ponedjeljak, 31.01.2005.

Sapunica: Villa Lenije (1. epizoda) - Pajo Paksu

eki dan me stari posjeo u krilo pa reko: "Slusaj sine, ja sam vec odvec
star i ne mogu
se brinit za tebe, pa bi ti trebo nac neku zenu te se ozenit.
Evo ti cetrdest kuna pa idi u grad i
nadji neku, ne mogu te vise gledat!"- to kaze pa se zamisli i nastavi:"U
stvari
sa takim licem tesko ces i nac neku, uzmi pare i idi u grad da te bar
negledam
par sati."
Posluso sam ocev mudar savjet i oma otrco u kupatilo bacijo fit u kosu i
navikso spicoke.
Istrco sam na ulicu pun nade i ocekivanja, topli zimski zrak je mrsijo moju
kosu i milovo mi lice.

Uputijo sam se u Nostalgiju, jer je tamo najbolji izbor pica iz visih i
nizih slojeva
atmosfere. Cim sam uso oma sam spazijo usamljeni dobar komad i vec sam
spremo taktiku
kojom cu joj pric. Dok sam joj prilazijo zapazijo sam prekrasne prekrizene
duge noge,
okruglo dupence koje je lagano namjestala na stolici, napucene usne i cvrste
sisice koje
su se skoro vidjele kroz skoro prozirnu majicu.

Napokon sam joj se priblizijo, i htijo sam joj rec kako je predivna,
prelijepa, da ju je dragi
bog cuvao samo za sebe, jesu li to andjeli sisli sa neba....ali ne! Nisam
mogo ni glasa izustit,
u najpresudnijem trenutku sam zanjemijo. Zar cu ovaku priliku prokockat -
zapitao sam se?

No, ona me je gledala sa blagim smijeskom i tiho rekla:"Sjedi, ljepotane!"
Oma sam se osvrnijo oko sebe nebili vidijo i ja tog ljepotana, tog
sretnika...ali ona me je
njezno uvatila za ruku i tiho mi sapnila da nemoze tise:"Tebi govorim srce!"

Sjeo sam ne vjerujuci usima, a ona me pogledala kroz duge trepavice svojim
plavim okicama
i pitala:"Sto ces popiti, skembicu?"
Iznenadijo sam se:"Sunporamu, iznenadijo sam se! Ti castis! Jel kolko ocu?"
-"Da, kolko oces, a poslije mozemo do tebe mojim mercedesom visoke A
klase!"-mazno mi odgovori.
-"A jel mozemo odma, mislim kod mene, htijo bi tatu iznenadit!"- kazem
bojazljivo.

Lagano se nasmijala, uzela kljuceve od avta i vec smo bili u mojo sobi.

-"Ej slusaj, odo ja pripremit majmuna u kupatilo, a ti se dotle raskomoti!"-
kazem pici i
otrcim u kupatilo.
Cim sam uletijo unutra, poco sam lupat po njemu, al djaba! Vec je bijo skoro
poplavijo,
a nije se pomjerijo ni za centimetar.
-"Pizdo jedna!"-zajeco sam-"Sas me izdat!"
Sjetijo sam se da imam "Start" iz osamdesetcetvrte, te sam brzo potrazijo
srednje stranice
sa golim picama. Vec je bijo malo oskocijo na moje zadovoljstvo, al ne
dovoljno, pa sam
potegnijo afrodizijaka. Nakon par gutljaja pitralona iz fraklica situacija
se vidno popravila.
Ope nedovoljno pa sam izvuko iz gaca komad lastisa te ga zavezo oko majmuna
i sebi
oko vrata. Nisam se mogo nadivit dok sam se gledo u ogledalu, al jebo
divljenje treba ic radit.

-"Pa ti se jos nisi raskomotila?"- iznenadim se posto sam je zateko obucenu
u sobi.
-"Pa jesam..."- odgovori mi.
-"Jesi kurac, vidis da si jos obucena! Aj skidaj se pa da navalim!"
-"A jel mos ugasit svjetlo?"
-"Pa jesi normalna? Prvi put nadjem picu koja lici na picu pa da jos gasim
svjetlo?
-"A ako te lijepo zamolim?"

Nisam vise imo snage se prepirat i ugasim svjetlo te oma skocim na komad i
pocnem je zvalit, te vatat za cvrste sisice i jos cvrsce okruglo dupence.
Taman kad sam htijo izvidjacem pripremit teren ona mi makne ruku iz gacica.
Tu sam je ufatijo na fintu: turim joj prst u supak, pa u usta, a ona
nagonski makne
ruke prema licu, a ja op! pa u gacice.

Malo me iznenadijo klitoris kolko je bijo velik i debeo, a kad sam joj
napipo
dva jajnika ko u bika sve mi je bilo jasno:"Jebemmusunpor ispali ti jajnici
iz pice!
Jel to zbog prehlade?"-zavapim, pa upalim svjetlo.

Cim sam upalijo svjetlo imo sam sto i vidit:"Pa to nisu jajnici, vec jaja!!!
I ti nisi
pica vec peder!!"-konstatiram.
-"Jesu jajnici su, samo sam ih juce frisko podvezala kako nebi ostala u
drugom stanju
prilikom snosaja, pa su zato ispali. Evo kad podignem gore jajnike mos vidit
i picu ako
se bolje zagledas!"

