Rodbinske veze u Islamu 1 (Djela koja vode u Dzenet 2. dio) - Stvarne djevojke

petak , 21.12.2018.

Lijecenje Kur'anom










Click here: Rodbinske veze u Islamu 1 (Djela koja vode u Dzenet 2. dio)






Ja, tako mi Allaha, necu nista promjeniti ll nacinu raspodjele zekara i sa njim cu potupiti onako kako je postupao Poslanik, sallallahu alejhi ve selleme.... Glasio je kao povjerijiv kod nrojice najboljih halifa. Jer, covjeku se na ovom svijetu moraju dogoditi neke brige ili nevolje, pa ko ne vjeruje u sudbinu i odredenje - taj je propao!





Da li je uopšte potrebno da se muslimanka pravda takvim «prostakušama». Brojni ajeti govore o ovom dogadaju, pa tako i u suri Ta-Ha, 116. Svaki covjek na zemaljskoj kugli zeli srecu i nastoji doci do nje.





e Svi smo Allahovi Njemu se vraćamo e - Ko je imućan — neka se uzdrži, a ko je siromašan — neka onoliko koliko mu je, prema običaju, neophodno troši. Jedite ono što vam one uhvate i spomenite Allahovo ime pri tome, i bojte se Allaha, jer Allah, zaista, brzo sviđa račune.





Gdje idemo kad umremo? Sta se dogodi sa nasom dusom i zasto svaki covjek izgubi 21 gram kad umre Ovo je teorija fanatičnog kršćanina koja nije dokazana zbog premalenog uzorka i neparvilnih mjerenja. Svoju popularnost može zahvaliti dosadnom filmu 21 grams. Da li postoje raj i pakao, ili su to samo produkt maste? Gdje ode sve ono sto znamo, o cemu razmisljamo... Reinkarnacija, spavat, ondje gdje smo bili prije rodenja, postajemo hrana crvima neko vrijeme... Što se tiče sluha i vida umrlih, jasno je izjavljeno u Kur'an el- Kerimu da su šehidi živi u svojim grobovima. Evlije čuju i vide kroz Allahovu milosrdnost kerameta. Allah Te'ala stvara stvari van Njegova uobičajenog načina i zakona poradi Svojih voljenih robova. Zar govoriš ljudima koji su postali leševi? Ali oni mi ne mogu odgovoriti. Ovaj hadsi ukazuje da mrtvi čuju te da su uznemireni i pate radi glasnog plakanja njihove rodbine. Ja ehle dari 'l-qauvmi 'l-Muminin. Ako oni ne bi mogli čuti, to pozdravljanje bibilo u prazno, tj. Selef, to jest, veliki učenjaci Islama, su bez izuzetka rekli daje ovo način kako se umrli treba pozdraviti. SJECANJE NA SMRT U konteksu ovog poglavlja samo da napomenemo ono najvaznije o smrti, jer ona pravi granicu izmedju ove, trece stanice dunjaluka I kabura kao cetvrte stanice zivota. Smrt nije kraj,ona je pocetak jednog drugog zivota. Ona je istina od koje se ne moze pobjeci. Ona savlada svakoga, bogate, siromasne, vladare, silnike, ucene, neznane, jednom rijecju:svakoga. To je najveca pravda na dunjaluku, kako kazu obicni ljudi. Smrt je promjena stanja, rastanak duse od tijela. Zanimljivo je pogledati mrtvog covjeka. Sve ima, oci, usi, ruke, noge, ama bas sve, a covjeka nema, ne govori, ne mice se. Gdje je onda covjek, kuda je otisao? Ima mozak, srce, bubrege, sve, ali, covjeka nema. To je ono sto kafiri ne shvataju. Covjek nije tijelo, vec dusa koja se obukla u tijelo koje je napustila. Dok je dusa bila u tijelu oko je vidjelo, uho slusalo, ali kad dusa izadje, vise oko ne vidi, uho ne cuje. Znaci dusa je gledala na oko, slusala na uho. Inace bez duse oko ne znaci nista, kao ni ostali organi tijela. Smrcu se dusa samo privremeno odvaja od tijela do dana prozivljenja. S obzirom da covjek kratko zivi na dunjaluku smrti