda imala class o delfinima prije nego su svi isli u vodi s njima, ja sam ih isla malo gledati I snimati I onda su mi svako malo priLazili I gledali me, ma koji je to poseban osjecaj ja vam to ne mogu opisati, a mogu onda zamisliti kako se Linda osjecala dok ih je mogla poDRagati I sve…. Auuuuuu…..njoj je taj class trajao nekih pol ure ili tako nesto, gledali su I filmic od delfnima (neke opce informative o njima-cime se hrane, koliko zive I slicno) a onda je doslo I to vrijeme, o da, da, da… vrijeme koje se moja Najdraza sekica cekala godinu dana (jer prosle godine kad smo isle u Miami I all the way to Key west htjela je ona ic na te delfine ali je bilo malo previse dati toliko novaca pa nije isla, I onda joj je bilo jaaaaaaaaaako zao I rekla je da ove godine ide pod obavezno, koliko god da kosta, pravo joj budi)…dakle, obucena u onaj suit I krenuli u bazen kod animals ..ja sam bila zaduzeNA za slikanje I snimanje i show je mogao poceti... i tako linda i ekipa su dosli van s education-a i delfine su pustili kod njih u bazen i to.. ajme kako su bili slatki...a linda je cvjetala!!! U GO GIRL!!!thumbup
evo par slicica i filmica..
linda i delfiniiii
Photobucket Photobucket Photobucket

delfini// pa linda spremna za bazencic...uuuuuuuuuhhhuuuu
Photobucket Photobucket Photobucket

dok je linda bila na class-u I was doing my part of the job
Photobucket Photobucket

a evo i par filmica s delfinosima naughty


onda se opet vratimo na lindu i delfine belj
Photobucket Photobucket Photobucket

pa jos malo.....
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket



Photobucket Photobucket Photobucket
poslije tog show-a smo krenule prema downtownu ali u biti nismo vidjele nigdje ni autobusne stanice ni nista, i taman jedan auto stane ispred nas i mi ga pitamo ako zna gdje je, i kaze lik da nema pojma da je ovdje tek prvi dan i da kamo moramo ici, mi rekle prema downtownu i tako nas je on povezao.. na kraju se ispostavio da je taj Daniel iz Brasila (ma cim je poceo govorit sam si mislila da je od tamo jer je imao takav neki naglasak) ali da bi stvar bila jos bolja on je iz ;Belo Horizonte-a a tamo smo mi prije par godina bile sa folklorom....e amigo..fala ti lipa ca si nas vozio do tamo, a u calle ocho smo isle same.

slike od downtowna malo..
a prvo pogled na neku plazicu
Photobucket Photobucket Photobucket
.malo smo se raspitale tamo koga smo po putu srele pa nam je neka zenska rekla da je tamo gdje smo mi krenule malo opasno za nas, pa smo se okrenule i isle nazad na autobusnu stanicu pa smo pitale barbu sofera kuda i sta, pa smo ga pitali da li je stvarno opasno u toj 'eriji' pa je rekao da ce ovako lijepim curama uvijek muski nesto dobacivati i da mozemo slobodno ici tamo..pravo ti budi sole i mi krenusmo dalje...idemo dalje za iste pare.htjele smo posjetiti taj dio LITTLE HAVANA (cache ocho) pa smo tamo i isle..malo busom malo prosetale, pa i stigle do Domino parka olitiga MAXIMO GOMES DOMINO PARK.. puno starceka koji igraju domino ali je bas onako cubanski stih.. pa naravno da smo sve zabiljezile i slikale, a starci se odmah razbudili kad su nas vidjeli haha prestala je igra odmah pa su se i slikali s nama, neki..
evo fotkica
Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

onda, kako cijeli dan nista nismo jele, mi gladne...aee treba nesto i jesti, a kako su nam Martina i Zoki rekli da ima neki super restorancic kubanski sa super hranom i da nije skupo, onda smo tamo i mi htjele! Ne znam jesmo potrefile restoran, ali u jedan smo usle i otisle zadovoljne... Jele smo neku hladnu juhu s povrcem gaspacho ili tako nesto, a onda smo narucile nesto sto je slicno kao nasa (barem kako nama mama dela) krumpirusa, ali ne znam kako se zove, vidis, trebale smo zapisati. Anyway, restorancic se zove Paco's way, a Paco Aguilera je gitarist/pjevac i kako internet kaze EL REY DE LA RUMBA CATALANA..sto bi znacilo kralj rumbe..auu...i tako jedemo mi.a ono nas dragi paco sjedi iza linde :) - mi ne bi ni skuzile da nam konobar nije rekao hahahah I SAD SIGURNO POGADATE--- NARAVNO DA SMO SE SLIKALE S NJIM..jos nam je mali (koji nije uopce mali) dao potpisane razglednice :) pa imamo i autograph.. cool (evo site-a -->http://www.pacoaguilera.com/)
evo odmah pictures da si mozete zamisliti sve to hahahrolleyes

juVica :) i ostala hrana heh
Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket
i na kraju slika s Pacom
Photobucket

a bit ce da nas je cuo kako pricamo jer nas je pitao odmah odakle smo iz europe jer je cuo da pricamo, pa kad smo rekle iz hrvatske, onda je rekao, pa da, da..jer je on radio nekada u svabiji a tamo puno hrvata bilo..
amigo paco, que te valla bien a mi moramo ici... i onda smo jos malo setale, otisle do store-a kupit salsa cd jer je muzika na ulici ispred ducana zvucala vise nego izvrsno i onda krenule pomalo busom prema doma!!

