ponedjeljak, 29.11.2004.

P.P. - Kako je stvarno bilo

A moro sam nesto napisat.
Jebemmusunpor, cijela konpozicija bila prazna pa sam
skoro cijelo vrijeme bijo sam, doduse ne sam, pored mene
je bila cuturica sa alkoholom za dezinfekciju, a u krilu ribar.
Jedno satipo sam proveo u drustvu sa dvije bakice, vise nisam
izdrzo pa sam uteko. Evo kako je to bilo, pa ako se nekom da
nek cita, meni i nije bas bilo zanimljivo.

Sjedim ja sam u kupeju, kad se najednom otvaraju vrata kupeja,
a na vratima dvije bakice. Bakica 1 ima dvoje naocala na ocima,
a Bakica 2 je imala u ruki bocu sa vodom.

Bakica 1(ona sa duplim pepeljarama na ocima):"Jel slobodno sinko!"
Bakica 2(ona sa bocom obicne vode):"Je, je!Jel slobodno!"
Pajo(onaj sa ribarom u krilu):"Je slobodno je!"
Bakica 1(ona sa duplim pepeljarama na ocima):"Sinko os mi vidit,
jesu li mi dali popust za umirovljenike na karti, ne vidim dobro!"
Pajo(gleda kartu):"Jesu, 30 posto!"
Bakica 1:"Zamisli, a ukinili mi jos popust 20% na povratnu."
Bakica 2(sjeda):"Izvinite sto ja moram pit vodu doktor mi prepiso
svaki sat(klo!klo!zder!srk!podriggg!)
Pajo(vadi cuturicu):"Izvinite sto moram pit alkohol doktor mi prepiso.
(klo!klo!zder!srk!) SONUUUUUUU STRAAANUUU JAJCAAA
GAJTAAAAN TRAVAAAA RASTEEEEEEEE..."

Bakica 1:"Evo ja bila ko ceri i zeta, pa im pripremala ciklu, zato su
mi ruke ovako crvene(Bakica 1 mi pokazuje ruke crvene od cikle),
a ta danasnja djeca neznaju nista radit...."

Bakica 2:"Sinko os mi govorit koja je stanica, nebi volila promasit svoju?"

Bakica 1:"..a unuk mi zavrsijo za elektroteknicara, a nista ne zna radit, pa
je upiso za sofera trajvana i to zavrsijo, ni to mu nije bilo dosta pa je
upiso za sofera kamijona, a onda mu se ni to nije dopalo, pa je polozijo
za vozaca avtobusa...

Bakica 2 (panicno):"Sinko, koja stanica? Koja stanica?

Pajo(ladno):"Gmizici Donji."

Bakica 2:"...onda sam ja rekla unuku, ma to ti nije nista, bolje zavrsi za
instruktora voznje, a onda je unuk..."

Bakica 2(panicno):"Koja stanica? Koja stanica? Ne vidim?"

Pajo(ladno): "Donji Andrijevci"

Bakica 1:"...a zet mi je zavrsijo ko i moja cer za ucitelja, samo sto on
predaje
zemljopis, a cer likovni..."

Bakica 2(panicno):"Koja stanica? Koja stanica?

Pajo(ladno):"Semeljci"

Bakica 1:"..zet predaje na srednjoj, a cer na osnovnoj, imaju dvoje djece, a
ovaj
drugi je odlican ucenik..."

Bakica 2(vadi vodu i loce):"Ja cu ope nategnit.(klo!klo!zder!srk!podrig!!)

Pajo(vadi cuturicu):"I ja isto./zder! iskap!/ e jebga, cini se da vise
necu!"

Bakica 2(panicno):"Koja stanica? Koja stanica? Ne vidim?

Pajo(ladno):"Semeljci"

Bakica 2:"Pa jel to nismo prosli?"

Pajo:"Jebga jesmo. Onda Mrzovic."

Bakica 1:...a s njima zivi i prija, prija ima godina ko ja 75, al je
nepokretna...

Bakica 2(panicno):"Koja stanica? Koja stanica? Ne vidim?"

Pajo(ladno):"Signal"

Bakica 2:"Koja je to nikad cula?"

Pajo:"Nije to stanica bako, to je semafor za vlakove, znate semafor za
cu-cu"

Bakica 1:"..i kazem ja priji: e prijo kad sam ti kazala neka jest tolko
masnog, a
ti me nisi slusala, a kaze meni prija na to:...

Bakica 2(panicno):"Koja stanica? Koja stanica? Promasicu!"

Pajo(ladno):"Ludina"

Bakica 1:...di sam ono stala?"

Pajo:"Prija jela masnog i ostala nepokretna.."

Bakica 1:"A da, dobila mozdani i srcani u isto vrijeme, a ima i secer.
.i kazem ja priji: e prijo kad sam ti kazala neka jest tolko masnog, a
ti me nisi slusala, a kaze meni prija na to: e moja prijo kad ja mogu jesti
mesa ko vuk...

Pajo:"Tako i moja baka, volila jest samo slaninu sapunjaru...

Bakica 1 i 2:"DAAAAAAAAAAAAAAAA....?"

Pajo:"...a imala tlak, secer, sklerozu, kateter....!"

Bakica 1 i 2:"Ma nemoj? I?"

Pajo:"I baka, a bila tu bas vasih godina, najede se slanine sapunjare i
padne u komu."

Bakica 1 i 2:"Joooooooojjjjjjjjjjj..."

Pajo:"I doktori je jedva vrate iz kome, i ona se vrasti kuci i
neda joj vrag mira i ope se najede slanine sapunjare i padne u komu."

Bakica 1 i 2:"Boze Sveti! C... c... c.. c.."

Pajo:"I ope u bolnicu drz nedaj, doktori je povrate, vrati se kuci i
neda joj vrag mira i ope se najede slanine sapunjare i padne u komu.
A bila je tunegdje godina ko vas dvije."

Bakica 1:"A ne, ja se pazim, nista masno, nista slano..."

Pajo:"A slabo se i kretala, samo je buljila u televizor.."

Bakica 2:"A ja jos orem, kopam, kad se covjek ulezi to je zlo.
Izvinite ja moram popit vode, doktor mi prepiso(srk!LOk!zder!)

Bakica 1:"A ja ne idem u stan na prvi kat liftom, vec pjeske.."

Bakica 2(panicno):"Koja stanica? Koja stanica?

Pajo(ladno):"Dugo Selo"

Bakica 2:"Ajoj promasila sam, trebala sam izac na prosloj stanici."

Bakica 1:"...a prijin muz umro je preklane, nesto prije svinjokolje..."

Pajo:"Izvinite, odo ja nebi vas vise smeto..."

- 19:44 - Komentariši (2) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.