se treba cesto sjecati kako kaze Aisa, r. U opogledu sjecanja na smrt postoje tri vrste ljudi: 1. Prva vrsta su oni koji se gotovo nikada ne sjecaju smrti i, ako se sjete, to je samo zbog zalosti za dunjaluk, a to ih jos vise udaljava od Allaha. Da nas Allah sacuva od ovakvih. U ovu grupu spadaju oni koji se cesto sjecaju smrti, koji za svoje grijehe zure sa dobrim djelima, traze oprosta od Allaha i uvijek su spremni da napuste ovaj svijet. U ovu grupu spadaju oni koji su spoznali smisao smrti i to im nikada s uma ne spada i oni su se umorili cekajuci smrt da se napokon odmore od dunjaluka, da sto prije presele na bolji svijet. Smrt je vaiz koji suti, a govori za onoga ko prima pouku. Njegova ce dusa izaci kao kad dlaku iz tijesta izvucemo, dok ce kafiru biti kao trn iz vune kada se povuce. Vjerniku je ovo tijelo bilo teret kao konju samar i on se smrcu oslobadja tog tereta. Allah voli svoga roba vjernika i kad mu melek smrti dusu uzima, to cini njezno, dolazi vam u lijepom obliku, umiruci vidi svoje mjesto u Dzennetu, sa nebesa mirisu mirisom njegove duse, cak nebesa i placu zbog njegove smrti. Dok je kod kafira obrnuto. Melek smrti im dodje u strasnom obliku, umiru tesko, dusa smrdi i nema na dunjaluku takvog smrada. Niko joj se ne raduje na nebesima, vidi svoje mjesto u Dzehennemu, cak se i zemlja i zivotinje raduju kada umre veliki gresnik. Pa, ima li smisla i racuna biti gresnik?! Zato se dzenaza zurno nosi, ako je dobra da je sto prije donesu u njen smiraj, kabur, a ako je losa da je se sto prije kutarisemo. Zato dzenaza nije kao sprovod. Poslusajmo ovu pricu majke, vjernice kako ona shvata smrt svog djeteta. Naime, dijete serazboljelo, a u medjuvremenu, dok joj je muz bio na put i dok se vracao s puta, dijete je preselilo na ahiret. Taman pred mrak muz se vratio kuci, a dijete je u drugoj sobi lezalo mrtvo. Ali zena, majka djeteta ne place, ne proklinje, ne cvili, vec muza docekuje i ne govori mu sto se desilo. Ovo je prava majka, ovo je vjernica. Da nam je takvih majki da nam djecu radjaju i odgajaju. Za sabah cu biti pitan, a sto je dijete umrlo, to je Allahova odredba. Dosta je svijetlih primjera onih koji su smrt ozbiljno shvatili i pripremili se za nju. Zavrsimo ovo poglavlje hadisom gdje kaze Muhammed, a. Voli koga hoces, ostavices ga. Radi sta hoces, prema djelima ces biti nagradjen. Znaj da je cast vjernika nocno klanjanje, a ugled je njegovanevinost od ljudi. Patnja ili uzivanje u kaburu je istina. Posto se dusa vrati do svog tijela ona cuje odjek koraka ljudi koji odlaze s dzenaze. Pripremite mu mjesto u Dzehenemu! Otvorite vrata njegova, neka do njega dopre vrucina njegova i smrad. Kaburska tjeskoba je stvarnost. Ovome jos mozemo dodati hadis gdje Poslanik, a. Dva covjeka mogu zajedno spavati; jedan lijepo sanjati i vedra lica se probuditi, dok drugi moze strasno sanjati i tuznog lica se probuditi. A Poslanik veli da je san brat smrti: mnogi ljudi jos na dunjaluku su uspavani a probudice se u kaburu, neki su jos gore mrtvi pa ih na dunjaluku ne mozes dozvati. Opet, dobro je ko je zaspao nadati se da ce se barem nekada probuditi ako ga osamarimo, ali mrtvog je dzaba pokusavati osvijestiti. Kafiri su zivi mrtvaci. San je cudo, cudo je da i ashabi cuju kako panj jeca od zalosti na kom je Poslanik hutbu