petak, 26.11.2004.

P.P.

e draga Ami sasi me potaknula pa cu napisat jedan prirucnik za sve vas
pocetnike
u ozderavanju, nebili donekle pomogo tebi i ostalima koji se tolko patite.

PRIRUCNIK ZA ALKOHOLICARER POCETNIKE

Cim se susretne sa alkoholom pocetnika brinu pitanja:
-Sto piti?
Odgovor je vrlo jednostavan- sve osim masne sode!
-Kako piti?
I tu je odgovor vrlo jednostavan:
a)na eks
b)s uzitkom
c)da sto manje proljevas
d)pi u guzicu, ne u glavu
e)po izboru
-Zasto pijem?
a)zato sto volim
b)pijem da je zaboravim(Toma Zdravkovic)
c)zaboravijo sam(Din Martin)
-Jel valja mjesat alkohol
E ovo je vec vrlo konpleksno pitanje i zahtijeva konpleksan odgovor.
Nes vam se danas pripilo* (kod jebaca ko Robija *pripilo slobodno
zamjenite sa priprcalo, al i onda prekinite citat dalje te se obratite drugu
Robiji na imstrukcije)?
Nista zato, oma ujutro krenete lokat aperitive u vidu domace rakije, il
vec zeste po izboru, ali....?
-ponestalo vam rakije ili zeste po izboru?
Nista strasno. Bitno je zestu zamjenit zestom! A, kako jednostavno?
-Oko podne mi se ne pije zesta, preso bi na ribara?
Ma, sitnica. Oma posegnete u fridjider za slaninom sapunjarom,
koja u konbinaciji sa domacim crvenim lukom neutralizira dejstvo
zeste!
-U fridjideru nemam sapunjare?
Pa jel to problem!!!
-Je! Pa di ima?
Pa kod komsije zvanog sused!
-Nemogu pric pusnici zavezo pitbula za navedenu ustanovu?
Nista strasno. Sacekajte malo da sused izadje u dvorisce(cirka 15-20min),
i primjeticete da u ruki nosi sapunjaru. Vi kao slucajno isto izasli u
dvorisce pa
ga pitate (UPOZORENJE: Obuzdajte sline i nemojte napadno gledat sapunjaru):
-"Jel, sused kucete sa tom sapunjarom?"
Ako vam odgovori:"A sused, neznam sto cu s njom, svinji nisu gladni, pa
nosim
zeni da skuva od nje sapun, a ni njoj se neda, pa je sve mislim bacit!"
BINGO! To je odgovor koji ste cekali!
Oma odgovarate bez podrhtavanja u glasu:"Cccc...sused..sused..a eto evo mi
se
bas isflekala ova kosulja pa sam je mislijo oprat, a nestalo mi sapuna. Pa
eto
mislim, ako
Vama vec ne treba mogo bi je ja iskoristit."
Moguci susedovi odgovori:
a)bas me boli kurac za tvoju kosulju!
b)idi si kupi ariel
c)jesam te ja zvao na koridor, pa nisi htijo ic?
Ne, ne i ne! Nema sekiracije. Nema suseda koji jedan drugom nesto
ne duguju, pa krenite sa jednim od predlozenih odgovora:
a)jel onaj sraufnciger, koji sam vam posudijo osamdeset pete, jos kovas?
b)mozete mi vratit letlanpu za surenje svinjceta?
c)vrati mi napoj sto sam ti davo za svinji!!!
d)idiupizdumaterinu, i daj tu sapunjaru jebotesunporiinrudteperundatejebo!!!
Napokon ste dobili svoju sapunjaru i izvrsite pripremu da ne kazem ...
-recepat i pripremanje podloge za buduce aktivnosti!
Ocistite peses glavica crvenog luka,nasolite i tanko nasnjitajte sapunjaru.
Cim crveni luk pusti malo soka krenite zderat sapunjaru sa crvenim lukom.
Osjeticete kako se sapunjara topi u ustima, a crveni luk daje punocu okusa.
To sve razblazite sa kruhom.
-Bas sam se dobro nazdero!
Jesam reko!
-Mogo bi maknit kojeg ribara?
Samo naprijed!
-Kojeg ribara popit? Crveni il bijeli?
E, ovo vec zahtijeva malo poduzi odgovor.
Meni je jednom reko jedan covjek...
Ma serem! Reko meni jednom moj tata:
