19.10.2006. / četvrtak

enpe_klekni dubre!



Ponosno hoda,u mrkloj noći
Bez straha prolazi,gleda u oći
Približava se tiho,sto da mu kažem
Dal` da ga pljunem il` da mu lažem


Šupčino šupčino šupčino plava
Šupčino šupčino plava
Kad te vidim pokvariš mi dan
I danas ja tebi zapovjedam


Neznam više što da radim
Neželim da se sam sebi gadim
Nasilje osjećam niz svoj dah
I noćas sam spreman da zapovjedam


Šupčino šupčino šupčino plava
Šupčino šupčino plava
kad te vidim pokvariš mi dan
I danas ja tebi zapovjedam


Klekni đubre!
Klekni đubre!
Klekni đubre!
Klekni đubre!

Klekni đubre! I MOLI!!!!!


OBJESNJENJE!!!!!!!!!!

draga sminkerice,ja mrzim sminkere koji idu gradom i kada nas vide sloze facu sa gadenjem,i komentiraju nesto... E,pa takvi meni sminkeri idu na kurac!burninmad
znam ja isto par sminkerica koje su odlicne zenske,al meni idu na kurac takvi sminkeri,koji se foliraju,pljuju po drugima,punkeri,metalci,rockeri i takvi.. su za njih smece.. smrde kao sto si ti rekla.. al to nije istina,ne moras ti smrdit da bi bija pravi punker.. ma kakve su to gluposti!!!????
dobro vratimo se na temu,.. ako su sminkeri bahati i kurce se ko ih nece mrzit!!?? aj mi pokazi takvog covika bija punker,metalac ili nesto sasvim drugo,da sminker sere po njemu,kako smrdi,kako je jadan,bla,bla... pa da ce netko ostat mirne duse!!! e da mi je i takvog vidit!!
ja mrzim vecinu sminkera u ovom gradu jer su kreteni al cast iznimkama!!!!thumbup
eto sada ti malo shvati moja razmisljanja!!!
pozdrafff svima!!!! =) partyparty


18.10.2006. / srijeda

evo me napokon nazad!!!

Oi! ljudi kako ste mi vi!!??
ja se nisan jakooooo,jakoooo dugo javljala jer nisan imala vrimena...smijeh
sto ima kod vas? ja sna se upisala za vet.tehnicara iako iman vec pun kurac neopravdanih,ali ajde... ekipa u razredu je luda,iako polanjih nije iz zadra.. kako ste proveli ovo lito!?
ja san se super provela,bilo je PREJEBENOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rodendan san predobro provela,ubila san se...partypartyparty ma cilo lito je bilo predobro,najbolje mi je bilo ovo lito!!!!partywave
lito je bilo predivno,ljubljenje na plazi,kisskissi svasta jos (nije za siru javnost)cerek,opijanje,ludovanje... MA LUDILO!!!!!!..
pozdravljan svoje najprije lucu,zeki & paolu,tj. cili E/C...curke volin vas!!!! wave
pozdravljan svog stelka... cerekcerek,malu stoju itd...
huga i hugolinu,sve u studiju i reziji...
oizdrav!
uzivajte,do sljedeceg slusanja!


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>