drzao, cudo je i da ashabi cuju hranu koju su jeli kako slavi Allaha, dz. Onda nije nepojmljivo da duse borave u kaburu cekajuci Sudnji dan. UZROCI KABURSKIH ISKUSENJA Ima nekoliko razloga zbog cega ce pojedini ljudi patiti u kaburu. Prenosi se da je jednom bio postavljen mejjit u mezar, kad su se cefini pomjerili a prisutni ugledali zmiju kako se nadnosi nad mejjita te Ebu Bekr, r. Neka znaju neklanjaci sta ih ceka, kao i oni sto skrtare i zekat ne daju, a posebno oni umisljeni koji misle da su pametni pa ne slusaju govor uleme. Dalje, ko se ne cuva mokrace. SUDNJI DAN Ovo je dan obracuna, apsolutne Allahove pravde, kada ce svakodobiti ono sto je pripremio i nikom nece biti ucinjena nepravda, ni koliko jednu zeru. Na dunjaluku je tesko ravnati racune i pored sve zelje da se bude pravedno, ali zato ima Sudnji dan da sveko dobije svoj hak pravo cak ce i sulava ovca imati rogove. To je natjeralo i Emanuela Kanta da povjeruje da mora postojati zagrobni zivot ili zivot poslije smrti da svako bude nagradjen ili kaznjen za svoja djela. Pojedinim silnicima malo je smrtna kazna za ucinjene zlocine, a mnogi i umru kao dobri, a punosu zla nanijeli drugima, zato je Sudnji dan realnost sa kojom s emora svako suociti. Kada ce nastupiti Sudnji dan to samo Allah zna, iako imaju u hadisima mali i veliki predznaci Sudnjeg dana, ali o njima necemo govoriti, jer oni ce sigurno doci. U njemu je stvoren Adem, a. Na taj dan je usao u Dzennet i izasao iz njega, a i Sudnji dan ce se dogoditi petkom. Prvo puhanje je Smak svijeta; kad se sunce smota, kad zvijezde popadaju, rogovi izprevrcu, mora uliju jedno u drugo, kada brda budu kao rascupana vuna, ljudi kao rastrkani leptiri, tada ce svako vidjeti sta je pripremio. Prije toga ce muslimani svi pomrijeti. Strasan je to dogadjaj prvog puhanja u rog, kada ce dojilje svoju djecu ostaviti, trudne zene pobaciti ce, ljudi ce biiti kao pijani, anisu pijani, nego je Allahova kazna zestoka. Ovo puhanje ce biti iznenada tako da onaj ko je ponio zalogaj da ga pojede nece uspjeti, onaj ko prodaje nece uspjeti ni prodati, zedan ce hodati oko bunara, a nece se uspjeti napiti itd. Poslije prvog puhanja u sur dogodice se drugo puhanje: nakon 40 dana, mjeseci ili godina, ne zna se tacno, i tada ce Allah polsati s neba kisu i zivot ce ponovo poceti. Nastupice prozivljenje i sudjenje. Prvi koji ce biti prozivljen je nas dragi Poslanik a. Buharija I Muslim Nevjernici ce tada biti okrenuti licem prema zemlji kao znak pnizenja, jer su se oni na dunjaluku ohollili i previse uspravno hodali. Sudnji dan ce trajati 50 dana ili 50. Na Sudnji dan bicemo svi goli i bosi a niko nece od straha primjetiti takvo stanje. Svako ce se o sebi zabaviti. Postavlja se pitanje kako ce nas nas dragi Poslanik prepoznati kad budemo zajedno, a svi goli i bosi, po cemu? Zar moze neko reci da je musliman, a da se ne cisti i ne klanja. Jedina razlika izmedju njih i nas je sto se mi cistimo i sto klanjamo. Ljudi su eksperimentisali na kvocki i njenim pilicima. Naime, stavili su u elektricni sporet kvocku s pilicima i postepeno rernu zagrijavali. Dok je kvocka mogla trpjeti temperaturu sve je svoje pilice drzalana ledjima, ali kad je i njoj dodijalo, ona je sve pilice zgazila da bi sebe sacuvala. Strahote Sudnjeg dana su jos vece. Kad bude covjek