amor real & ja...

srijeda, 07.09.2005.

Ovih dana tražim mojposao.hr. I prilično mi se ŽURI.
Naći NORMALAN posao mislim.

Predala sam 15 molbi.
...i zovu me na razgovor za posao - asistent u marketingu.
I ja tako dodjem na razgovor za posao asistent u marketingu (što sam već radila) i kaze meni direktorica sve o toj predivnoj agenciji ...i pozove me, sva ponosna, da se i sama uvjerim u to.

I ja se sutradan pojavim. Za posao asistent u marketingu. A u hodniku, na foteljama,
u predivnoj agenciji sjedi još nekoliko kandidata: mlada srednjoškolka sa ekstenzijama, mlada plavojka u Chloe cipelama (2000 kn!!), starija žena u pedesetima, jedna brineta sa čudnim naočalama i ja. I sve mi nešto čudno. Što li je nama zajedničko?
Za posao asistent u marketingu? Nikako ne mogu skužiti...

I mene pozovu u ured. Direktorica me upozna sa svojom asistenticom. I kaže ona meni nakon upoznavanja: "Ajmo". "Ajmo" kažem ja....( A di? Što ajjjmo? Di? Di? Di me vodiš ti asistentice?!)
Nije me vodila nikud ona. Nego tramvaj. Nas tri. I asistenticu asistentice. Na kavu. Hm.
Naslušala se ja:
o seksu sa policajcem.
o jajima istog.
o balerinama.
o pasu.
o varanju.
o kremi za samotamnjenje.
o tajnicama.

o poslu asistent u marketingu: imaš popust kartice koje prodaješ za sto kuna po naokolo.
Gore od TV prodaje. Onda bi radije radila u nekom dućanu. Super.

I za to njima triba VSS!??
Ljuta sam.


- 22:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>