vinkovackeplavuse

18.06.2007., ponedjeljak

malo necega

nakon dugo vremena vratile se i mi.....nemamo niš pametnog za pisat pa ev vam malo nekih porukica....

Nikad ne odgađaj za sutra ono što možeš napraviti prekosutra

Kad se smiješ nitko ne vidi tvoj osmijeh. Kad plačeš, nitko ne vidi tvoje suze. Probaj prdnuti !

Stres je kad se probudiš vrišteći, a onda shvatiš da još nisi ni zaspao !

Postoji samo jedna pametna droga na svijetu – ljubav ! Ako hoćeš ja ću biti tvoj diler!

Bila je zima, vrućine teške, jedan je mrtvac jahao pješke, sa sobom je vodio crnkinju plavu, kosa joj lepršala niz ćelavu glavu.

Sreća je jedini udarac koji me uvijek promaši !

Dao mi je nogu. To je pola od onoga što sa tražila .

Sreća mi je okrenula leđa. To je njezina omiljena poza .

Jesi već bio u zatvoru ? Jer protuzakonito je izgledati tako dobro !

Nemoj me gledati dok te gledam jer bi ljudi koji nas gledaju gledajući mogli pomisliti da se volimo, a mi se samo gledamo.

Voljeti a ne biti voljen isto je što i odazivati se, a da te nitko ne zove !

Dobro jutro ! Naručili ste buđenje ? Podsjećamo vas da za ovu uslugu dugujete jedan poljubac. Kamata je velika i zato ne vrijeme podmirite dug.

Za kraj mi je dao ružu i rekao: Kad ova ruža uvene, ja ću opet doći. A ruža je bila od plastike.

U mojoj psihološkoj konstituciji manifestira se dominacija pozitivne afekcije za individualnost tvoje osobe. Ili da ne pričam gluposti: Izluđuješ me !

Ako te gnjavim, zovi 92, ako te prestrašim, 93, ako te povrijedim, 94, a ako me želiš, nazovi moj broj.

Ako ti ikad zaplače oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti duša, ako nema tko da je sluša, ako ikad vrisneš u snu pošalji mi poruku i bit ću tu!

Ujutro ne jedem jer mislim na tebe, popodne jer mislim na tebe, navečer jer mislim na tebe, a noću ne spavam jer sam gladna !

Pošalji ovu poruku stotinama frendova i nešto će se veliko i neočekivano dogoditi … spiskat ćeš bon i istrošiti bateriju .

Ljubav je kao sjena. Trčiš za njom i nikad je ne stigneš, a kad joj okreneš leđa … i ona okrene leđa tebi.
P.S. Pogotovo ako to napraviš oko podneva.

Nikad ne reci da si sretan ako si tužan, nikad ne reci da si dobro , ako si loše i nikad ne reci da si sam ako ja još živim.

Proljeće je … i ptice to rade, i pčele to rade … Hoćemo li i mi ? Ma zaboravi, ljudi ne lete !

Ako je istina da se prijatelji prepoznaju u nuždi, onda sam ti sada najbolji prijatelj. Moram na WC !

za sad je to to.....sam da vidite da smo još uvijek žive....hehehe....kiss svima....
- 10:54 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

hy...

pozzz...ovo je blog zajebancije.....uživajte i pišite...........bang ..........wink

Linkovi