vinkovackeplavuse

19.08.2007., nedjelja

U jeboteeeeee mi žive,hahahaha

Ko što i vidite mi žive (na vašu nesreću) hahaha, al jebiga nema se vremena za blogbang...et niš se značajno nie dogodilo u ovo dugoooo vremena koe nismo bili na svom blogu, vidim svi se pretrgli od komentiranja (pa de ljudi može to malo bolje) dead U međuvremenu bila na moru i vratla se čitava ko i ova moa plavushica, ugl. vrijeme brzooo prošlo i već kraj ljeta, a u kurac....sad završili svi koncerti pa tak i ovaj danas od majkii,bila ludnica:cuga,ludovanje (ko i uvijek) partyitd...ko što ste sigurno i sami primjetili užasno sam se promjenila u tak malo vremena, tj. tak mi svio kažu... a jebiga nebi ja niš rekla da su mi rekli da sam ošla na bolje,a u p.m kad ono na goree,a čujte nemožemo svi ostat isti, rekli mi da sam sad luda kučka,uff koa ludnica cool....recimo mene ta riječ kučka tako fascinira da vam to nemrem objasnit tako da sam tak ponosna na sebe ono FAKAT (nemojte me slušat mal sam previše popila)no...a kak i nebi kad je ovo ljeto kroz moju glavu prošla gomila dečkiju,laži,sranja,ludnica (u oba dva smisla) headbangitd.... ugl. niš više nevidim, boli me glava i sve živo javim vam se za koi dan kad se oporavim a do tada mi uživajte i budite dobriii,VOLIM vas sve & komajte mi (nadam se da me nećete razočarat) kisswave
- 00:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

hy...

pozzz...ovo je blog zajebancije.....uživajte i pišite...........bang ..........wink

Linkovi