nedjelja, 28.11.2004.

P.P. - Na sluzbenom putu

I dijo ODLAZAK

Napokon je doso i taj dan kad sam se zaputijo
na put VK bendova u Zagreb.
Nakon sto mi je stari stavijo fit u kosu te napravijo
razdeljak na pola glave, te viksom navikso spicoke
bilo je vrijeme da se krene.
Stari mi je dao zadnje upute: "Sine, kad dodjes tamo
nemoj se napit, budi pristojan, i budi fres. Nemoj otic
zadnji, jer to nije kulturno."

Obeco sam starom da se ne brine i spakovo cuturicu
friske vode za put.
Putom sam kupijo dva ribara, jer sam znao da putovanja
vlakom znaju biti dosadna i duga, cak preduga...a kad sam
zadnji put putovo u Zagrebacku dzamahiriju put je bijo dugacak
tocno dva ribara.

Smjestijo sam se u kupe drugog razreda, ijako sam zavrsijo osam
razreda, al ocito je bilo samo dva vagona, jedan prvi, a jedan drugi
razred.
Zbunjen pito sam konduktera:"Druze kondukter kako idu samo dvije
konpozicije, jedan vagon sa prvim, a drugi sa drugim razredom?"

Kondukter mi ladno odgovori:"I to je previse!"
-"Mozda je previse, al dicemo mi sjest sa malom maturom? Ne mogu
ja sjest u drugi razred vidi kolki sam, a nisam se djabe skolovo tolke
godine.!"
-"Mos meni i na kurac!"-odgovori kondukter, te mi onako zbunjenom precvika
kartu.

Ovo me malo potreslo pa sam nagnijo cuturicu sa vodom, nebili se
povratijo, al nekim cudom sam zakljucijo kako se voda pretvorila
u rakiju, te sam je nagonski eksiro.

Cim je vlak krenijo otcepijo sam prvu bocu ribara i lagano pijo,
jer sam znao da putovanja vlakom traju dugo, cak predugo...
Isjedijo sam bocu, i znao sam da sam sad na pola puta, pa sam
otcepijo drugu, koju sam lagano kapijo.
Napokon je pukla i druga boca ribara, vlak je usporavo, a ja
sam sreo usput konduktera te ga pito:"Jel to Zagreb?"
Isti me cudno pogleda, pa procjedi:"Ti malo nisi normalan, a?
Ovo je Ivankovo, nabijem te nakurac!"
Nagonski okrenem dupe na sigurno te se vratim u kupe.

Sjedim u soku i ne vjerujem.
Zadnji put kad sam putovo, put je bijo dugacak dva ribara,
a vidi sad.
Il je ribar izgubijo na kvaliteti, il
ova putovanja vlakom postaju sve duza, cak preduga....

Gledajuci kroz prozor zapazijo sam ovce kako pasu,
oma sam zakljucijo kako brojanje ovaca pomaze pri
uspavljivanju, pa cu ostatak puta provest spavajuci.
Dao sam se na brojanje:jedna ovca, druga ovcica....
treca mekana ovcicica...ovcica sa picom...sesta ovcica
sa pickico...tu sam prekinijo brojanje, jer sam vidijo da
me brojanje ne uspavljuje vec napaljuje.

Odlucijo sam brojat krave: jedna krava, druga sisata krav...
jebo brojanje zakljucijo sam, al vise nisam mogo zaspat jer se
probudijo nagon.
Sto sad? uvatila me panika.
Nesto sam moro puknit, pa kud puklo da puklo.
Srecom, vlak je usporavo i ja sam vidijo bakicu koja je cekala
da se vlak skroz zaustavi, nebili se popela u isti.

Oma sam ko uspaljen skocijo i potrco prema vratima kompozicije
nebili pomogo bakici da se popne u isti.
Pruzijo sam bakici ruku i podigo je unutra.
-"E simko malo je danas, ovako ljubazni mladi ljudi ko ti.Fala ti, simko!"
Pogledo sam lijevo i desno, zrak je bijo cist, mada je malo smrdijo, pa
sam zapovjedijo bakici:"Brzo, ulazi u muski vecej!"
-"Sinko, ma nema ti u kompoziciji muskog i zemskog veceja, vec je isti
za oba spola i djecu."-kaze bakica drhtavim glasom.
Sutijo sam, uvatijo sam bakicu za ruku i ubacijo je u vecej.

