25.05.2006. / četvrtak

PUNK IS FUTURE!!!!!

OI!evo da vam napisen neke pisme meni drage....prva pisma je posvecena mojoj frendici zeki koja je obozava i stalno piva...

SATAN PANONSKI
SLAVICA

Komsijica Slavica bicikl dovezla je "ROG"
Pedale je okretala,ja stavio mog
Kurca medu zbice,vrti,vrti Slavice
Brze od inflacije,skolska drugarice
Slavica se nabila na korman od bicikla
Krvava joj picka k`o crvena cikla

Ah,ah,bar da svira Bach
Ah,ah zastaje nam dah
Ah,Bach, ah,Bach....
(dobar si,dobar mali,otvori
srce da ti noz zabijem)


ovo je za moju medenu stelicu (znat ces zasto):
KUD IDIJOTI
ZA TEBE

Kad srce radi bim-bam-bam
Sve drugo je manje vazno
Ne zelim pjevati,ne zelim plesati
Kad srce radi bim-bam-bam
Sve drugo je manje vazno
Svaka fontana srece premala za mene

Samo zelim da si sa mnom
Svaki dan i svaki tren

Sjedim ispred Kino Zagreba
Svjetlo sja iz izloga
Trambociti jure zilama
A tebe jos nema
Znoje mi se dlanovi
Oko mene hrpa cikova
Gledam niz ulicu
Jos nema te

Bim-bam-bam za tebe
Hej,hej
Za tebe


evo jedne vesele:

KUD IDIJOTI
DISCO IS NOT DEAD

Frckam se po podiju
Kao loptica u fliperu
I svi idijoti ovog grada
Skupa sa mnom plesu

Disco is not dead

Sve je tako kristalno jasno
Cisto,lijepo,snazno i (cenzura!)
Zelim taj ritam citavu noc

Disco sladoled,zvake i majce
Disco tipovi sa svojim lijepim pickama
Disco klubovi u toplim ljetnim nocima
Na tvrdjavama i terasama

Kad cujem dobar snazan refren
Na podiju sam vec za tren
I svi idijoti skupa sa mnom plesu

Disco is not dead
Veceras


<< Arhiva >>