Villanova Gallery (iliti Vilanova Gelri)

nedjelja, 09.07.2006.

Pikčr No.2: Jacques kao svinja propada kroz daske na penjalici i strga nogu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

likovi:
-Jacques,
-penjalica.
datum:
-05.06.2006.
vrijeme:
-ujutro, negdje oko devet, možda deset.
mjesto:
-benzinska, somewhere over the rainbow.
svjedoci:
-Gicques,
-Gilles.
današnji story teller:
-Jacques Joseph Charles Villeneuve.



Jacques:

"Dakle, put na Krk. Jutro, negdje na benzinskoj. Svi otišli u dućan, a ja jedino skačem po nekoj dječjoj penjalici i pjevam. I pjevam ja tako, pjevam, smišljam pjesme, skačem, pjevam, etc., a tata i deda samo gledaju... I odjednom...BUM! Pukne daska! I tako sam ja, Jacques Villeneuve, slavni nasljednik oca Gillesa, gotovo strgalo nogu kroz to. I dalje ne mogu vjerovati kako sam uspjelo pasti kroz onu usku rupu, no palo sam sve do poda! Kvrga mi na nozi još uvijek stoji-pitajte Vasu. Kasnije, kad smo se vraćali s Krka, opet smo stali na istoj prokletoj benzinskoj, i pokazalo sam nekima rupu... Auč."