subota, 18.12.2004.

P.P. - Septica u Pajinom (4 dijo)

KAFIC...KIFLICE....SEPTICA...

superbrzinommunje Veliki Precjednik je naso zrakoprazni prostor
te se parkiro i svi skupa smo uletili u kafic di se u separeju baskarijo
Rajnus sa izazovnim naocalama cetvrtastog oblika te formiranim bicepsima
i tripcepsima kojima je oblikovo svoje golo tijelo koje je prekrivo
naslagama
robe. Nismo ni sjeli, a ni narucili, a na vratima se pojavila pogrbljena
osoba sa
konzum vrecicom bez loga.

Tihom sam sapnijo Velikom Precjedniku: "Jel imas sta sitnog pa da damo nesto
ovoj prodavacici ljubicica?"
Tu me je VP opicijo ispod stola i reko: "Pajo, pa to je nasa Sanja i nosi
nam kiflice!"

Bilo me malo sramota, a ondak sam prepozno i Sanju kad se priblizila te
picnila kiflice na stol
pa rekla:"Na zderite!"
E tu sam se ja sazalijo pa sam poco zderat doticne kiflice, a kad sam htijo
zaokruzit
brojku na dvajs kiflica, ope sam osjetijo udarac ispod stola, te me je ope
Veliki Precjednik
picnijo nogom ispod stola pa mi sapnijo na uvo: "Jesi ti Pajo doruckovo?"
-"Jebga, nisam."-odgovorim i polako se priblizavam brojki od dvajs kiflica.
-"Daj Pajooo, pa nije to Sanja pekla samo za tebe. Imaj malo obzira. Recu te
Bluesu."

Tu sam oma ustuknijo, a i polako se pocejo priblizavat trenutak koncerata
Septice.
-"Sto cemo Pajo sa ovim ribarom?"-svi su se zapitali.
-"Daj vamo!"-recem pa si zabijem ribar u caksire sa prednje strane i
zadovoljan
prodjem pored borbasa sa ispupcevinom sa prednje strane.
Oma su mi na ulazu u sator poceli vikat: kurati paksu!
lago bi kad bi reko da mi nije laskalo, te sam se zahvalijo ribaru....

SEPTICA...BORBAS..BARE...NEMHED....

(sutra, ako budem raspolozen)

- 19:52 - Komentariši (3) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.