-"Znas sine(pizdatimaterina), meni kad padne tlak, ja ga dignem
sa crnim ribarom, a kad mi je visok tlak ja ga spustim sa bijelim ribarom."
Tu se ja zamislim, pa ga pitam:"Sad si roko bijelog, pa kad ti je nesto,
onda si
preso na crnog ribara? Tebi tlak varira ko kao kad bi ja toplomjer stavljo
malo u duboki, a malo van!"
-"Idi mali upizdumaterinu, sto ti znas!!!!??Ti si glunpav!!! Di si ti bijo
kad sam
ja tisucudevestocetrdeset druge iso iz Graca u Bec..pizdatimaterina!"...
-Znaci!
a)bijeli ribar-spusta tlak
b)crveni ribar-dize tlak
-Odabro sam bijeli ribar!
Dobar izbor. Oma se uputite u trgovinu i kazete trgovkinji:"Dajte mi pet
boca
bijelog ribara."
Tu ce vas trgovkinja pitat:"A, sused ope nesto slavite. Sigurno ce vam
trebat i
radenske za pravit gemiste."
Nis se ne sekirajte. Trgovkinja vam oce uvalit, mineralne sto vise nebili je
gazda pomilkijo u znak zahvalnosti sto je prodala tolko robe.
Oma trazite dvije litre mineralne, ali u odvojenim anbalazama.
Ona ce vam umilnim glasom reci:"Ajte sused, sto vam je samo dvije litre
mineralne na pet boca ribara? Kaki vam je to gemist?"
Hitro odgovorite:"Tanki!"
Ako vam kaze pobjedonosno:"Pa za tanki gemist, je duplo vise potrebno kisele
nego ribara, kolko ja znam?"
Nis se ne sekirajte vec odgovorite smireno:"Ja pijem gemist, do vrha case
ribara,
a gore sto ostane mjesta tanko sipam kisele."
-Kako piti ribar?
Evo nekoliko savjeta:
a)slobodno
b)dok ne popijete sve
c)falakurcunaudarcu dacu popit sve
-Vise mi nestaje, a jos mi se pije?
Nista strasno. Prosecite do veceja i lagano nagnite glavu nad vecej soljom i
sav visak ce izac
van.
-Ja sam teski pocetnik pa mi ta metoda ne pomaze?
Ma, jel to problem? Lagano gurnite dva prsta u usta i nadrazite korijen
jezika.
Jel bilo tesko?
-Nije, sad klizi!
Jesam reko!
-Sve sam popijo i nemam vise nis za pit, a sve trgovine zatvorene?
E da. I najboljim planerima se desi propust u planu. Malo smo se
podcjenili, a? Kao nisam tolki alkoholicar, pa sam donijo manje, nego
sto mogu popit.Nista strasno.Trebate imat samo novaca koji vas zuljaju!
-Shvatijo sam!!! Uzecu lovu i otic nastavit u grad pit?
Tako je.Vec si skoro alkoholicar.
-Rakija i ribar me sunijo, sto cu pit u gradu?
E tu sam te ceko! Sad si vec dobro podgasen i tamo nastavljas pit
osjecko!
-Zasto osjecko?
Evo ti par odgovora pa ti vidi:
a)jako dobro pivo
b)vec si dovoljno popit, pa samo trebas odrzavat isto stanje
c)od njega ti se spava pa pravis manja sranja
d)zato sto ga ja pijem
e)znas mali idiupizdumaterinu ti i pitanja

UPOZORENJE:PRAVILA PONASANJA U GRADU
1)sto manje pricati, jer niko ne voli slusat pijanog covjeka
2)praviti se da si trijezan, a to se postize sto manjom pricom
3)ne praviti budalu od sebe
4)ne skidati djelove odjece
5)nisi najpametniji kad si pijan
6)pokusati ne zaspati u birtiji
7)zaspo si u birtiji jer si sto manje prico i pravijo se trijezan
8)pijanog covjeka niko ne voli osim samog tebe
9)nisi zagor
10)nisi ptica
11)nisi najjaci
12)ti si samo alkoholicar i budi ponosan time
13)dodaj
14)ne volim broj trnajst, jer sam sujevjeran pa sam dodo cetrnajst

SUTRA: Lijecenje mamurluka i pruzanje prve pomoci unsrecenom od alkohola

- 23:38 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.