V i n k o m a r

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
 
Pisa sam šta me volja kad me bilo volja.

 

pollitika

 18.06.2006., nedjelja

Brazil

Image and video hosting by TinyPic


Sa malom na Prokurativi igran Tom i Jerryja
stalno gledan na mobitel koja je ura
jer ne vidin sat od svetoga Frane
do večeras i Brazila brojili smo dane.

Uto ide Tomić Ante ispod šešira
u tom ćemo znaku pobijedit Brazila

nije slučajno da prolazi danas na svetoga Antu
Smoje je reka: u Boga ne virujen
al virujen u svetoga Antu

nikad nisam tamo di triba
za kupit pive vrimena nima
vraćan malu materi
iden s prijateljima

auto, radio, slušan himnu i Edu Pecija
a prinosija je i kad sam se rodija

Stipe bravo to bi bija gol
da nisi taka prstima, izbija u korner
već sam ga vidija unutra
neman više vire takva su vrimena

to volin vidit borbu
bacanje za balunon,
Kovaču žuti, šta oće reć
dobij Tušo crveni pa idemo leć

Mi se borimo a njima sve lako
zabili nam ni sam ne znaš kako

imaju Kaku, Ronaldinja
Pizda in materinja.

Zaludu sad Babić i balun kroz noge
I Pršino guranje i obrana ka hridi
kad nema ko će zabit Didi
kad nema sriće navijačke
bez Šukerove face seljačke

nisu novci
trieset iljada hrvata
da je bit sad u Berlinu
nikad nisam tamo di triba

kad se otriznin svatiću
bija je falši pobjede znak
sve je kriv Tomić Antun
jer boli ga kurac za balun.

- 08:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #