amor real & ja...

utorak, 27.09.2005.

Pa zaboga, zar na ovoj teve nema ništa osim gljupih sapunastih serija?
I wont samting normal!
Jučer bila ja, u istoj tvrtci, na "159-tom" (ha-ha-ha) po redu testiranju:
Kandidati puni pitanja...a teta....ooo

Kandidat 1: Oprostite, smijemo li znati koliko je kandidata još ušlo u ovaj "uži" krug?
Teta (neka iz kadrovske): Ne, to Vam ne smijem reći.
Kandidat 2: Već smo nekoliko puta pisali testove, pa možete li nam reći koliko ćemo još puta pisati testove?
Teta: Ne, to vam ne smijem reći.
Kandidat 3: Zašto je sve obavijeno velom tajne?
Kandidat 4: Možete li nam, kad ih već imate tu, pokazati naše prijašnje testove?
Teta: Ne, to Vam ne smijem pokazivati.
Kandidat 5: Možete li nam reći koliko će još biti krugova? Ovo je već stvarno puno, nitko nema toliko krugova...
Teta: Ne, to Vam ne smijem reći.
Kandidat 6: Možda ima 9 krugova, ko u paklu?
Kandidat 7: Možda traže nekoga za tajnu službu?
Teta: (vidno uznemirena) Vi zaista puno pitate!

Enivjes, zvali oni mene jutros, ušla ja u "160-ti" (ha-ha-ha) krug za posao
i
uopće mi nije jasno jesu ti ljudi normalni.
Pa sve se može obaviti u 20 minuta 1:1 -razgovora!



- 18:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>