veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog se temelji na opisivanju i raznim stvarima.I slikama!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MALO VIŠE O MENI!!!

IME:Marija
ŠKOLA:Mladost
RAZRED:6.b
HOBI:sviranje violine
NAJ-BOJA:crvena
NAJ-PREDMET:glazbeni,likovni,matematika
NAJ-JELO:pizza,lazanje,lignje
NAJ-BROJ:1 i 5


dolliecrave.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dolliecrave.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dolliecrave.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


Pretty Vintage Icons


Pretty Vintage Icons


Pretty Vintage Icons



Backgrounds From dollielove.com


Cute Backgrounds


Backgrounds From dollielove.com


Cute Backgrounds


Backgrounds From dollielove.com


Cute Backgrounds


Backgrounds From dollielove.com


Cute Backgrounds


Backgrounds From dollielove.com


Cute Backgrounds


Backgrounds From dollielove.com


Cute Backgrounds




Image hosted by ImageShack
GlitterKiss.com - Custom Glitter Graphics Generators and more..
GlitterKiss.com - Custom Glitter Graphics Generators and more..
GlitterKiss.com - Custom Glitter Graphics Generators and more..
GlitterKiss.com - Custom Glitter Graphics Generators and more..
GlitterKiss.com - Custom Glitter Graphics Generators and more..


MySpace
Layouts


MySpace Layouts



MySpace Layouts




Hosted at MySpaceNow.com


MySpace
Layouts

Funny Videos



MySpace
Layouts

Funny Videos



MySpace
Layouts

Funny Videos



MySpace
Layouts

Funny Videos



MySpace Layouts



Hosted at YourSpaceNow.com


myspace backgrounds

myspace backgrounds

myspace layouts

myspace layouts

myspace layouts

myspace layouts

myspace layout codes

myspace layout











nedjelja, 17.02.2008.

Znate da su nam srušili šetača?Koji kreteni.Kako su ga
samo uspjeli srušiti.To mi nije jasno.Ali dobro.popraviti
će ga.Jeste danas gledali skijanje?Stavrno su super bili.
Bravo za Ivicu Kostelića.Super je skijao.A i drugo mjesto
je odličan rezultat.Svake pohvale i čestitke.Žao mi je da
nisam od početka gledala legende,ali gledala sam pri
kraju i vidjela da je ona slovenka ili šta je već pobijedila.
Sutra idem popodne u školu.Malo lakše iako idem ujutro
na solfeggio u glazbenu školu.Šteta što ne možemo imati
još jedan dan odmora.Baš bi mi trebao.Malo sam umorna
ili pospana.Kako hoćete to nazvati.Samo nastavite sa
ostavljanjem komentara.Za sada ih imam tri i nadam se
da će ih biti više.Moji su roditelji kod susjeda.Ja kod njih
idem često,ali sada mise nije dalo pa sam ostala kod kuće.
Ali možda malo kasnije odem do njih.Tko zna.Gledate li
možda onu seriju u kojoj glumi Rade Šerbeđija?Meni je ta
serija super.A vama?A isto su mi dobre one kriminalističke
serije i druge.MOram sada ići.Čujemo se.Bok!!!!!!!!!mahwavemahfinoparty

|komentiraj 1| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.