subota, 18.12.2004.

P.P. - Septica u Pajinom (3 dijo)

SVECANI DOCEK NA AVTOBUSNOJ U PAJINOM


cim sam izletijo van iz avtobusa doceko me je jedan zamaskiran u
pratnji dvije isto tako zamaskirane, pa mi priso te sapnijo:
"Ej! Ks! ks! To sam ja Veliki Precjednik, samo sam ovdje inkognito
te zamaskiran, plasijo sam se teroristickog napada pa sam pripremijo sve
mjere
predostroznosti."


-"A jebemmusunpor, Veliki Precjednice dobro si se sjetijo, jer neprijatelj
nikad ne spava."
Cim su tajne slube izvidile situvaciju i dale mig da je zrak cist oma smo se
izgrlili.
Oma sam prepozno i drugarcu ministricu Ivanu Sr., te pohrlijo grljenju.
Na kraju je stajala drugarca Ana sa poklonom za mene, i cim sam vidijo
poklon suze su mi nahrlile na oci, slina na usta, skoro sam se upiso od
srece.
Drugarca Ana je u ruki imala ribara sa vidno ispisanim Pajo, vrati se!, te
mi
urucila isti, pa smo se izgrlili.
Veliki Precjednice, jel drugarca Ana dobila kako ministarstvo?
Mogla bi dobit neko zrtvoslovno....


Posto mi je mjehur vec vidno popustijo i osjetijo sam kako malisa nece vise
izdrzat
zamolijo sam da me upute prema veceju.
Taman sam uvatijo za kvaku veceja, a medju nogama osjetim tanak mlaz, pa sam
pomislijo
u sebi:Gotovo je! Ode! Upiso sam se! Daj izdrzi, jos malo, sto si picka.
Koji ti je kurac!


Al nevolja nejide sama, vrata muskog veceja su bila zakljucana. Sad sam se
vec bijo
predo, kad ministrica Ivana kaze spasonosno: Brzo Pajo, u zemski, taj je
otvoren.
Oma sam uletijo u zemski i skinijo hlace, taman sam htijo i gace, kad
zapazim mladu
damu kako sjedi u zemskom veceju pa povice: "Ej! Djecko! Nemos ovdje nuzdit!
Ovo je zemski vecej!"
Sad ja nervozno odgovorim:" Ma nista se ne sekirajte cucnit cu kad pisam."


Tu, komad opako dobrog izgleda odgovori: "Djecko, daj tri cune, i ja ti oma
otkljucam
muski vecej."
E tu sam se odma zaljubijo, jer sam primjetijo da me pusi. Pa koja bi to jos
zena ucinila
za mene.
Cim je napokon otkljucala vrata, uletijo sam u vecej, jedva pronaso malog te
poco sarat
po veceju, pisojar je bijo nedostizno dalek, pa dok sam piso i odo prema
pisojaru, sve
je vec i iscurilo, tako da sam ga samo otreso pred pisojarom.
Kad sam ga mislijo spakovat, a on supak jos pusti par kapi po patikama.
Ne znam koji mu je kurac, a bas sam ga bijo dugo treso.


Napokon sam mogo stavit i gace na glavu sa Septica logom, jer vecej je cak
imo i
ogledalo.
Vidno olaksan, dzentlemenski, sam isuko gvozdenjak mrkog medvjeda pa ladno
reko:
"Evo brez kusura. Ostatak je za sminku."


Vidim ja mala se zapalila, a i mene je nesto u grudima stislo pa sam je
zaprosijo.
-"Iju, gospon, al ja sam starija od vas."- kaze mala, pa malo pocrveni.
-"Ma, nisam ni ja tako mlad, al mi od ribara oci padnu, pa se koza na licu
malo utegne,
te izgledam koda imam 41 godinu."
Vidim ja pica se necka, al nisam imo vremena vise barit, a i zakljucijo sam
da me
pice bas ne puse, jer mi je ocito isteko rok trajanja.


Posto nam se zurilo zaputili smo se prema avtu Velikog Precjednika te pravac
tvrdja.
Ja sam se udobno smjestijo na zadnjem sjedalu, jer sam imo vidnih promila.


KAFIC...KIFLICE....SEPTICA...


(nastavak, mozda slijedi, a mozda i ne)


- 11:39 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.