ponedjeljak, 28.04.2008.

5. poglavlje

Danas je nedjelja, vrijeme važnog sastanka. Mislim da će dobro proći. Bilo bi dobro smisliti ime za našu grupaciju, nešto slično kao Red feniksa. Nadam se da će svi moći doći, jer u protivnom nećemo imati dovoljno ljudi. Athena i Elizabeth su javile da će doći. Iznenadile su se kad smo im ispričale priču. Pa iskreno i ja bih se iznenadila. Andrea je već jučer rekla da ide, a Bella još nije javila. Nadam se da će moći ići, jer ona dobro poznaje crnu magiju, a ona će nam trebati. Starz, Oliver i Harry će također moći, i dovest će neke njihove prijatelje.
„Hajde Lily, požuri se. Znaš da Ciara mrzi kašnjenje. A i meni bi bilo jako neugodno da se dere na nas ispred svih, kao što je to činila i u Quessinsu“, rekoše mi Amy. „Znam Am da joj kašnjenje nije baš draga stvar, ali što ću, neću tamo doći gola“, rekoh joj.

Uputile smo se prema velikoj dvorani na doručak. S nama su išle i Tonxice, koju su se natjecale koja će napravit bolji nos i frizuru, jer one su metamorfanimagusice, kao ja. Naslijedile su to od bake s majčine strane. Ja ne znam od koga sam naslijedila, jer uopće ne znam tko su mi roditelji. Sve što znam je da se prezivam Potter i da su mi pravi roditelji dali ime Lily, dok su mi pomajka i očuh dodali još Hermiona, što meni baš i nije drago, jer je to bezjačko ime. Nije da ne volim bezjake, nego jednostavno želim, ustvari ne znam što želim… samo znam, da ne volim bezjake i hrkane već bi davno pobjegla iz kuće jer su moji poluroditelji(koje uvijek zovem roditeljima) hrkani.
Ne znam da li mi je drago što idemo sad na sastanak, jer sam mislila danas vrijeme provesti s Oliverom, ali ipak, sastanak je važniji. A i Ciara bi poludjela da ne dođem.

„Bok Lily. Ovo je moj momak Thomas Adam Lestrange. Dovela sam ga jer si rekla da nam treba ljudi u koje možemo imati povjerenja, a on je osoba kojoj se može vjerovati“, upala je Andrea. „Drago mi je. Ja sam Lily Hermiona Potter.“ „Zadovoljstvo je obostrano“, odgovorio je sramežljivo.
Čudno mi je što Andrea ima momka. Tako je povučena i sramežljiva, ali drago mi je zbog nje. A moram priznati da ima jako dobar ukus. Pogotovo zato što nisam vidjela kulturnog muškarca odavno, zapravo nikad.
„Andrea, javit ću ti kad počinje sastanak.“-rekla sam joj.
„Ok Lil, bit ćemo za huffelpufskim stolom.“
Zovnula me Lil. Tako su me zvali u Švicarskoj, svi osim Am. Ona me uvijek zvala Lily. Nije mi jasno zašto me tako zove, a svi znaju da mrzi to ime. Ali Andrea me sigurna nazvala Lil jer joj je Ciara ispričala sve o meni. Pa nadam se da nije baš sve. Ipak postoje one sitnice koje nitko ne bi trebao znati, osim mene, Am i Ciare.
Uvijek smo bile skupa u Quessinsu. Onda sam ja otišla nakon 3. godine, pa je Am došla u Hogwarts na šestu, a Cia je jedina ostala u Quessinsu.
„Am, stani. Da li postoji netko tko nije
javio hoće li doći?.. Što ti je, nisam
te nikad vidjela takvu osim kad si
prekinula s, ajme nisi valjda…“
„Na kraju je ispalo da me zamjenio
s Rowenom Amandom Parkinson.
Očito se želi osvetiti Malfoyu, tako
sa mu uzme curu“, rekla je jecajući.
„Pa, nema štete. Ipak si rekla da ti
nije nešto extra.“
„Znam, ali nije problem u tome. Istina
je da mi se malo sviđao, ali sve više
gubim povjerenje u muške, razumiješ
što ti želim reći. Briga mene za poljubac,
nije ni prvi ni zadnji. Ustvari nemoj se
brinut, nije ovo prvi put.“
„Oki doki.“
„I da. Harry i Oliver su zvali Starza i onog
Jamesa Morbusa Lestrangea.
„Ah znam ga iz viđenja. Čini se da je dobar.“

Nakon toga je poviše nas poletjela jedna sova čudne narančaste boje.
„Thinky“, uzviknula sam.
Ptica je ispustila omotnicu u moje ruke, točnije u moj doručak. Otvorila sam kovertu i pročitala.