-"Nisi ti pica! Ti si SRECKO!!!! Igro si sa mnom rukomet u sezoni 1983/84 i
to na
mjestu centralni linijski zvan pivot!!!!!

-"Dobro, jesam Srecko, a kako si me prepozno?"

-"Po ogromnom mladezu na jajima, koji sam zapazijo jos dok se cijela ekipa
tusirala
nakom treninga. Jedino si TI imo taki mladez!!!!!"

-"Nije to mladez???!!!!! To je zlocudni tumor, samo se nije jos
razvijo!!!!!!!!!"

-"ZLOCUDNI TUMOR????!!!!!!! A otkud ti peder?"

-"Nisam peder, vec hemafrodit! Znas sam da sam igro centralnog linijskog
pivota, pa
su mi protivnicki igraci na liniji sesterca stalno gurali prst u dupe i onda
sam sazno da
sam u stvari zena...."

-"Seres Srecko!!!!!!!

-"Dobro, evo istine. Nisam imo ni cetr godine, jedne zimske noci mama je
krunila
kukuruz kokicar u veskorpu, a ja sam se igro sa klipicima kukuruza i kako
sam bijo
gol, nehotice sam cucnijo na jedan klipic kukuruza kokicara koji mi je
zavrsijo u guzici..."

-"Seres Srecko!!!!!"

-"Imo sam deset godina...mama i tata su radili prvu na stajgi, a ujutro je
dolazijo cika
postar pa smo se igrali postara, a ja sam bijo postanski sanducic...."

-"Seres ope Srecko!!!!!!!!"

-"Dobro, evo prave istine... Imo sam 12 godina...
Dok je mama radila trecu na ciglani, spolno me zlostavljo
ocuh na moje zadovoljstvo..."

-"Seres Srecko!!!!! To sa ocuhom je vec otrcana prica!!!!!!!!!!!!
Istina je da si imo 14 godina i dok su ti roditelji ljetovali na
djevicanskom
otocju ti si u ljetnjikovcu "Villa Lenije" zaveo batlera sa kojim si spolno
opcijo!!!
Batler, da batler, je razocaran sto si ga odbacijo nakon sto si naso
ljubavnika,
osamdesetgodisnjeg naftnog mangata i batler je u trenutku rastvojstva
izvrsijo
samoubojstvo pod nerazjasnjenim okolnostima!!!!!!!!!"

-Nije istina!!!!! Jebo me otac ako lazem!!!!"

-"Seres Srecko!!! Ti bi se jos i izvuko, al je stvar dodatno zakonpliciralo
posto se umijesala
CIJA, KEJDZIBI, EFBIAJ, INTERPOL i UDBA!!! Prilikom obdukcije nasli su tvoj
DEENKA na BATLEROVOM cmaru!!!!!

-"Nije istina!!!! Lazes!!! Batler bi jos bijo ZIV!!!!!!!! Pogrjesijo je dr.
Gajger!!!!"

-"AAAAAAAA...DR. GAJGER??????"

-"Da!!! Na patologiji u Cakoveckoj bolnici dr. Gajger je brzopleto
konstatiro smrt te
batlera otpremijo u frizider!!! Patologinja koja je u stvari vrsila drugi
dan obdukciju,
nasla je batlera u neprirodnom polozaju. Batler je bijo okrenut potrbuske sa
vidno
izbacenim cmarom prema gore, sto govori da se borijo za zivot dok je bijo u
frizideru!!!"

-"Seres Srecko!!!! Gubiti se svaki trag u Njemackoj gdje si radijo dvajs
godina ko sezonac
na bausteli i postepeno si mjenjo izgled!!! No, za najvazniju operaciju nisi
imo novaca, jer si
sve potrosijo na umjetne dodatke, a sa takvim izgledom zene nisi mogo radit
vise na bausteli
ko zidarski konobar, pa umjesto pice u gacama jos uvijek imas kitu!!!!"

-"U stvari...dok sam seto obalom Bosuta ugrizla me bjesna lisica i ja sam
krenijo prema hitnoj
pa mi se zamantalo...ni sam ne znam kako sam zavrsijo u Nostalgiji...!

-"AAAAAAAAAAAA...A JA SAM TE ZVALIJO?????????????????????????????

...tu bi kontinijo.....

u slijedecoj epizodi:

-"Ja nisam Srecko!!!! Vec Srecka!!!! Njegova zla sestra blizanka!!! Dosla
sam se
osvetiti!!!
A ov je umjetni penis koji sam kupila u tehnoseksisopu koji sam zabila u
picu, a ti nisi
primjetijo, a ovo nisu prava jaja, vec nojeva jaja, koje sam kupila u
Lijanovicima!!!!"

-"STOOOOOOOOOOOOO...?????"

_____________________________________________________________

odma u epizodi iza:

-"Ja nisam Srecka, zla blizanka!!! Ja sam batler!!!! Srecko i Srecka su
poginili u tornjevima
blizancima na vol stritu prilikom teroristickog napada......"

- 23:39 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.