Sve su to prazne riječi kad pomislim da će suze teći,da će cijeli život proći bez tebe,da će suze teći što nisi uz mene...P.S.You are in my heart 4ever...

nedjelja, 25.03.2007.

ivonica....

Ta je cura stvarno kao razigrani psić.Uvijek je sretna i uvijek se šali.Ona je jedna od mojih naj frendica.Ponekad,moram priznati je mali vražić....ali ne tako često....ma ona je....


POZDRAV IVONI I SVIM MOJIM ČITATELJIMA.NIKAAAAAAA
smijehnutthumbupwave

- 21:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SVAŠTA O MENI,PLESU,SIMPATIJAMA I PRIJATELJIMA.............smijehgreedydeadwavecerekcerekzujomahwavethumbup
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Pjesma posvećena najslađem dečku u školi...

  • ONE KOJE VOLIMO,
    UVIJEK IZGUBIMO.
    RIJETKO ILI NIKAD,
    VIŠE SE NE ZALJUBIMO.
    SVE ŠTO POSLIJE DOĐE,
    BIJEG JE OD KRIZE
    -SAMO JEDNOM SE VOLI-SVE SU OSTALO REPRIZE!!!!!!!!!!!!!!!!!

jA "PJESNIK"........

  • Uzmi sve što ti život pruža,
    jer danas si cvijet a sutra si uvela ruža!!!!
    cerek


    Za ljubav je potrebno dvoje,
    ali ljubav vječno ne traje.
    Za svađu je potrebno dvoje,
    ali svađa vječno ne traje.
    Za prijateljstvo je potrebno dvoje,
    ALI ONO TI NAJLJEPŠE ISKUSTVO DAJE!!!!!


    Pjesma za jednog malog.....

    U srce sam te zaključala,
    ne možeš izaći.
    Ključić sam izgubila,
    ne mogu ga naći!
    cerekcerekcerekkisskisskiss