bjezao od svog brata, od svoje majke, oca svoga, od drage svoje, od sinova svojih, kada se covjek bude brinuo samo o sebi. Na Sudnjem danu vjera je jaca od krvi. Stanje ne Sudnjem danu ce biti toliko tesko da ce pojedini utonuti u znoj do usiju, kaze Poslanik, a. Blago nama kad smo njegov ummet. Kako malo nas je u odnosu na druge narode, a polovinu Dzenneta cemo napuniti! Za vjernike nece Sudnji dan dugo trajati. Ebu Hurejre prenosi da je Poslanik, s. Zemlja ce pricati svoje vijesti jer ce je Allah nadahnuti, nase ruke, noge, koza ce pricati. Jezik ce se zapecatiti. Nema nikoga ko ce na Sudnjem danu biti ispitivan, a da nece propasti. A na svaku hiljadu bice od moga Gospodara dodato jos 70 000. Ummet Muhammedov ce svjedociti protiv ostalih naroda, a Poslanik ce biti svjedok protiv svog ummeta. Za pet stvari ce se posebno ispitivati. Mesud prenosi da je Resul, a. Ukoliko nu bude nedostajalo farz-namaza Allah ce reci da mu namire nafilama, ako ih bude imao. Sva trojica bice pitani: uceni zasto je ucio, bogatas zasto je dijelio, a sehid zasto je poginuo. Svi ce kazati da je to bilo u ime Allaha, a On ce im reci da lazu, jer uceni je poucavao da bi mu se reklo da je alim, bogatas kako puno dijeli, a sehid da je bio junak i svi ce u Dzehenem. To se, naravno ne odnosi na sve ucenjake, bogatase i sehide, vec samo na one koji su bili neiskreni i licemjeni u svojim djelima. Zato, kad nesto radimo, neka to samo bude radi Allahova zadovoljstva, jer sve sto se bude cinilo radi nekog drugog, nece se uvaziti. Jos nekoliko recenica o polaganju racuna na Sudnjem danu u vezi s tudjim hakom. Tako ce se uzeti od njegovih dobrih djela i dati onima koje je ostetio, a ako mu nestane dobrih djela uzece od njihovih losih djela i prebaciti na sebe pa ce biti bacen u vatru. Zato, cinimo sto vise dobrih djela da bismo imali sta podijeliti na Sudnjem danu. SESTA STANICA: SIRAT CUPRIJA I PROLAZAK KROZ DZEHENNEM Ovo ce, mnogima, biti ujedno i posljedna stanica boravka gdje ce zauvijek ostati. Utjecemo se Allahu da ne budemo u toj grupi. Muslimanima, Bozijom pomoci, to nece biti zadnja stanica, jer ko bude imao i zrno imana izaci ce iz Dzehenema, insa-Allah. Dzehenem je, ipak, milost za muslimane gresnike, on jeste kazna, ali kazna koja lijeci i cisti. Zamislite jednog crva koji pretezno zivi u djubretu. Sta mislite, sta bi se desilo kad bi ga u ruze donijeli? On bi uginuo, tako i gresnik, kad bi odmah u Dzennet usao ne bi izdrzao, jer Dzennet je za ociscenje i zato vatra ima ulogu da ljude koji su se na dunjaluku uprljali pocisti kako bi mogli uci u Dzennet. Kad gresnici odgore u vatri, shodno svojim grijesima, bice crni kao ugorak. No, onda ce se oprati u rijeci zivota i ocistiti, pa tako cisti uci vjecno u Dzennet. Ova cuprija spominje se u hadisima kao nepobitna cinjenica. Evo sta kaze o njoj nas Poslanik, a. Prenosi se od Ebu Hurejre, r. I ostace samo ummet pravovjernih a medju njima bice dvolicnjaka. Pa ce im doci Allah, dz. Rekao je Resulullah, s. Neki ce od njih zbog svojh djela ostati na tim kukama, a neki ce biti zakaceni, pa ce se spasiti i trajace to dok Allah ne presudi robovima. Pa ce onda iz vatre izbaviti one koje On bude htio od onih koji su posvjedocili da nema drugog Boga osim Allaha i naredice melekima da ih izvedu a prepoznace ih