ponedjeljak, 29.11.2004.

T.5.

Glupa babo! - kao u muviju Mrtav' ladan u jedan glas izjaviše svi u
vagonu 112, inter siti voza za beograd.
Jebojeperun, puko bocun i babi se izlilo 5 litara crnog vina. Njutnovi
zakoni se pobrinuli da vino bude jednoniko raspoređeno po vagonu.
Ušlo vino i u moj kupe. A u kupej sam dobio ludu ekipu. Jos ne
uspijevam skuzit jesam ih ja pronaso il oni mene. uglavnom tu je jedan
bandaloza hasisar i Severin. Severin je bugarin koji je na putu za
sofiju. Iz Germanije. A dobijo je šup kartu jer se mlatio s turcima.
Vrlo prijazan mladić. Miran ko bubica. Neoženjen.
Bandaloza hasisar koji uopće ni ne li či na bandalozu il na hasisara,
je imo i laptak, pa smo gledali i slusali film i mjuzu.
bijo je šou.
malo smo opustili bugarina p anam je ovaj pokazivo sobstvene video
uratke mobitelom. dakako eksplicitnog sadrtzaja s izbricanim
bugarkama.
ma šou.
ai drugarice novosadjanke sunam se pridruzile. i jedan mrtvi ker.

e da i ja bar idem do sofije, il petre..

- 09:12 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.