ponedjeljak, 31.01.2005.

eo par odgovora na robijin tekst

Pajo Paksu
vrlo poucno druze Robija i nadasve lijepo opisano.
tolko dobro da sam se zanijo pa sam se popiso u
kosaru za smece, a u vecej solju odbacijo otpatke od
pice il ja to napokon bolujem od azelhajmerove bolesti,
pa ovim putom ohrabrujem sve koje boluju od azelhajmerove
bolesti da to nije tolko ni strasno, a i alzehajmer se dobro jebe
skoro ko uciteljica.
zivijooooooooooooooooooooooo
sonuuuuuuuuuuuuuuuu straaaaaaaaaanuuuuuuuuuuuuu
jooooooooooooaaaaaaaaaajcaaaaaaaaaaaaaaaa
gaaaaaaaaaaaaajtaaaaaaaaaaaaaaaan
traaaaaaaavaaaaaaaaaaa rasteeeeeeeeeeeeeeeee

Govnar smrti
Jeboga azelhajmer.
Poznato je da kad čojek piša, fino uz tarabu il uz rinu,
uvjek malo prdne.To ide jedno uz drugo
i drugačije nemože.
Neki dan sam , sjedećki, odigo malo guz od stolice, prdnijo
i pritom malo pišnijo.
Alzelhajmer!-Oma mi je prostrujalo glavom brzinom preostali neurona.
Usro sam se pa ošo kod doktora.
Bila je gužva, pa sam čekajući red, razmišljo o svom proglemu.
Onda mi je sinilo da nisam kod izbornog doktora već kod doktorice.
Bilo me sram, pa sam vratijo karton
i pritom malo prdnijo, al onako više u sebi, tihomira,a da nisam pišnijo.
Anbulantom se pronio nepodnošljiv smrad.Taman mi je počelo
bivat nevugodno, kadli se ustanovilo da je to neka baba, čekajući nared
otegla papke te se odma usmrdila.
Danas mi sve ide ko po loju, momislijo sam
i likujući se neprimjetno udaljijo iz anbulante, ovlaš primjećujući da je
i drugima u anbulanti slabo, ijako su samo došli
izmjerit šećer, sol i brašno.Osim jednog koji je imo biber.
Drugi dan sam pročito u novinama:
CRNA KRONIKA:
Starica u čekajonici anbulamte umrla od nepoznatog plina!

Tommy5
čestitamo na pobjedi Dementora!

Ajebemti politiku, pa svuda se uvukla perunajoj.
Juce pisem neki kolokvij na faxu. U jednom zadatku treba odsifrirati
poruku s nekim kodovima sto nam dao profa.
I sta je bilo sifrovano? StipeMesic i Jadranka Kosor
Ma reko goni se, ode na kau.

Mislim da bi trebo tuzit fax, i izvuc gotovinu.

- 23:35 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.