po znakovima koji kazuju da su sedzdu cinili. Njih ce on iz vatre izbaviti a oni vec ugljenisani pa ce se na njih voda lijevati, a tu vodu zovu vodom zivota, i izrasce potom kao sjemenke poslije nanosa bujice. I priblizice se vratima Dzenneta pa kad bude vidio sta je u njemu, zasutice jer je Allah tako htio. Tesko tebi sine Ademov zato sto nisi od rijeci. A kad se nasmije dozvolice mu ulazak u Dzennet. Spavanje odgoditi do kabura. Ko bude manje spavao, duze ce zivjeti, tj. Dok oni koji budu puno spavali i ljencarili, sumnjam da ce u kaburu moci mirno spavati. Ovaj svijet je stvoren za aktivnost a ne za spavanje. Vrlo vazno je shvatiti da do Sudnjeg dana, tj. I zato ne bi trebalo da nam bude krivo ako neko kaze da nismo dobri. Jer, uistinu, i ne znamo kakvi smo kod Allaha, dz. Zato, ostavimo hvaljenje da smo uspjeli ili da smo dobri dok ne vidimo da smo dobili knjigu sa desne strane. Tek tada mozemo se pohvaliti: i nek ne misle oni koji puno ibadete i hajrate cine da su i konacno uspjeli, jer sejtan 40 godina nastoji da obatali jedno dobro djelo. U tom smislu Allah, dz. Zato, cuvajmo svoja dobra djela i ne hvalimo se do mizana, tj. Odmaranje odgoditi do sirat-cuprije. To je kao sto smo vidjeli, dug i tezak put i za njega se treba pripremiti i ne gubiti dragoceno vrijeme u besposlici. Allah se kune vremenom i vrijeme je Allahov dar covjeku da ga na dunjaluku iskoristi kako bi lahko sirat-cupriju presao. Tek kad predje put kroz Dzehenem, onda nek odmara. Bicemo pitani za slobodno vrijeme kako smo ga utrosili, pa osmislimo dane koji su nam na rapolaganju onim sto ce nam koristiti na siratu radeci ono cime je Allah zadovoljan. Uzivanje do Dzenneta odgoditi. Kao sto je receno, zivot na ovom svijetu je varljivo uzivanje, a prava naslada i uzivanja su u Dzennetu. To je nas konacni odmor, pravi dan vjecnog uzivanja, a dunjaluk je samo priprema za taj ugodjaj. Pa, ako malo i patimo na dunjaluku, i zato cemo biti nagradjeni u Dzennetu. IZGLED DZEHENNEMA Najbolji opis Dzehennema dao je nas Poslanik, a. Allah je, zaista, Silan i Mudar. Najblaza kazna u Dzehennemu bice sto ce se covjeku staviti zeravica ispod stopala od koje ce mu mozak kljucati. U tom plicaku Dzehennema bice Ebu Talib amidza Poslanikov, s. Dzehennemska vatra je toliko zestoka da bi jedna iskra zapalila ovaj dunjaluk. Za taj prolazak kroz Dzehennem treba se pripremiti; to je najtezi put i ljepota ovog svijeta ne bi trebalo da nas zanese pa da propadnemo u Dzehennem, jer tamo ce se sve zaboraviti, zaboravit cemo da smo ikad uzivali na ovom svijetu. Muslim u hadisu od Enes b. Malika biljezi da je Resul, a. Zato je ovaj svijet obmana i varljivo nasladjivanje. Kad vise nije mogao izdrzati, borio se sa bolom svoga prsta. Kazu, tako se borio sve do zore, ali nije zinaluk ucinio, ostao je cist, samo sto je moao sve prste nad plamen stavljati. On ce biti u hladu na Sudnjem danu kad drugog hlada ne bude dilo. Zato spasimo se vatre pa i sa pola hurme koju cemo udijeliti. Druzimo se s onima koji su iskreni i bogobojazni, s onima koji ce nas uvijek opomenuti kad pogrijesimo, sa onima koji Allaha vole, jer cemo i tamo biti skupa. Ne treba se niko sekirati s kim ce na ahiretu biti. Bice sa onima koje bude volio, jer Poslanik, s. A znak imana je da ne volis kufr, jer kafirima je mesto