Draga Lil i Amy!
Škola Quessins dolazi u posjet Hogwartsu za
razmjenu iskustava. Ja nisam među učenicima,
jer sam učinila nešto, ali dolazi Lucy Teresa
Terenson pa budite oprezne. Šaljem vam ovo
po Tinkyu tako da se ne ljutite ako pošta
kasni. Javite ako bude problema. Smislit
ću način da dođem do Hogwartsa.

P.S. Imam prijateljicu Andreu u Hogwartsu,
pa joj se javite ako bude problema.
Vaša Cia!!!

Znala sam da će kasniti, tj. da ćemo kad-tad dobiti pismo. Pa, gdje joj je bila pamet slati pismo po Tinkyu, ito iz Švicarske. Pa da smo dva km od Quessinsa dobro, ali slati ga u Englesku…pf…
„Ah, stari dobri Tinky, samo budala može
slati po njemu pismo u Englesku“, kaže Am.
„Pa, to je Cia“, odgovorih joj.
„Athena i Elizabeth su rekle da ćemo
ići starim prolazom do Hogsmeada. Ja,
ti , Andrea i njen momak idemo skupa,
a ne znam kako su se oni raspodijelili.
Ne možemo svi skupa da ne bude primjetno“
„Dobro“, odgovorila sam tužno. Htjela sam da Oliver ide sa mnom.


Izašli smo u podrumu Zvonkovog dućana. Okupili smo se ispred. Prisutni smo bili: Am, Andrea, ja, Adam, Oliver, Athena, Elizabeth i Bella. Trebali su stići Starz i Harry.
„Hvala bogu da ste napokon došli, Cia
mrzi kad se kasni“, rekla sam.
„Ma Filch je tamo vrebao, tako da da
nismo mogli ranije stići“, rekao je Morbus.
„Ah, ti si zasigurno Morbus, drago mi je“, rekla sam.
S Harryem, Starzom i Morbusom su bila još dva dečka. Nisam ih nikad prije vidjela. Možda u prolazu, ali ih se baš ne sjećam.
„A, tko ste vas dvoje?“, upitala sam.
„Lily ovo su John Digggory i Orlando
Weasley, rawenclaw sedma godina“, objasnio mi je Oliver.
„Drago mi je. Ja sam Lily Hermiona
Potter, gryffindor šesta godina.“
„Prilično dobar ulov, Oliver“, rekao je John.
„Poštedi nas svojih komentara.“

Došli smo do njene kuće. Žuta kuća s crvenim crjepovima i kamenim kutovima. Ako se mene pita, najbolji izbor. Uz kuću je stajao bazen koji bijaše pun žutog i crvenog lišća, jer je već bio kraj listopada. Po zidu kuće se penjao bršljan, a put koji je vodio do kuće je bio mračan. Čini mi se da se Belli jako svidio. Sve je bilo u njenom stilu. Mislim da bi ona htjela da što češće održavamo sastanke, kako bi mogla dolaziti na ovo mjesto. A, čini mi se da će ona ovdje dolazit i sama. Ipak, ona je tip koji voli samoću, potpuna suprotnost od mene.

„Hvala Bogu da ste napokon došli.
Izludila sam čekajući“, rekla je Cia.
„Sorry, neki od nas su malo kasnili“, odgovorila sam.
„Sad počnimo sa sastankom“, navaljivala je Am.
Zatim sam počela govoriti:
„Većina vas ne zna zašto smo se okupili
ovdje. Naime, u posjet Hogwartsu
došla je naša kolegica iz Quessinsa. Njeno
ime je Lucy Teresa Terenson. Pretpostavljamo
da je došla završiti svoj plan koji nije
uspjela provesti u Quessinsu. A to je da
sabotira mene, Am i sve ljude koji imaju nešto
s nama. Pretpostavljam da bih većina vas
odustala od ovoga zbog prethodno navedene
sabotacije, ali već je gotovo. Dobila je informacije
o našim prijateljima. Svi ste sad upleteni. Naravno
da bismo mi, ja, Am, Cia i Oliver htjeli drugačije,
ali to je poprilično nemoguće.“
„Pošto naša draga Lily nije baš najbolje objasnila
zašto Lucy to želi učiniti, čini se da ću ja to morat
učiniti. Naime, Lucyini korijeni potječu iz poznate
dinastije Trenson koja prihvaća samo čistokrvne
čarobnjake, nešto slično kao Malfoyi. Istina je da
smo Oliver i ja čistokrvni, ali oni nas nazivaju
izrodima, zbog toga što se družimo s osobama
čiji su roditelji bezjaci. Dok su protiv Lily jer
su je posvojili hrkani. Što se tiče Ciare, ona
je kako kažu mutnjakuša, tj. kćer je bezjaka“, objasnila je Am.

„Kgh, kgh. Vidi vidi. Tko nam se tu skrio.
Što je? Mica-maca popapala jezu?! Hm, haha“, rekao je poznati glas.

17:32 Komentari (19) Isprintaj #

<< Arhiva >>