Znao sam da ce dva sata dobre jebacine, znatno smanjiti ovo dosadno
putovanje.

Zakljuo sam vecej, lijevom rukom sam uvatijo bakicu za butinu s prednje
strane, te zavuko ruku ispod suknje nebili je pripremijo za snosaj.
Tu sam napipo, bradavicu od sise.Dobro je pomislijo sam bakica nema
grudnjak.
Oma sam zadigo bakici suknju te joj spustijo gace, zrak je malo cudno
zasmrdijo, al me je to samo dodatno napaljivalo.
Isuko sam svog i lagano trljo bakici po pici nebili se ovlazila, ali
uzalud, bakica je bila suva ko barut.
Oma sam se sjetijo rijeci svog ucitelja:"Ako pica nije dovoljno vlazna ti
je popljuvaci pljuvackom!"
Izvadijo sam ruku iz bakicine pice, pa sam srednjak stavijo u usta i dobro
ga zapljuvo, sad je bilo bolje, ijako mi je nakon toga bijo neki cudno
pljesnjiv
okus u ustima.
Pocevo sam ga zabijat, a tu se oglasi bakica:"E sinko, a mogu ti baka
bit..."
Nisam joj dao zavrsiti recenicu, vec sam ga skroz zabijo, a bakica dovrsi
recenicu: ....a ovo prija, simko!"
Tu sam popizdijo, pa sam zaurlo:"Daj usuti jebemmusunpordamujebem,
dekoncentriras me dok jebem!"-pa ga nabijem jos jace, a bakici izleti
zubalo ravno u vecej solju, te bakica nespretno zakoraci nogom na papucicu
za pustanje vode u vecej solji i zubalo izleti van na sinje, a bakica
zaurla:
"Ode fubalo, upifkumatefinu!"

Primjetijo sam da je bakica malo ladna, pa sam joj cijelo vrijeme snosaja
drzo ruku na pulsu, kako bi osjetijo rad srca, jer nebi volijo da bakica
rikne, a ja to ne primjetim, jer bi jos mogo bit osumljicen za ubojstvo
iz nehaja.

Nastavijo sam je divljacki jeb..../CENZURA/
(Zbog scena neprimjerenih mladjim citateljima, dalji dijo teksta je
cenzuriran,
te dok Pajo jebe poslusajte glazbu iz naseg studija:

JESUL OVO ZENSKE GACE?
NISU, TO SU MUSKE GACE

OVE GACE JESU MOJE
NA STAPU MI DOBRO STOJE
ODNAPRIJEDA ZUTE BOJE
ODOSTRAGA SMEDJE BOJE
DJESME JEBO, DJESME JEBO
CEGA SU MI DJESME JEBO

JESUL OVO ZENS.....prekidamo sa glazbom iz studija,
Pajo napokon svrsijo.)

Napokon sam svrsijo, skinijo sam bakici maramu sa glave, te obriso
malog i ponovo joj vratijo maramu te joj zavezo istu oko glave.
Bakicu sam dopratijo do kupeja i smjestijo.
Bakica je samo zurila u prazno, pa sam joj ponovo provjerijo puls.
Kad sam se uvjerijo da puls radi, napustijo sam bakicu.

Malo mi je bilo ladno, jer je bakica bila dosta ladna, a tjesijo sam
se i da sam jebo Cher, nebi mi bilo nista toplije, samo sto Cher
izgleda friskije.

Izvadijo sam stopericu da provjerim jesam li jebo vise od dva sata,
te time srusijo osobni rekord, a i znatno skratijo put.
Stoperica je pokazivala da je proslo samo dvije minute.
Nisam mogo vjerovat, da je snosaj trajo samo dvije minute.
Stoperica sigurno ne radi, zakljucijo sam te bacijo istu, jer po
mojoj racunici trebo sam svrsit petnajs minuta prije Zagreba.

Oma sam otrco kod konduktera, pa ga pito:"Jel ce sad Zagreb uskoro?"
-"Ma koji je tebi kurac? Jesi napusen? Nismo jos prosli ni Vodjince!
Idi sjedi jebemteudupedosadno!"-izdere se ovaj na mene i ja se uputim
u prazan kupe.

Sjedijo sam u kupeju i zurijo u prazno.
Zakljucijo sam da ova putovanja vlakom traju dugo, cak predugo....

U sutrasnjem broju: Napokon koncerat!

- 20:12 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.