u Vatri. Nemaju dovoljno dobrih djela za Dzennet, a niti toliko losih da udju u Dzehennem. Oni sa tog medjuprostora vide i Dzennet i Dzehennem i mole Allaha da udju u Dzennet, a da ih spasi Dzehennema. Izmedju njih i stanovnika Vatre i Dzenneta je pregrada. Ipak, oni ce, Allahovom miloscu, uci u Dzennet. Zar nisu to oni za koje ste se zaklinjali da ih Allahova milost nece stici? Drugo je kufr — nevjerovanje. Nije samo nevjerovanje u Allaha, vec i ono sto je Allah zabranio. Gori je onaj koji kaze da nije haram zinaluk, vec onaj koji cini zinaluk, a prizna da je to grijeh. Trece sto vodi u Vatru je izigravanje, sprdanje sa Allahovim propisima. Cetvrto: Ubistvo na pravdi Boga. Peto je psovanje Allaha i Poslanika. Sesto: Oni koji sude po svom zakonu, a ne Bozijim i smatraju to boljim i savremenijim. Sedmo: Licemjerstvo kao najgori oblik ponasanja, jer oni ce biti u najdubljim dubinama Dzehennema. Osmo i deveto: Vrijedjanje Allaha, Poslanika i vjernika. Spomenuti grijesi direktno vode u Vatru, a ima jos puno velikih grijeha zbog kojih ce ljudi ispastati ako se ne pokaju. Onaj ko u sebi savlada strasti, prohtjeve, on je zatvorio sve otvore za grijesenje, a otvara put ka Dzennetu. Eto teko ce biti i Mi cemo ih hurijama krupnih ociju zeniti. U njima ce moci koju hoce vrstu hrane traziti. U njima ce poslije ove smrti, smrt nece vise okusiti i On ce ih patnje u ognju sacuvati. Blagodat ce to od tvog Gospodara biti. To ce zaista veliki uspjeh biti. Prenosi se, kad bi jedan dzennetlija izasao na dunjaluk sav dunjaluk bi zamirisao i sjao bi jace od Sunca. Za takvo sta vrijedi se strpjeti i truditi. Stanovnici Dzenneta sastajat ce se sa svojom bracom i porodicama. Iz njihovih grudi bice odstranjena zloba. Zbog toga nece biti bolesti kao sto su mrznnja, zavist, smutnja, potvira itd. Bice bezbjedni, moci ce da jedu i piju sto god zele. Posluzivat ce ih mlade sluge nalik na biser skriveni. Pored njih ce rijeke teci i bice okruzeni vocem svakovrsnim. Temperatura u njemu bice ujednacena, nece ni hladnocu ni zegu osjetiti. Moci ce da setaju po Dzennetu i da razgovaraju s kim hoce. Govorice samo ono sto je dobro. U njemu ce vjecno boraviti. Pozdrav njihov bice selam. Pa ko hoce u Dzennet, neka zna da bez selama nema ulaska u njega. Zato sirimo taj vjecni, dzennetski pozdrav. KAKO ZARADITI DZENNET Bice dovoljno da navedemo samo dva ajeta u kojima se spominju oni koji ce se spasiti i zaraditi Dzennet. Za one koji dijele i kad imaju i kad su u oskudici, koji srdzbu savladaju i ljudima prastaju. Za one koji kada grijeh pocine ili kada se prema sebi ogrijese, Allaha se sjete i za grijehe oprosta traze. A ko ce grijehe oprostiti osim Allaha i koji svjesno u grijehu ne ustraju. Bogobojazni, oni koji se cuvaju grijeha, znaju da ih Allah vidi i boje se Allaha. Dzometlije, koji dijele i kad imaju i kad nemaju. Znaju da je sve Allahovo i da je njihovo ono sto podijele. Inace, da znamo, skrt nece ni mirisa Dzenneta osjetiti, a miris Dzenneta prostire se daleko. Allah ne voli skrte, a skrtaci ne vole ni sebe, a kamoli druge. To su najgori ljudi. Oni koji savladjuju srdzbu. Srdzba unistava iman kao otrov med, jer u srdzbi ljudi puno zla ucine. Covjek, kad se naljuti, pocrveni kao vatra, a sejtan je stvoren od vatre, pa vatra se gasi vodom. Zato, kad se