pa evo jos par slicica koje smo napravile usput...
hollywood on cuban way
grafiti sa tito puente i 'que LINDA eres' fino
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

ispred music store-a i con julio iglesiaspjeva
Photobucket Photobucket

naime, s nasim brazilcem koji nas je autom dopeljao (fala d.ustedio si nam jaaaako puno vremena) smo se dogovorie da se vidimo navecer u klubu Mango's (http://www.mangostropicalcafe.com/ ---OBAVEZNO POGLEDATI MALO POD BACHELORETTE I POD LADIES NIGHT...AKO IKADA BUDEMO OPET U MIAMI-JU VRACAMO SE TAMOOOOOO)pa je tako i bilo...i nista, platile smo upad $5 i dodemo mi unutra a kad ono zene na sanku polugole plesu...e rekooo cameraaaaa.... super cure bile, a onda mi kao idemo na sank po cugu a kad ono 3 muchachosa se digla na stage tj sank/stage..e reko sis ne idemo nikud CAMERAAAAAAA
evo da ne mislite da seremo sretan
Photobucket Photobucket Photobucket

pa jos malo deckica//linda i brazilac//i jos malo plesa
Photobucket Photobucket Photobucket

a evo da malo bolje docaramo :))



..i uglavnom, brasilac se zabio u neku spiku s Lindom, vidim ja njoj po faci da kaze BORING, BORING, BORINGbangbangbang I WANNA DANCE..a ja gledam ljude kako fino plesu, nogice vec pomalo idu, znate kako je...i nista... cugica i tak... i dode mali pol glave manji od mene, ali pruza ruku i dancefloor je nas... reko, sis samo ti pricaj a ja ode densat hehehhe... covjece, bilo vruuuce... ne mislim na nista drugo nego na vrucinu, samo da se razumijemo hahaha.. i tako jedan ples, pa malo odmora pa mali opet dosao kasnije... a Linda opet... talk, talk, talk boooooooooriiiinnnngggggg..bangbang. i tak..dode mali i treci put, pa ga je linda pitala oce plesat s njom (kasnije mi je rekla da joj je brazilac isao na zivce jer joj je poceo nes govorit kao otkad je dosao da samo zamislja kako bi je poljubio-asshole!!)pa otisla plesat hehhe, nije bed sis, .. nisam ni minutu ja ostala s cugom kad je dosao neki mali debeljuskast, naravno za pol glave manji od mene (again) ali toliko simpatican pa smo malo densali..a ja ne znas sta imam vise na sebi, torbu, fotic...ali nema veze, nema sanse da to pustim negdje da mi netko zdipi dok plesem... pa sam kasnije napokon plesala s nekim koji je visi od mene ooeeeeeee 10 points...alejandro iz bostona ...gracias alejandro..a mozda se vidimo jos i u bostonu...

con martin//s Earlom
Photobucket Photobucket Photobucket

s alejandrom//pa opet martin
Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket

bio je i nas Earl couchsurfer s nama, prvo nije htio ici kad smo mu rekle da cemo s brazilcem naci, ali onda kao ma opasno je pa ide on s nama jer je poceo neku spiku da ako nam se nedaj boze sta desi, da kao on nas zadnji vidi pa da ne ispadne ne znam kakav..a majko sveta...i dobro, onda je isao s nama... ali u klubu uopce nismo bili zajedno.. a meni je on najjaci kako je rekao da zna salsu, a nema ni ritma (sto je cudno za crnca da nema ritma, ali ovaj nema) a kamoli da zna salsu... da skratim pricu, bile smo do nekih 2h pa smo onda uzele cab i otisle doma!! spavanjeeeeeeee na podu na nekoj spuzvi i jos necemu, predobro i udobno i spavamo ko bebe!!!! sljedeci dan je na repertoaru bio cruise to bahamas... naime, kad sam slala na couchsurfing requests odmah sam pitala i da li mozemo prtljagu ostaviti na 4 dana dok smo na bahamima pa je ovaj rekao da nema problema.. a nije los taj nas Earl kod kojeg smo bile, ali je malo cudan..mislim, nije cudan da bi nam nesto naudio ili nesto napravio, ne..ma pojedemo ga za dorucak daj, ali ono...pricas s njim npr.pa te on uopce ne gleda nego gleda na neku drugu stranu kao da te i ne slusa, pa ono, kaze da zna salsu (glupi primjer ali je) a nema pojma..pa ga linda pita da li pada kisa u miami beachu svaki dan, kaze on da ne, da jednom tjednu - a nama padalo svaki dan (jeste da malo ali pada)..i tako neke sitnice!! ali nama je bilo super za ono sto smo mi trebale a to je da imamo gdje stvari pusiti tih 4 noci dok smo na kruzeru da ne moramo sve to vucarati na brod a uzele smo samo 1 mali kofer (sta nosimo kao carry on na avion inace) i ruksak i to je to...a vidjele smo da je neki ipak normalan da nece nista.. ok je!! a inajjaci je sto po stanu ima sve nesto kao od leoparda, i mantil u kojem se valjda zeli pokazati..pa dekica..jastucic za stolicu.. ah, ah..
sljedeci dan na redu su dosli BAHAMAS....napokon...ali o tome u drugom postu...
imajte se dobro!!!

- 05:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #