vinkovackeplavuse

01.06.2007., petak

Bez inspiracije.... help!!!!

Svakim danom mi je sve bolje.... jos mal pa kraj skolske godine.... idemo u nove pobjede..... sad upravo mi je dosadno pa neam sta radit i lijepo se ja sjetih da bi mogla mal posjetit svoj blog i vidit jel ima sta novog.... kad pricamo o blogovima uvijek mi napamet padne onaj jadni blog vinkovacke kurve..... nisam rekla da je nas blog savrsen al ono je prestrasno sta sve tam one cure izmisljaju.... al da se nezamaramo tim stvarima idemo mi o necem drugom.... stvarno neam inspiracije za napisat bilo kakvu glupost, a kamoli neku pametnu recenicu.... stoga nezamjerajte neg dajte mi neke ideje... pisite i komentirajte blog i sve sto je vezano uz njega.... recite nedostatke, pohvale itd.... kad smislim nes pametno javim vam se.... do tada mah i opet kiss drugoj plavushi kojoj se neda nis pisati...
- 15:48 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

hy...

pozzz...ovo je blog zajebancije.....uživajte i pišite...........bang ..........wink

Linkovi