naljutimo, uzmimo abdest, ili proucimo Euzu, Bismilu ili nekoliko salavata na Muhammeda, a. Prenosi se da je Alija, r. Da sam te ubio bilo bi to zato sto si me plunuo, a ja ne ubijam zbog sebe. Ja ubijam u ime Boga. Ubijati se smije samo radi Allaha. Allah je milostiv i onaj koji prasta, pa voli one koji prastaju. Na Sudnjem danu Allah ce se najvise smilovati onima koji su bili milostivi. Dalje kaze nas Poslanik, a. Ja sam od tebe mnogo stariji, iskusniji, jaci, ali se ja nisam proglasio Bogom. Nego, reci ti meni imali iko gori od nas dvojice? Oni koji se kaju i oprosta traze — Trazenje oprosta od Allaha, znaci da priznajemo svoga Gospodara i to je dovoljno. Jer oni koji se ne kaju i oprosta ne traze oholi su i smatraju se neovisnim i bas ih briga za zla koja cine. Vjernik, cim pogrijesi, Allaha se sjeti i kaje se. I mi volimo kada nas neko napadne pa se izvinjava i prizna da je kriv. Kajanje, upravo, znaci priznavanje da smo krivi, a to Allah, dz. Zato kaze Poslanik, a. Oni koji skruseno klanjaju — Namaz je veza sa Allahom, dz. Namaz je praktican dokaz da priznajemo Allaha, dz. Jedina razlika izmadju kafira i nas je to sto mi padamo Allahu na sedzdu, a oni ne. Sejtan nije proklet sto nije priznao Boga vec sto nije htio na sedzdu pasti. Pa kakva je razlika izmadju neklanjaca i sejtana? Koji izbjegavaju ono sto ih se ne tice — Zbog jezika ce ljudi najvise u Dzehennem, zato kaze Poslanik, a. Samo zbog jedne nepromisljene rijeci moze covjek otici na dno Dzehennema. U grijehe jezika spada laganje, psovanje, ogovaranje i prenosenje tudjih rijeci. Zato je bolje da Allaha spominjemo nego ljude, mrtvace, jer samo je Allah ziv i vjecan, cuvajmo jezik od grijeha da bismo zaradili Dzennet. Oni koji zekat dijele — Ovo je posebna siroka tema, samo, da kazemo da bez zekata nema ni namaza. Tesko onima koji se ne ciste zekatom, to su pravi lopovi, koji sirotinjski hak zadrzavaju kod sebe. Allah daje, a covjek dijeli. Jer kad bi covjek davao mogao bi da ne dijeli, ali Jedan moze samo davati, a to je Allah El-Vehab a nase je da podijelimo 40-ti dio kao znak zahvalnosti Onome koji nam daje. Koji stidna mjesta cuvaju — Nemoralnoj osobi zabranjen je Dzennet. Allah je odredio kako da se nosimo i ponasamo. Nismo zivotinje, a oni koji su nemoralni ponasaju se gore od zivotinja. Sve je vise homoseksualaca i lezbijki kao i mnogo zaraznih bolesti sve zbog nemorala. Kazu da u africkim plemenima gdje su ljudi goli, nemaju osjecaja prema zenama, posebno kad zatrudni ili imaju mjesecni ciklus. Nista nije uzalud zabranjeno pa i nemoral. Koji ispunjavaju svoje obaveze i cuvaju emanete — Svi mi imamo obaveze: prema zeni, djeci, roditeljima, rodbini, komsijama, drzavi itd. Za svaku obavezu bicemo pitani, a posebno obavezu prema Allahu, dz. Emanet je prvo cega je kod ljudi nestalo. Nema se covjek kome povjeriti, ljudi gube povjerenje jedni u druge, bilo da je to neki posao, djelo, rijeci, imetak. A osobina dzennetlija je da im se mozes povjeriti u bilo cemu. Koji cuvaju namaz — Cuvati namaz, znaci, radovno klanjati i cuvati se da ne grijesimo poslije namaza. Jer, cilj namaza je da odvrati covjeka od losih poslova. Evo nekoliko osobina onih koji ce uci u Dzennet kako najavljuje Poslanik, a. Iz knjige: Zasto sam stvoren Vidim da si upoznat sa ovom temom pa bih te