amor real & ja...

nedjelja, 13.11.2005.

jazzie goes job hunting...

Izgled: crne ili bilo koje duge ne-traper-hlače, cipelice male pete, kosu puštenu ili svezanu svejedno, ALI, obavezno - opranu. Neupadljiva šminka, OBAVEZNO sređeni i neupadljivi nokti, minimalno nakita, sat. Nikako žvakati.

Malo prosurfaj na internetu da se informiraš o firmi, jer moraš biti spremna na najčešće prvo pitanje: Što znate o nama?

Ovo ti je jedina šansa da se dobro prodaš. Moraš biti samouvjerena, a ako skužiš da su i drugi takvi, moraš biti za stepenicu više....UVIK. Potpuno sigurna. Imaj tremu prije, ali u toku razgovora NIKAKO, budi odvažna, to će druga strana skužiti.
Upravljaj razgovorom. Guraj vodu na svoj mlin. Ti si ipak jedna "pregovaračka" strana. ne budi mutava i ne odgovaraj sa da i ne.
Nemoj se bojati pohvaliti, to je ipak prezentacija tebe same i pohvala u normalnim okvirima je dobrodošla. Kaži sve što misliš da je važno!
"Glupo mi je hvaliti se na razgovoru za posao, ali, mislim da sam zbilja vrijedna, i što je najvažnije, motivirana....i zato bih ZAISTA htjela raditi ovaj posao..."

NE SPOMINJI BUDUĆNOST I PLANOVE. Mogla bi reći nešto što oni ne žele čuti, pa s tim ne petljaj.
Pričaj o sadašnjosti, jer SAD želiš raditi taj posao.

Spremi se na pitanja tipa:
Koliku plaću očekujete?
"Mislim da bi u redu bila plaća od XXXX kn, ALI ja se zbilja ne bih htjela postavljati u nekakve okvire, naime, oduvjek sam htjela raditi ovaj posao. Razumjete?"
Što Vam je najvažnije na poslu, što očekujete??
"Najvažnije mi je na poslu pozitivno radno okruženje, važno mi je da je posao siguran, važno mi je da mogu kroz neko vrijeme i napredovati...bla bla.."

to je tržište i boraš ima dati "what they want" a ne "what you are" bikoz cilo vrime u sebi viči
-aj em d van! aj em d van! - i virujem da ćeš uspiti. Meni je do sad uspjevalo. Dosta puta.
Sretno..SRETNO!

- 14:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>