petak, 31.12.2004.

R.

Za docek 2005. Zena je ispekla krompir i napravila kokice, djeca su
pripremila cd od Severine i Njemacke ratne pjesme iz 41, stari je kupio 7
litara rakije na pijaci, mama ce da donese kiselog kupusa i piva, a ja sam
opro guzicu da isprobam cudo istoka po imenu "japanske kuglice extaza."
Navato sam pun sepet macaka lutalica koje cemo da bacamo o beton u ponoc jer
smo sjebali sve pare za gozbu pa nismo imali za petarde. Posebno sam
izdvojio jednu macku koja je trudna i nazvo ju "novogodisnji prasak" posto
je sa dodatnim punjenjem i zahtjeva strucno rukovanje. Pozvo sam punca i
punicu da se zajebavaju sa nama, a punica je obecala da ce upozoriti punca
da nesmije prdit za stolom jer to nije po bontonu. Punac je rekao da on to
ne razumije i da oni svi prde za docek nove od srece. Mislio sam da pozovem
i bake i djede ali mi je mama rekla da prestanem da se zajebavam sa crnom
magijom i ozivljavanjem mrtvih pa sam ih ove godine izostavio. Eto sve je
spremno i sad cekamo da pocne kirbaj. Nadam se da je i kod vas ovako veselo.
Sretno!!!!!!!!!!!

- 16:39 - Komentariši (5) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.