upitao nesto ako moze.. Ako je Muhamed a. U tvom objasnjenju o kaburskim tegobama spominjes da ce se otvarati vrata dzehenema meitu dok je u kaburu zvuci kao naucna fantastika zar se ne bi ta temperatura mogla ustanoviti nekim instrumentima? Ovo te pitam jer me interesuje tvoje misljenje o ovome posto znas vise od mene a ne da s tobom raspravljam ne daj boze.. Ako je Muhamed a. U tvom objasnjenju o kaburskim tegobama spominjes da ce se otvarati vrata dzehenema meitu dok je u kaburu zvuci kao naucna fantastika zar se ne bi ta temperatura mogla ustanoviti nekim instrumentima? Ovo te pitam jer me interesuje tvoje misljenje o ovome posto znas vise od mene a ne da s tobom raspravljam ne daj boze.. Drago mi je da pitas a volila bih da se jos ljudi ukljuci u analizu ovoga kao i da dodaju eventualno djelove knjiga ili misljenja vezana za ovu temu, jer je ipak ovo ono sto cemo svi iskusiti, samo se treba pripremiti za to. Wsselam Zavrsio sam sa poslom pa bih isao doma: nadam se da cu imati priliku cuti tvoje misljenje o ovom mom pitanju gore.. Samo bih jos dodao nesto od sebe mislim da se u nasoj lijepoj vjeri na dosta mjesta pretjeruje sa vjerom sto je takodjer zabranjeno n. Svi cemo se sloziti sa tim da Allah DZ. Isto tako Muhamed a. Allah ce zadovoljan njima biti, a i oni Njim, to ce veliki uspjeh biti! Allah ce zadovoljan njima biti, a i oni Njim, to ce veliki uspjeh biti! To opet ne daje odgovor koji je on, barem mislim tražio, a i mene interesuje, kakva je nagrada za žene, ako je nagrada za muškarce tako jasno navedena? Šta je to što će žene dobiti kakonagradu? Sta se dogodi sa nasom dusom i zasto svaki covjek izgubi 21 gram kad umre Ovo je teorija fanatičnog kršćanina koja nije dokazana zbog premalenog uzorka i neparvilnih mjerenja. Svoju popularnost može zahvaliti dosadnom filmu 21 grams. Da li postoje raj i pakao, ili su to samo produkt maste? Gdje ode sve ono sto znamo, o cemu razmisljamo... Reinkarnacija, spavat, ondje gdje smo bili prije rodenja, postajemo hrana crvima neko vrijeme... Mogu li se na ovom forumu cuti neka misljenja i komentari koji apsolutno nisu vezani za vjeru, bilo koju? Da odmah razjasnim da nemam nista protiv takvih objasnjenja i uvjerenja, samo sto smatram da su fundamentalna religijska uvjerenja u vezi sa smrću i zivotu poslije nje relativno poznata većini ljudi. Mene zanima ima li neko ko bi ponudio neko novo objasnjenje ili razmisljanje o tome kuda idu nase duse nakon smrti? Dakle, nesto nevezano za vjeru, raj ili pakao, već onako samo...



Odrzavanje rodbinskih veza - prof.Hajrudin Ahmetovic
Prenosi se, kad bi jedan dzennetlija izasao na dunjaluk sav dunjaluk bi zamirisao i sjao bi jace od Sunca. Razmisli, i bit će ti sasvim jasno da je Allah Uzvišeni i tvoj Gospodar i Stvoritelj. Zato sto ona nije obavezna izdrzavati svoga muza, a veci joj je sevap njemu udijeliti zekat nego nekom drugom. Znamo to iz iskustva, a kristalno je jasno i kroz povijest. O Kurejšije, poslušajte me i ostavite tog čovjeka na miru, jer, tako mi Allaha, u govoru koji sam čuo je velika vijest. Pripadnici plemena su nakon toga svi redom primili islam.

[Erotske zoo price|Two sajt za|Rad u inostranstvu iskustva]






Oznake: e!, svi, smo, Allahovi, njemu., se, vraćamo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.