vinkovackeplavuse

08.06.2007., petak

evo i mene..............

e da ne kažete da sam ja lijena ko buba...pa moram i ja nest napisat.......vidim da mi je moja druga plavusica poslala puno pusa pa eto i ja njoj saljem pusu.................iako smo stalno zajedno i druzimo se i zajebavamo........ al neka...to..vam je zivot.........nego....šta ima kod vas novog?? ko i inace ja tek nemam inspiracije...moja plavusica je zaljubljena do usiju pa pise gluposti....i tak.........kako imamo tako malo komentara? de pa ljudi pisite nam....u suprotnom mi cemo plakat ..jel tako plavuso number 1.....smrc, smrc.....headbang.................buahhahahahhah.....njami..............a vec ste skuzili da smo lude obadvije.........a sta cete,.....bolje biti lud vec spaljen i uštogljen do bolja............kiss e ljudi moji dosta za danas.........meni se vise neda pisat........hehhehehehh...........idem jest....gladna sam......njami.....a poslije u grad.a tak mi se neda....al idem,...sta sad........pusa svima................loli vas plavusica number 2............do sljedeceg posta koji ce bit Bog zna kada..........al nema veze.nemojte mi zamjeriti.....................uživajte i pisite nam.........
- 22:19 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

hy...

pozzz...ovo je blog zajebancije.....uživajte i pišite...........bang ..........wink

Linkovi