vipova basna

petak, 25.08.2006.

Penzija...

Eto dragi moji i oni malo manje dragi, došlo vrijeme da i fire ode u chatersku i blogovsku penziju.
Bilo je ugodno družiti se s vama,smijat se,pričat...
U nekima sam stekla i drage prijatelje, ostali nemojte šta zamjeriti.
Od nekih bi se posebno htjela pozdraviti:
- Rino, koji je duša chata,vječiti zafrkant,i najtužnijeg zna razveselit - velika pusa Rino (makar se ne jubiš sa žemskama) i ostani takav;
- Rajžlec, prva osoba s kojom sam sam chatala :)) osoba s kojom se uvijek može normalno porazgovarat;
- XX-ona, žena koju nadasve cijenim,još više s toga jer se u početku nismo nikako mogle skontat;
- Crni, moj omiljeni :)) doći ću na taj ručak kad tad;
- Šlapa, darling veliki :kiss;
- Cimi, draga moja malo sam te zanemarila al sad ću imati vremena i za tebe :)) ;
- Munja, jedini koji se ne buni kad spomenem aute i naš uvaženi lektor,ni jedna greška mu ne može umaći ;
i na kraju, šećer uvijek dolazi na kraju:
- Cvjetna, prijateljice moja, najveselija, najiskrenija i najnepokvarenija osoba koju sam ikada upoznala, ostani takva kakva jesi.

Ako sam koga zaboravila nek se ne ljuti.
Želim vam ugodno druženje i svima šaljem veeeeeeeliku pusu.
Možda jednom nekad negdje budemo ponovo chatali.

mah

25.08.2006. u 14:30 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



božićne i druge priče...


ako imate bilo kakvih pitanja u svezi nekim likom slobodno se obratite na:

netko_netko@net.hr