11.04.2006. / utorak

OI!LJUDOVI EVO MENE OPET!!!

Lipi moji da vam se samo javim jer sutra idem na Plitvicka jezera i ostajem tamo do 21.4. puknucupuknucu...ajme ljudi kako je dosadna ova kisa...tako je jebeno vrime,spava mi se,krepat cu...puknucu
sutra pocinju praznici i jedva cekan ali nedostajat ce mi Zadar,fuckin kantun,riva...a najvise svi moji frendovi...smrc!zalivenzaliveneto ja i moja frendica Žeki idemo na ta jebena Plitvicka jezera tamo cemo krepavat i sto ja znam...uglavnom bit ce dosadno bez svih meni dragih ljudi!headbangheadbang
a jebiga ja su uskoro vracam,ne brinite se necete me se tako brzo risiti!thumbupthumbupimat cemo alkohola,duvana,slobodu...i sto jos moremo pozelit?nato kad se vratim placam pivu!thumbuppozdrav martini,nati,sari,dei,soti,mariji...i sto ja znam kome jos!!ljudi uzivajte praznici su,odmorite se!
pozdrav svima
ki$$


<< Arhiva >>