Villanova Gallery (iliti Vilanova Gelri)

subota, 08.07.2006.

Pikčr No.1: Gilles susreće nepoznatog gumenog neprijatelja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
likovi:
-Gilles,
-žvakaća guma zalijepljena za cestu.
datum:
- 27.06.2006.
vrijeme:
-negdje navečer
mjesto:
-ispred pekare Croatia
svjedoci:
-Gicques,
-Jacques,
-pokoji slučajni prolaznik.
današnji story telleri:
-Jacques Joseph Charles Villeneuve
-Joseph Gilles Henri Villeneuve.




Jacques:

"Išli mi tog dana u pekaru i, vidi čuda!, ostah vani... Čekam ja da deda i tata kupe nešto za jesti odnosno ukradu (jebeni Škoti), čekam, čekam... Kad odjednom, tata sav bijesan izjuri na ulicu uz gromoglasnu deračinu... Hoda on, juri, i nakon dva-tri metra-hop! Gnjec! Ljep! i slično... Naime, zalijepio si je tenisicu za žvakaću gumu na cesti... Tko mu je pomogao ako ne ja, naravno? Nakon dugotrajnog dedinog i mog valjanja po podu od smijeha..."

Gilles:

"Ide obitelj Villeneuve po ulici,a dedonja i Gilles uđu u pekarnicu u očajničkoj potrazi za malo vode.Naravno sve što ja želim nikada ne dobijem tako da sam ostao i bez vode. Izlazim van bijesan kao pas ne gledajući kamo hodam i...bljuc,skviz,kelj,ljep... Hodam ja dalje ne obazirući se prvo na osjećaj da mi je nešto na nozi,a tada se začuje smijeh i pogledam iza sebe...a žvakaća se rastegnula bar 20m! Znate odmah sam bio deprimiran i počeo sam se smijati..."