< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Text Welcome Words

Text Welcome Words



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02

Tko sam ja?
Jedna obicna, mogu reći sretna duša...
Volim prirodu, more, NAŠU LIJEPU HRVATSKU
Zaljubljena sam u najboljeg decka na svijetu, koji često ne dobiva od mene ono što zaslužuje... Mislim da je predobar za mene.
Zovu me Dora...
Slušam Thompsona, Škoru, Matu Bulića, Tihu Orlića i one koji imaju neke ljubavne pjesme na koje mozes godinama plakati...
Romanticna sam, ponekad veoma osjetljiva...
Puno toga me može rasplakati, veoma lako...
Mrzim laži, nastojim nikada ne lagati, pokvarene izopačene duše kje samo žele činiti nažao drugima
Imam 17 godina...
Volim svoj život, obitelj, prijatelje i svoju bebu, koju ni najmanje ne zaslužujem, a opet...
:)

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01


bigoo.ws - Clock Generator

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

HRVATSKE PJESME

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- moj najdraži pjevač.. THOMPSON LIVES FOREVER


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

srijeda, 04.07.2007.


Hvalim Bogu na jednome danu
Na danu kada sam ugledala tvoje milo lice
Na danu kada sam poljubila tvoje meke usne
Hvalim mu na svakoj zraki sunca koja obasjava tvoju dobrotu
Hvalim mu na svakom cvijetu u čijim laticama pronalazim tvoj osmijeh
Hvalim mu na svakom valu koji pjeva o ljepoti naše vjernosti
Hvalim mu na dvjema najsjajnijim zvijezdama u kojima noću vidim tvoje oči
Hvalim mu na svakoj šarenoj dugi koja izlazi kao simbol naše ljubavi
Hvalim Bogu na svakoj sekundi koju provodim sa tobom
Hvalim Bogu na svakom dodiru koji osjetim s tobom
Za svaku riječ koju podijelimo, molim ga čitave noći
Suze koje smo zajedno isplakali, nitko izbrisati neće moći
Hvalim Bogu na svakoj tuzi i na svakoj radosti
Hvalim mu na našoj najljepšoj mladosti
Hvalim Bogu jer mi te je dao
Hvalim Bogu jer mi svako jutro
Započinje s tvojim „Volim te“



Hvala ti

U moj život
Uletio si kao grom
Sijevnuo niotkuda
Obasuo me poljupcima
Darovao mi sreću
Prekrio laticama
Donio mi smijeh
Odnio tugu
Izbrisao svaku suzu
Dotaknuo si mi usne svemirom
Dotaknuo mi obraze rumenilom
Pustio da te vode osjećaji
Samo su oni znali koliko ti značim
Dotaknuo si mi dušu iskrenošću
Odveo me daleko sa sobom
Dao si mi život i osjećaje
Ljubav koju nisam upoznala prije
Dao si mi sreću i dječji smijeh
Svaku suzu prolivenu kupio si
Svaku riječ upijao u misli
Svako volim te utkao pod kožu
Dao si mi razlog da živim i dalje
Dao si mi smisao ovoga svijeta
Darovao si mi iskren pogled
Darovao si mi iskrenu ljubav
Hvala ti na tome ljubavi,
Hvala ti na tome živote jedini.



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.